  • 131. Data: 2009-10-30 11:28:17
    Temat: Re: Litosci!!!!
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > W kazdym razie moja d. lubi skórę i bawełnę. :)
    > I drewno. :)

    Jak dodasz, że wazelinę też lubi to trzymam się od Ciebie z daleka.

    wer

  • 132. Data: 2009-10-30 11:36:05
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <b...@n...pl> hcehnk$5gc$...@n...news.atman.pl

    > Jak dodasz, że wazelinę też lubi to trzymam się od Ciebie z daleka.

    I tak się trzymasz. :) Bez względu na to, co ja piszę o wazelinie. :)
    Nie wiem, czy lubi wazelinę -- nie pytałem jej o to. I nie zapytam, bo
    chyba moja d. nie miała kontaktu z wazeliną w tym życiu, a w reinkarnację to
    ona raczej nie wierzy. W ogóle jest jakaś niewierząca... Ateistka jedna... ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 133. Data: 2009-10-30 14:49:19
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał
    [...]
    > Co d. to własne zdanie? Chyba niekoniecznie.
    > D. dziewczęce lubią przejażdżki konne -- na oklep, bez siodła i bez
    > majtek. :)
    >
    > Inna sprawa, że dziewczęta lubią i inne konne przejażdżki. ;)

    Leszek, przybastuj bo mi tu coś jakby cieknie z monitora.
    I wolałbym żeby to była tylko ślina ; ))))))))))))))))

    adam

  • 134. Data: 2009-10-30 16:35:22
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > I co -- chcesz mi oddać swoją kobietę? ;)
    > Może masz córkę na wydaniu? :)

    bez komentarza ;)

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.

  • 135. Data: 2009-10-30 16:52:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "adam" 4...@n...home.net.pl

    > Leszek, przybastuj bo mi tu coś jakby cieknie z monitora.
    > I wolałbym żeby to była tylko ślina ; ))))))))))))))))

    ZTCW nie wzbudzam pożądania u monitorów. Jedynie u kobiet, które
    (chyba ze złości?) życzą mi podobnych przeżyć, ,,co wszystko cierpliwie
    znoszę i Panu Jezusowi ofiaruję'', ;) dbając o to, aby w mokrych (od
    spermy) majtkach nie chodzić zbyt długo. ;)

    Może (wzorem Longinusa) też powinienem zerwać jednym cięciem trzy łby niewiernych? :)

    Właśnie mi przypomniała się pewna Ula -- bankierka. :)
    (bo trzeba sprawdzić, czy na konto wpłynęła stosowna kwota zwalniająca
    z opłat -- dziś koniec miesiąca; w Eurobanku trzeba, by to nie był przelew
    wewnętrzny; w Multi mógł być i wewnętrzny)

    A także rozmowa chłopaka z dziewoją -- na obecnych kresach RP. :)

    -- O, nowy samochód w okolicy. :)
    -- Volvo. I puste prawe siedzenie.
    Już masz śluz na kolankach? :)

    Oby tylko to zerwanie łbów nie zakończyło się okrzykiem Zagłoby:

    Krwi, krwi, krwi! -- krzyczał pan Zagłoba
    Na widok trupa pana Podbipięty.
    Krwi! -- zawrzasnęła zbaraska załoga
    A Litwin chwiał się, do belek przybity

    -=-

    W radiu Anna Jantar wzywa nad polskie wybrzeże... :)
    Boże -- jak mi podoba się słuchanie jej śpiewu. :)

    -=-

    Zawsze pozostaje pytanie -- dlaczego taki Zbaraż musiał paść (niby nie
    padł, ale i nie uchował się -- przybycie Króla nie uratowało państwa
    Wiśniowieckiego) i dlaczego taka Anna Jantar musiała umrzeć? Longinus
    to postać literacka, ale ruski wojewoda był rzeczywistością, która padła.
    Jantar też jest rzeczywistością -- człowiekiem z krwi i kości. Trochę mi
    przypomina rycerzy epoki Wiśniowieckiego. :) Spokojna, ufna, idąca prosto
    na śmierć, której się nie spodziewała -- ufna w rozwagę ludzi, z którymi żyła...

    Wiśniowiecki już tej ufności nie miał. I złudzeń. Zachował więc swoje
    życie w Zbarażu, ale państwo swoje utracił w wojnach kozackich.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 136. Data: 2009-10-30 16:59:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "cichybartko" hcf4k8$s9i$...@n...onet.pl

    > bez komentarza ;)

    Dlaczego bk? Mogę podbić jej cenę. :)
    Czego chcesz? Pieniędzy? -- Dla niej? Dla siebie? Dla Twojej żony?
    Seksu dla siebie i Twojej żony? Znajomości z ludźmi wpływowymi?

