    From: Konop <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Łączenie masy analogowej i cyfrowej - AVR
    Date: Sat, 07 Nov 2009 00:37:39 +0100

    Witam!!

    Ostatnio ze zdziwieniem odkryłem, że wszystkie piny GND są wewnątrz
    AVRków połączone... Dotyczy to na pewno ATMEGA8L (DIP) oraz ATMEGA48V
    (TQFP) bo takie miałem pod ręką, żeby sprawdzić... Stąd nasuwa się
    pytanie - jak podłączać masy?? Wszystkie do cyfrowej?? Część do cyfrowej
    część do analogowej?? Jeden pin masy zawsze jest w pobliżu pinów AVCC
    oraz VREF - traktowałem go jako masę analogową i podłączałem do masy
    analogowej... a może to był błąd??

    Pozdrawiam
    Konop