  • Data: 2021-06-26 18:44:54
    Temat: Licznik okrążeń basenowych
    Od: PeJot <P...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czołem,

    Marzy mi się ustrojstwo jak w topiku, ale cena gotowego urządzenia
    zakładanego na palec jest zbyt wysoka jak moje potrzeby. Poza tym i tak
    na niewielkim cyferblacie niewiele widać pod wodą, a i funkcja
    międzyczasów jest mi zbędna. Tymczasem za grosze można kupić bardzo
    podobne funkcjonalnie urządzonka służące np. do liczenia ludzi przez
    stewardesy, jedyne co im brakuje to wodoodporności. Dało by się coś
    wykombinować ?

    --
    P. Jankisz
    Sygnaturka zastępcza