  • Data: 2009-11-07 22:39:51
    Temat: Re: Łączenie masy analogowej i cyfrowej - AVR
    Od: Konop <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adam Dybkowski pisze:

    > A PDFa przeglądałeś czy tylko gdybasz?
    > ATmega48, strona 251, obrazek "ADC Power Connections". I wszystko jest
    > ładnie pokazane, co należy do obszaru masy analogowej.

    Ja nie z tych co piszą bez zaglądania do PDFa ;).. przynajmniej
    zazwyczaj :)... ten rysunek widziałem, znam bardzo dobrze :). I właśnie
    na tym rysunku jest taka nieścisłość - jest Analog Ground Plane, ale pin
    należy podpiąć do GND... i dalej nic nie wiadomo ;)... domyślam się, że
    podpiąć go trzeba do AGND :)... ale zastanawia mnie jak to wpływa na
    pomiary...

    Pozdrawiam
    Konop