eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyLanos - uszczelka pod głowicąRe: Lanos - uszczelka pod głowicą
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Czarek Daniluk <c...@n...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Lanos - uszczelka pod głowicą
    Date: Thu, 18 Feb 2010 15:13:11 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 38
    Message-ID: <hljhdd$gen$1@news.onet.pl>
    References: <hlec35$q32$1@news.onet.pl> <hlekot$hkn$1@news.onet.pl>
    <hlepa3$lim$1@newsfeed.net.icm.edu.pl> <hletp3$d0n$1@news.onet.pl>
    <hlg8st$585$1@news.onet.pl> <hlga9j$ehm$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hlgjdf$2eo$1@news.onet.pl> <hlgntu$ror$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hlgsts$ucq$1@news.onet.pl> <hlh0e7$f5c$2@news.task.gda.pl>
    <hlh23o$c8d$2@news.onet.pl> <hlh6pn$26u$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hlh6vj$ose$1@news.onet.pl> <hlhakg$1v7$1@news.onet.pl>
    <hlhb57$462$1@news.onet.pl> <hlhhtb$u8a$1@newsfeed.net.icm.edu.pl>
    <hlhibr$p7r$1@news.onet.pl> <hlhk6b$e7p$1@mx1.internetia.pl>
    <hlhkdi$viu$1@news.onet.pl> <hlisvf$p8o$2@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hlitt2$uv$1@inews.gazeta.pl> <hlj0fo$4q0$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hlj1l9$eul$1@inews.gazeta.pl> <hlj3dn$7v8$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hlj4j9$983$1@news.onet.pl> <hlj5oh$9i6$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: public-gprs77125.centertel.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: news.onet.pl 1266501871 16855 91.94.174.163 (18 Feb 2010 14:04:31 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 18 Feb 2010 14:04:31 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    In-Reply-To: <hlj5oh$9i6$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 100218-0, 2010-02-18), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2256839
    [ ukryj nagłówki ]

    krzysiek82 pisze:

    > bredzisz chłopie bredzisz
    >

    Facet - narazie jedynym który tutaj bredzi to jesteś Ty sam.

    > to nie ocynk a jakość blach i ich spasowania świadczy o dobrym
    > zabezpieczeniu auta przed korozją.
    >

    Jakość spasowania ma wpływ na ochronę antykorozyjną ?

    Chyba tylko w taki sposób że sól zimą nie będzie właziła w zakamarki,
    ale jeśli samochód jest ocynkowany to w czym problem ?? przyjdą deszcze
    i się wszystko wypłucze.

    Chcesz to sobie zabezpieczaj pojazd nawet jak wyjedziesz nim prosto z
    salonu, twoje pieniądze, twoja robota, ale wiedz że nie jest
    nieuzasadnione niczym.

    Chcesz to moge Ci pokazać - mercedesy, audi z połowy lat 80tych zeszłego
    stulecia które nie były niczym pryskane od wyjechania z fabryki i mają
    blachę bez jakichkolwiek oznak korozji, wystarcza im zabezpieczenie
    fabryczne.

    Wiesz - jak masz taką manię - idź do blacharza i porozmawiaj na temat
    psikania bitexami i innymi świństwami.

    Pozdrawiam !!

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: