  • 121. Data: 2009-10-29 17:07:52
    Temat: Re: Litosci!!!!
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > "cichybartko" hcc4ur$b4n$...@n...onet.pl

    > Golfy chyba nie mają szyberdachów... Dla mnie samochód bez namiastki
    > otwieranego dachu nie ma sensu. Poza tym Golf ma mały rozstaw osi.

    Oj chyba nie masz pojęcia o tej całej kulturowej otoczce która narosła
    wokół tuningowanych Golfów ;).

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.

  • 122. Data: 2009-10-29 17:36:25
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "cichybartko" hcci57$h3q$...@n...onet.pl

    > Oj chyba nie masz pojęcia o tej całej kulturowej otoczce która narosła wokół
    tuningowanych Golfów ;).

    Nie mam. Dla mnie Volkswagen i jego otoczka tuningowa są jakieś śmieszne.
    Samochód służy (jak i wszystko inne) do kopulowania, znaczy... Do jeżdżenia... ;)
    Po co komu te tuningi? :) Tapicerka skórzana (aby przyjemnie można było usiąść
    gołą pupą na siedzeniach) i klimatyzacja -- rozumiem, ale cała reszta?

    Aby było jasne -- nie mam skóry na siedzeniach. Ale i panienki nie mam.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 123. Data: 2009-10-29 17:43:50
    Od: cichybartko <c...@g...com>

> [...]
    >
    > Nie mam. Dla mnie Volkswagen i jego otoczka tuningowa są jakieś śmieszne.
    > Samochód służy (jak i wszystko inne) do kopulowania, znaczy... Do

    Hehehe no właśnie o to chodzi po co to komu ;) chyba dla image ;) równie
    dobrze można zapytać po co zakładać białe levisy i białe adidasy a
    przepraszam reeboki ;)

    > Aby było jasne -- nie mam skóry na siedzeniach. Ale i panienki nie mam.

    To Ci niesprawiedliwość losu ;) ja nawet nie mam prawka a żyję już
    dłuższy czas jak na swój wiek z wyjątkową kobietą ;).

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.

  • 124. Data: 2009-10-29 18:19:56
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał

> [...]
    > jeżdżenia... ;)
    > Po co komu te tuningi? :) Tapicerka skórzana (aby przyjemnie można było

    No, szczególnie latem.

    > Aby było jasne -- nie mam skóry na siedzeniach. Ale i panienki nie mam.

    Stąd w kółko o gołych pupach ; ) ?

    adam

  • 125. Data: 2009-10-29 18:48:56
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "adam" 4ae9dcc8$...@n...home.net.pl

    > No, szczególnie latem.

    A co jest złego w lataniu? ;)
    Latem można (a raczej -- trzeba) włączyć
    klimatyzację a skóra jest zawsze przyjemna w dotyku.

    Chyba, że o coś innego Ci chodzi.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 126. Data: 2009-10-29 18:50:13
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "cichybartko" hcck8l$mnc$...@n...onet.pl

    > Hehehe no właśnie o to chodzi po co to komu ;) chyba dla image ;)
    > równie dobrze można zapytać po co zakładać białe levisy i białe
    > adidasy a przepraszam reeboki ;)

    Bo to dobre spodnie i dobre buty -- nie zaskoczą znienacka. :)
    Tyle tylko, że to nie jest strój ,,wieczorowy''. Do ślubu czy
    wesela niekoniecznie ;) pasuje. :) Ale... Nie każdy od razy
    załapie, że to taki strój. :)

    A poważnie? IMO to doskonałe spodnie i takież buty. :)
    A noszę to od chyba 25 lat.
    Gdy jakieś spodnie kosztują 20 złotych, można pomyśleć o nich, zamiast
    o Levisach, które przy odrobinie szczęścia można kupić za 50 złotych,
    ale różnica pomiędzy ,,zwykłymi'' i Levisami bywa szokująca. I widać
    tę różnicę dopiero w czasie noszenia, nie w chwili kupowania czy
    mierzenia w sklepie.

    > To Ci niesprawiedliwość losu ;) ja nawet nie mam prawka a żyję już
    > dłuższy czas jak na swój wiek z wyjątkową kobietą ;).

