  • 31. Data: 2011-02-19 23:30:09
    Temat: Re: Leganza - czy to koniec ?
    Od: " Michał" <m...@N...gazeta.pl>

    > To żart?

    nie a dlaczego ?

    Na 100% pali mniej niż to Twoje renault 2.5dCi
    i mniej niż to drugie Twoje nie wiem co - 3.3litra

    Pozdrawiam!

  • 32. Data: 2011-02-19 23:33:51
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sat, 19 Feb 2011 22:30:09 +0000 (UTC), " Michał"
    <m...@N...gazeta.pl> wrote:

    >Na 100% pali mniej niż to Twoje renault 2.5dCi

    No to pochwal się spalaniem.

    >i mniej niż to drugie Twoje nie wiem co - 3.3litra

    ROTFL.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 33. Data: 2011-02-19 23:35:48
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Michał

    > Na 100% pali mniej niż to Twoje renault 2.5dCi i mniej niż to drugie
    > Twoje nie wiem co - 3.3litra

    Tu chyba o ładowność chodziło. ;-)

  • 34. Data: 2011-02-19 23:38:49
    Od: " Michał" <m...@N...gazeta.pl>

    jerzu <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    > No to pochwal się spalaniem.

    Chwalę się:
    Dwanaście Kropka DWA lita na 100 kilometrów >>LPG<< !
    przy nie do końca spokojnej jeździe w Krakowie.

    pozdrawiam.

  • 35. Data: 2011-02-19 23:58:18
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On 19 Feb 2011 22:35:48 GMT, to <t...@a...xyz> wrote:

    >Tu chyba o ładowność chodziło. ;-)

    Dokładniej DMC.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 36. Data: 2011-02-19 23:58:53
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sat, 19 Feb 2011 22:38:49 +0000 (UTC), " Michał"
    <m...@N...gazeta.pl> wrote:

    >Dwanaście Kropka DWA lita na 100 kilometrów >>LPG<< !

    Fajnie. A benzyny?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 37. Data: 2011-02-20 02:02:07
    Od: " Michał" <m...@N...gazeta.pl>

    jerzu <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Fajnie. A benzyny?

    a nie wiem... to nie renault nie ma licznika w zegarach... :(

    trzeba by wyjeździć cały bak a to chyba z 65litrów (w przeciwieństwie
    do naszych renówek gdzie mamy po 80 kilka litrów, tylko moja jest
    2x niższa i nie ma ładowności 3.3tony tylko 2 z hakiem ;) )
    a te 65 litrów żeby spalić to trzeba pojeździć a tego się nie da zrobić
    bo się popsuje szybciej a w zasadzie już się popsuło.

    ale obstawiam że:
    12.2-10%= ~10l/100km PB95

    pozdrawiam!

  • 38. Data: 2011-02-20 22:24:08
    Od: "Alexy" <a...@o...com.pl>

    Użytkownik " Michał" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > gdzieś uciekł olej i już nie ciągnie do przodu...
    > po nalaniu 3 litrów - kolejna 1h !!!! tylko "R" działa
    > "D" ciągnie tak słabo że auto nie rusza.
    >
    > Czy to już koniec auta ? jakaś magiczna sztuczka
    > i ruszy czy co z tym robić ?
    >
    > Mam tego auta DOŚĆ! specjalnie było kupione najbardziej prostackie
    > jakie się dało żeby to jeździło bez problemu.
    > I do tego z ostrego zakrętu wypada się tyłem.... 0 elektroniki w
    > zawieszeniu.
    >
    > japiernicze wychodzi że niezawodne to są renaulty safrany i lancie k !
    > może camry stara 10 letnia albo s80 się nie psuje ?

    A czego się spodziwałeś po starym, cywilnym samochodzie ?
    Ty potrzebujesz nowych samochodów wzmocnionych o wyjątkowo wysokich
    parametrach wytrzymałościowych oraz stałego serwisu.

    Oto Twój wczęsniejszy tekst dotyczacy poprzedniego samochodu:

    Takiego katowania, do jakiego się tu przyznałeś nie wytrzyma żadne auto.
    Jak widać jesteś z tych, którzy potrafią nawet zepsuć stalową kulkę z
    łożyska :D

  • 39. Data: 2011-02-20 22:25:39
    Od: "Alexy" <a...@o...com.pl>

    Użytkownik " Michał" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > dlaczego ?
    > kupione od właściciela który auto przez 7 lat "trzymał w garażu"
    > (a przy okazji bardzo dużo jeździł ;) ).

    Bo on Ci tak powiedział ?

    > Droga to raczej nie bo części tanie że hej,
    > ale czasochłonna... :(

    Zrobisz i będziesz jeździł bezproblemowo przez kilka lat.

  • 40. Data: 2011-02-21 00:55:36
    Od: " Michał" <m...@N...gazeta.pl>

    > A czego się spodziwałeś po starym, cywilnym samochodzie ?
    > Ty potrzebujesz nowych samochodów wzmocnionych o wyjątkowo wysokich
    > parametrach wytrzymałościowych oraz stałego serwisu.

    Jakie to są auta ? jakieś modele ? (i czy vel satis się do
    nich zalicza lub phaeton lub bmw e65) ?

> [...]
    >
    > Takiego katowania, do jakiego się tu przyznałeś nie wytrzyma żadne auto.
    > Jak widać jesteś z tych, którzy potrafią nawet zepsuć stalową kulkę z

    Jak to nie ? :) Safrane wytrzymuje :)
    Wciąż nim jeżdżę dzień w dzień :)

    Tylko teraz mi pali 21 l/100 bo zima (ślisko).
    Ale już się popsuło od tego czasu: kilka elementów zawieszenia
    chyba przedni stabilizator, klocki, tarcze, jakaś rurka do wymiany była,
    wiatrak klimatronika i kabel obu wiatraków chłodnicy.

    Leganza to do firmy bardziej jest.

    pozdrawiam!