    Jeśli o mnie chodzi -- nie ma problemu, obym tylko zobaczył iskierki :) w jej oczach.
    :)
    (jakie iskierki -- mogę na privie napisać; tutaj się wstydzę)

    Mogę dorzucić stary, ale niemal zupełnie sprawny samochód -- i tak nie ma kto nim
    jeździć.
    Trzeba tylko zmienić silnik wycieraczki -- mogę to zrobić we własnym zakresie. :)
    Mnie wycieraczka nie jest potrzebna -- i tak nic nie widzę. ;)
    Tak przynajmniej utrzymują ci, którzy mnie znają. :)
    I na nic tłumaczenie, że okuliści widzą to moje widzenie inaczej, łaskawiej. :)

    To jak? Masz?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 137. Data: 2009-10-30 17:10:49
    Od: cichybartko <c...@g...com>

> [...]
    > (jakie iskierki -- mogę na privie napisać; tutaj się wstydzę)
    >
    > Mogę dorzucić stary, ale niemal zupełnie sprawny samochód -- i tak nie

    Nie mamy jeszcze córki ;) ale większą przeszkodą jest to że nie mam
    arabskich ciągot do handlu ludźmi ;)

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.

  • 138. Data: 2009-10-30 17:27:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "cichybartko" hcf6mo$28q$...@n...onet.pl

    > Nie mamy jeszcze córki ;) ale większą przeszkodą jest to że nie mam arabskich
    ciągot do handlu ludźmi ;)

    IMO brak córki jest największą przeszkodą. Nie chcę czekać tak długo. :)
    Za 15 lat i tak byś się rozmyślił -- niemal wszyscy rodzice porozmyślali się.
    Temu kolano rozwalone nie pasuje, tamtej brak firmy zdzierającej z biedoty,
    innym jeszcze coś innego... Ludzie są dziwni... Zawsze tak uważałem...

    Tylko wielożeństwo nikomu (z potencjalnych moich teściów) nie przeszkadza. :)

    -- I tak każdy mężczyzna ma kochanki...

    Tak mówią. Ciekawe, jak myślą. :)

    -- Wyjmiesz z jednej i włożysz do drugiej od razu, czy najpierw się wykąpiesz? ;)

    Ponoć dobrym wybiegiem jest masturbowanie językiem. Jeśli nie będą się brzydziły
    takiej masturbacji, nie będą żądały umycia języka pomiędzy, ;) nie będą też żądały
    kapania się pomiędzy wyjęciem z jednej i włożeniem do drugiej. ;) a że wszystkie
    pragną, aby je lizać... :)

    -- Każda młoda dziewczyna myśli tylko o seksie?
    -- Jak młoda?
    -- Nastoletnia.
    -- Tak, każda.
    -- A co później?
    -- Gdy są starsze?
    -- No...
    -- Przechodzi im...
    -- Zupełnie?
    -- Tak.
    -- Każdej?
    -- Tak.
    -- I kiedy przechodzi?
    -- Jak to kiedy? Gdy przestają być nastolatkami.
    -- Tak jest z każdą?
    -- Tak. Każdej to przechodzi na wiek doroślejszy. ;)

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 139. Data: 2009-10-30 19:36:32
    Od: cichybartko <c...@g...com>

> [...]
    > innym jeszcze coś innego... Ludzie są dziwni... Zawsze tak uważałem...
    >
    > Tylko wielożeństwo nikomu (z potencjalnych moich teściów) nie

    Piękne czasy nastały. Kiedyś by uchodzić za dziwaka trzeba było zapuścić
    włosy i uciec w Bieszczady. Dziś wystarczy jeść mięso, nie mieć TV,
    słuchać klasyki z ECM no i przede wszystkim przeżyć większość życia z tą
    samą kobietą ;).

    Muszę Ci powiedzieć że bardzo lubię Twoją twórczość grupową, fascynuje
    mnie skąd Ty to bierzesz że przychodzi Ci to z taką lekkością.
    Powodujesz że mało istotne wątki urastają do rangi perełki ;). Niech
    mówią że to bełkot, ale osobiście lubię Cię poczytać.

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.

  • 140. Data: 2009-10-30 20:04:15
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "cichybartko" hcff7u$slc$...@n...onet.pl

> [...]
    uciec w Bieszczady. Dziś wystarczy jeść mięso,
    > nie mieć TV, słuchać klasyki z ECM no i przede wszystkim przeżyć większość życia z

    Śniadania mam urozmaicone do bólu -- wybieram coś z poniższych możliwości:

    -- jajecznicę z kurzych jaj
    -- kurze jajka sadzone
    -- kurze jajka gotowane na twardo
    -- kurze jajka gotowane na miękko
    -- omlety z kurzych jaj

    Powoli zapominam, jak wygląda wędlina. :) Dobre efekty daje jedzenie samych
    owoców -- pomarańczy, mandarynek, jabłek, bananów (tuczą!!), brzoskwiń,
    nektarynek... Nie mam TV -- można pooglądać w sklepach. :) Nie mam
    kobiety. :) Ani stałej, ani zmiennej. :)

    Ale ogólnie mięso jadam w dowolnych ilościach. :)
    Tyle tylko, że jajka łatwiej robić i łatwiej je jeść. :)
    Owoce też nie sprawiają kłopotów. :)

    > Muszę Ci powiedzieć że bardzo lubię Twoją twórczość grupową,

    Dziękuję. :)

    > fascynuje mnie skąd Ty to bierzesz że przychodzi Ci to z taką lekkością.

    Z własnej głowy i z życia. :) To ostanie jest barwniejsze/pikantniejsze. :)