    I co -- chcesz mi oddać swoją kobietę? ;)
    Może masz córkę na wydaniu? :)

    -- Ile kosztuje u państwa nocleg?
    -- Pan sam?
    -- Tak?
    -- Na jedną noc?
    -- Na przykład na jedną.
    -- Na jedną to 200 złotych.
    -- A na dłużej?
    -- To zależy.
    -- Od czego?
    -- Czy ślub ma być w kościele czy w cerkwi. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 127. Data: 2009-10-30 00:14:06
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał

    > A co jest złego w lataniu? ;)

    Człowiek nie został wyposażony przez naturę w skrzydła więc nie powinien
    latać ; )

    > Latem można (a raczej -- trzeba) włączyć
    > klimatyzację a skóra jest zawsze przyjemna w dotyku.
    >
    > Chyba, że o coś innego Ci chodzi.

    Chodzi mi generalnie o to, że na materiale jednak się siada bez ryzyka
    usmażenia nabiału ; )(szczególnie we wnętrzu rozgrzanym przez słońce
    operujące zza szyby).

    adam

  • 128. Data: 2009-10-30 00:37:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "adam" 4aea2fcc$...@n...home.net.pl

    > Chodzi mi generalnie o to, że na materiale jednak się siada bez
    > ryzyka usmażenia nabiału ; )(szczególnie we wnętrzu rozgrzanym
    > przez słońce operujące zza szyby).

    Napisałem -- można (raczej trzeba) włączyć klimatyzację. :)
    Volvo podpowiada mi, że mogę położyć bawełniany ręczniczek pod pupkę. :)
    Ale (dodaje) trzeba wozić ten ręczniczek ze sobą. :) (a nie tylko o tym myśleć)

    Nabiał raczej woli skórę, nie plastykową tkaninę. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 129. Data: 2009-10-30 01:34:35
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał

    > Napisałem -- można (raczej trzeba) włączyć klimatyzację. :)

    Nie, no to jest jasne, tyle, że problem polega na tym, że nie da się
    usiąść - klima nie wychłodzi prawie czerwonych foteli ; )

    > Volvo podpowiada mi, że mogę położyć bawełniany ręczniczek pod pupkę. :)
    > Ale (dodaje) trzeba wozić ten ręczniczek ze sobą. :) (a nie tylko o tym
    > myśleć)

    No i sie pewnie nierzadko okaże, że wtedy kiedy trzeba szybko wsiąść to
    ręczniczek jest gdzie indziej ; )

    > Nabiał raczej woli skórę, nie plastykową tkaninę. :)

    Moja d... jest innego zdania ; )

    adam

  • 130. Data: 2009-10-30 11:15:35
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "adam" 4aea42a9$...@n...home.net.pl

    > Nie, no to jest jasne, tyle, że problem polega na tym, że nie da się usiąść - klima
    nie wychłodzi prawie czerwonych foteli ; )

    Gdy w pociągu brakowalo ,,stojącego'' miejsca na korytarzu, ja miałem
    w paru przedziałach zarezerwowane miejsca leżące. :) Gdy inni parkują
    na płatnych parkingach grzanych słoneczkiem, ja parkuję w zacienionych
    i bezpłatnych miejscach. :) Tak mam od zawsze. :)

    Owszem -- raz na jakiś czas zaparkuję bez zadaszenia czy na płatnym
    parkingu, ale raczej rzadko tak czynię. :)

    > No i sie pewnie nierzadko okaże, że wtedy kiedy trzeba szybko wsiąść to ręczniczek
    jest gdzie indziej ; )

    W bagażniku? I jest wymieniany na czysty i świeży co tydzień, jeśli
    nie jest używany lub po każdym uzyciu? :)

    > Moja d... jest innego zdania ; )

    Co d. to własne zdanie? Chyba niekoniecznie.
    D. dziewczęce lubią przejażdżki konne -- na oklep, bez siodła i bez majtek. :)

    Inna sprawa, że dziewczęta lubią i inne konne przejażdżki. ;)

    -=-

    W te wakacje widziałem dwie kobiety ,,jeżdżące'' w ten sposób.
    I zastanawiałem się, co znak ów wskazuje. Później okazało się, że pewne dziewczę
    ostrzyło swoje AF na moją odległość, chcąc ze mną w przyszłości zająć pozycję na
    jeźdźca. :) (a że mama dziewczęcia prawiła, iż trzeba w łóżku słuchać faceta, :)
    nie siebie, bo tak już jest, i to od zawsze, więc dziewczyna roztrząsała w swej
    myśli, czy aby nie dałoby się jednak namówić mnie na to, co dla niej przyjemne)

    -=-

    Jaki ten świat jest skomplikowany. Dlaczego tak po prostu człowiek nie potrafi
    wypowiedzieć swoich myśli i pragnień? Dlaczego się wstydzi lub boi?

    -=-

    W kazdym razie moja d. lubi skórę i bawełnę. :)
    I drewno. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'