-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: " Michał" <m...@N...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Leganza - czy to koniec ?
Date: Sun, 20 Feb 2011 23:55:36 +0000 (UTC)
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 36
Message-ID: <ijs9lo$aq9$1@inews.gazeta.pl>
References: <ijom2c$s3v$1@inews.gazeta.pl> <ijs0pv$nbc$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: localhost
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1298246136 11081 172.20.26.236 (20 Feb 2011 23:55:36 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 20 Feb 2011 23:55:36 +0000 (UTC)
X-User: mttj
X-Forwarded-For: 91.150.220.115
X-Remote-IP: localhost
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2351576
[ ukryj nagłówki ]
> A czego się spodziwałeś po starym, cywilnym samochodzie ?
> Ty potrzebujesz nowych samochodów wzmocnionych o wyjątkowo wysokich
> parametrach wytrzymałościowych oraz stałego serwisu.
Jakie to są auta ? jakieś modele ? (i czy vel satis się do
nich zalicza lub phaeton lub bmw e65) ?
>
> Oto Twój wczęsniejszy tekst dotyczacy poprzedniego samochodu:
> >>> auto jest troszkę katowane (tak ze pali 22.5l+/100 w mieście,
> >>> a podobno powinno ~15l/100) i kręcone do końca skali dzień w dzień
> >>> (bardzo mała moc silnika jest, inaczej nie przyśpiesza, nie da się),
> >>> Tylko spodziewałem się że jak coś to silnik zabije a nie skrzynię...
>
> Takiego katowania, do jakiego się tu przyznałeś nie wytrzyma żadne auto.
> Jak widać jesteś z tych, którzy potrafią nawet zepsuć stalową kulkę z
> łożyska :D
>
Jak to nie ? :) Safrane wytrzymuje :)
Wciąż nim jeżdżę dzień w dzień :)
Tylko teraz mi pali 21 l/100 bo zima (ślisko).
Ale już się popsuło od tego czasu: kilka elementów zawieszenia
chyba przedni stabilizator, klocki, tarcze, jakaś rurka do wymiany była,
wiatrak klimatronika i kabel obu wiatraków chłodnicy.
Leganza to do firmy bardziej jest.
pozdrawiam!
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
Następne wpisy z tego wątku
- 21.02.11 00:59 J.F.
- 21.02.11 01:05 J_K_K
- 21.02.11 13:44 Jotte
- 21.02.11 14:41 Alexy
- 21.02.11 15:04 J.F.
- 21.02.11 15:46 Jotte
- 21.02.11 22:51 DoQ
- 22.02.11 01:24 Michał
- 22.02.11 01:35 Waldek Godel
- 22.02.11 02:39 Michał
- 22.02.11 11:23 Waldek Godel
- 22.02.11 16:12 jerzu
- 22.02.11 17:22 DoQ
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-21 Arch. Prog. Nieuprzywilejowanych w pełnej wer. na nowej s. WWW energokod.pl
- 2024-12-21 Ideologia Geniuszy-Mocarzy dostępna na nowej s. WWW energokod.pl
- 2024-12-21 ciekawy układ magnetofonu
- 2024-12-21 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2024-12-21 Warszawa => Java Developer <=
- 2024-12-21 Zalesie Borowe => Medical Equipment Service Engineer <=
- 2024-12-21 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2024-12-21 jak tacy debile
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi