  • 141. Data: 2009-10-30 20:46:41
    Temat: Re: Litosci!!!!
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > "cichybartko" hcff7u$slc$...@n...onet.pl

    > Śniadania mam urozmaicone do bólu -- wybieram coś z poniższych możliwości:
    >
    > -- jajecznicę z kurzych jaj
    > -- kurze jajka sadzone
    > -- kurze jajka gotowane na twardo
    > -- kurze jajka gotowane na miękko
    > -- omlety z kurzych jaj

    To te jaja Cię tak zdominowały i stąd ciągle o tych panienkach ;).

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.

  • 142. Data: 2009-10-30 20:53:05
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
    message news:hcfgs5$20n$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    >
    > -- jajecznicę z kurzych jaj
    > -- kurze jajka sadzone
    > -- kurze jajka gotowane na twardo
    > -- kurze jajka gotowane na miękko
    > -- omlety z kurzych jaj
    >
    > Powoli zapominam, jak wygląda wędlina. :) Dobre efekty daje jedzenie
    > samych
    > owoców -- pomarańczy, mandarynek, jabłek, bananów (tuczą!!), brzoskwiń,
    > nektarynek... Nie mam TV -- można pooglądać w sklepach. :) Nie mam
    > kobiety. :) Ani stałej, ani zmiennej. :)
    > Ale ogólnie mięso jadam w dowolnych ilościach. :)
    > Tyle tylko, że jajka łatwiej robić i łatwiej je jeść. :)

    Optymalny według Kwaśniewskiego?

  • 143. Data: 2009-10-30 21:10:45
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    Pszemol pisze:
    > "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
    > message news:hcfgs5$20n$1@inews.gazeta.pl...

    > Optymalny według Kwaśniewskiego?

    Opty chyba uważają owoce i warzywa z brudną wodę. Poza tym chyba
    udowodniono że lęk przed nadmiarem białka z jajek był nie uzasadniony.
    Ja bym jeszcze do Leszka diety dodał ryby, bardzo zdrowe bardzo smaczne,
    tylko dziś nie tak łatwo o świeżą rybę ;).

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.

  • 144. Data: 2009-10-30 21:27:21
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "cichybartko" hcfjbg$7e6$...@n...onet.pl

    > To te jaja Cię tak zdominowały i stąd ciągle o tych panienkach ;).

    Jaja jem od dawna. Kiedyś jadłem 12 na śniadanie i tyleż na kolację.
    Dzień w dzień przez kilka tygodni. Obiady był normalne.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 145. Data: 2009-10-30 21:45:35
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "cichybartko" hcfkok$cbo$...@n...onet.pl

> [...]
    > Ja bym jeszcze do Leszka diety dodał ryby, bardzo zdrowe bardzo smaczne,
    > tylko dziś nie tak łatwo o świeżą rybę ;).

    Ryby, mleko/nabiał i kury/drób -- też jadam w dowolnych ilościach.
    (jak mi ktoś ugotuje czy usmaży lub upiecze -- sam nie potrafię; mowa nie
    o mleku) I kartofle -- chyba mają dużo witaminy C. Do tego herbata i soki
    owocowe. :) Chleba naszego powszedniego nie jadam prawie wcale -- tuczy,
    choć cholernie smakuje. :) W ogóle unikam pieczywa, orzechów i słodyczy. :)

    Muszę jeść masło -- bez masła słabo widzę. I banany (może śmieszne, ale
    jednak) bez których gwiżdże mi w uszach. Muszę też żuć gumę do żucia
    -- bez niej bolą mnie zęby w czasie szczotkowania. :)

    I nie mogę długo leżeć w łóżku -- muszę ruszać się. Najlepiej by było,
    gdybym coś ćwiczył ponadrekreacyjnie. Mam chore stawy, a teraz oskrzela.
    Nie wiedziałem, że przy oskrzelach nie można leżeć w łóżku. Przy chorych
    zatokach, reumatyzmie, oskrzelach... Qrdeaux -- choruję na to, co nie
    pozwala na leżenie w łóżku? :)

    Zatoki ponoć pokonałem do zera. Tak zamierzam pokonać i oskrzela, i reumatyzm,
    choć z tym ostatnim nie dam rady do końca -- po prostu muszę się ruszać i ćwiczyć. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 146. Data: 2009-10-30 22:04:26
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
    message news:hcfmq2$p9v$1@inews.gazeta.pl...
    > I kartofle -- chyba mają dużo witaminy C.

    Czyli nie "optymalny". OK.

  • 147. Data: 2009-10-30 22:13:42
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Pszemol" h...@p...onet.pl

    > Czyli nie "optymalny". OK.

    Witamina C jest potrzebna. :) Bez niej łatwo przeziębiam się. :)
    Piję herbaty owocowe i zwykłe, ale z sokami. Jak się dobrze czuję,
    piję z mlekiem, zamiast z sokami. :)

    Pozdrawiam ;) moją ,,rodzinę'' z Ełku pijącą (i sprzedającą)
    wódkę i piwo z sokami. :)

    Ja nie mam ciągot do płacenia akcyz z alkoholu. :)
    Jako paliwo samochodowe czy jako czyścidło -- OK, ale nie jako napój. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 148. Data: 2009-10-31 00:22:47
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    Użytkownik wrote:

    > Ech nie.:)

    tak właśnie myślałem...
    fajnie się tak gada...

    może kiedyś się przejedziesz moim Astonem DB9

    --
    pozdrawiam - Zbigniew Kruk

  • 149. Data: 2009-10-31 05:55:29
    Od: Mateusz Rzewuski <m...@g...kropka.pl>

    Witam,
    fotografowie na moim ślubie byli ubrani w czarne bluzy, czarne spodnie,
    czarne buty raczej codzienne niż eleganckie, jednak nie odznaczali się
    na tle innych gości. Umiejętnie wykonali swoją pracę (Nikon D-700).
    Kosztowało to nas 1500zł w Gdańsku. Bardzo spodobała się nam
    filozofia robienia zdjęć bez pozowania i jednocześnie bez przeszkadzania
    innym gościom.
    To tak dla kontrastu...

    Pozdrawiam
    M.

  • 150. Data: 2009-11-01 00:06:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" hccftl$i6c$...@i...gazeta.pl

    " Michał" hci5bj$2hd$...@i...gazeta.pl

    > http://www.youtube.com/watch?v=_B8M_FfNw3I

    Czyli jednak Golfy mają szyberdachy... I to nawet
    automatyczne -- w razie wypadku otwierają się, na
    zewnątrz, aby ułatwić wysiadanie... ;)

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'