  • 51. Data: 2011-02-22 11:23:09
    Temat: Re: Leganza - czy to koniec ?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 22 Feb 2011 01:39:32 +0000 (UTC), Michał napisał(a):

    > ok: wysokość pneumatyczna + regulowane amortyzatory.
    > Dlatego pisze 4x4 bo tam zwykłe ponoć nie wejdą ;)

    ZUS prawda, zwykłe również to miały. Powiedziałbym nawet głównie zwykłe,
    chyba więcej 4x4 tego nie miało niż miało, oczywiście licząc zwykłe 4x4 a
    nie biturbo.

    > ale mówię że to jak mi odbije bo zawieszenie jest w cenie
    > połowy velsatisa lub starego phaetona.

    lekko licząc

    > Właśnie te drążki stabilizatora da się kupić od laguny1
    > i wtedy lecą szybko - ale są też takie "nie do laguny" :)

    Ale one są od laguny. Co najwyżej bedą lepszej i gorszej jakości.
    Od Laguny są też łozyska, ZTCP hamulce i parę jeszcze innych pierdół.

    > ale bardzo mi się nie wydaje żeby dużo więcej z laguny wchodziło
    > -to nie Vel Satis (tu jest dużo z laguny2). W środku zupełnie inne
    > auto. Zawieszenie inne, hamulce inne, silniki raczej inne.

    Silniki te same, łącznie z V6, ale to najmniejszy problem. Jak pisałem
    wyżej - łożyska, hamulce, część elementów zawieszenia.
    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 52. Data: 2011-02-22 16:12:29
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 21 Feb 2011 22:51:24 +0100, DoQ <p...@g...com> wrote:

    >Czyli nie jest to amerykański Packclim 3.3turbo z 2006r?? ;)

    Amerykański? Tfu...

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 53. Data: 2011-02-22 17:22:08
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2011-02-22 16:12, jerzu pisze:

    > Amerykański? Tfu...

    Francuski? TFU TFU!! odpukać, utopić w Wiśle i zapomnieć ;)))

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com