  • 161. Data: 2010-06-18 09:30:37
    Temat: Re: Ktos ma jeszcze watpliwosci - analog czy trzy dyski?
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "Dariusz Zygmunt" >
    > Dobra, zakończmy tą dyskusję, bo merytorycznie i tak nic nie wnosi.

    NIE, pociągnijcie trochę :)

    JD

  • 162. Data: 2010-06-18 09:42:01
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Dariusz Zygmunt pisze:
    > W tym konkretnym wypadku przeniesienie zbiorów jest możliwe, skanowanie {z
    > wielu powodów, w tym finansowych} _nie_ i to kończy dyskusję.

    Ależ jesteś ciężki... zrobiłbym to _za_darmo_, powtarzam już któryś raz.
    Oczywiście jeśli byłby to interesujący materiał, a nie pstryki z komunii.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 163. Data: 2010-06-18 09:52:35
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    l...@l...localdomain pisze:

    > Czy taki format jest w czymkolwiek gorszy od RAW-a? Przy następnym
    > obrabianiu przydałaby się lepsza debayeryzacja czy co?

    Gorszy o tyle, że traci na rozdzielczości tonalnej - ale teoretycznej
    raczej. No i widać to będzie dopiero po jej mocnej zmianie.
    W ciągu kilku ostatnich lat obRAWiarki poszły nieco do przodu, lecz nie
    sądzę żeby nas tu czekała jakaś rewolucja w sensie możliwości otrzymania
    lepszego obrazu. Rewolucja być może będzie w trybach auto, które na
    razie trochę randomizują.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /z instytucji publicznych najsprawniej działa dom publiczny bo jest
    prywatny/

  • 164. Data: 2010-06-18 09:58:33
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W piątek, 18 czerwca 2010 11:30, JD wyraził następujacą opinię:
    > Użytkownik "Dariusz Zygmunt" >

    > NIE, pociągnijcie trochę :)

    Jak chcesz możesz mnie zastąpić, nie będę miał nic przeciw ;-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

  • 165. Data: 2010-06-18 10:17:25
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <hvffld$n1q$1@news.onet.pl>,
    Janko Muzykant nabazgrał:

    > Gorszy o tyle, że traci na rozdzielczości tonalnej - ale teoretycznej
    > raczej. No i widać to będzie dopiero po jej mocnej zmianie.

    Przy zapisie do 16bit nadal możliwe jest uzyskanie widocznej straty?

    --
    Ostatnio na http://blog.lrem.net/ wymajaczyłem:
    No i skończy się przodowanie

  • 166. Data: 2010-06-18 10:38:09
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 18 Jun 2010 10:44:13 +0200, Dariusz Zygmunt napisał(a):

> [...]
    > W tym konkretnym wypadku przeniesienie zbiorów jest możliwe, skanowanie {z
    > wielu powodów, w tym finansowych} _nie_ i to kończy dyskusję.

    Rzecz w tym że teraz już jest możliwe i tańsze niż metr kwadratowy piwnicy.
    Trzeba tylko chcieć. Aktualizowanie polityki bezpieczeństwa to też jeden
    z jej elementów.

    Henry

  • 167. Data: 2010-06-18 10:42:01
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W piątek, 18 czerwca 2010 12:38, Henry(k) wyraził następujacą opinię:

    > Rzecz w tym że teraz już jest możliwe i tańsze niż metr kwadratowy
    > piwnicy...

    Sugerujesz że Janko znajdzie tego gościa i poskanuje mu to co udało się
    uratować?? Hmm, no w sumie tak się tu na grupie zarzekał że może i chce, ma
    szansę udowodnić że pisał to szczerze.

    Może choć tyle dobrego z tej dyskusji wyjdzie :-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

  • 168. Data: 2010-06-18 10:51:12
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 18 Jun 2010 12:42:01 +0200, Dariusz Zygmunt napisał(a):

    > Sugerujesz że Janko znajdzie tego gościa i poskanuje mu to co udało się
    > uratować?? Hmm, no w sumie tak się tu na grupie zarzekał że może i chce, ma
    > szansę udowodnić że pisał to szczerze.

    Że może to pisał, ale że mu to zaproponuje to już nie widziałem.
    W końcu komu na tych zdjęciach zależy?

    > Może choć tyle dobrego z tej dyskusji wyjdzie :-)

    Jakby nawet to mały sukces - ilu jest takich którzy nadal trzymają takie
    rzeczy w pudle? Żałowanie po fakcie to przecież nasz sport narodowy ;-)

    Henry

  • 169. Data: 2010-06-18 11:07:04
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W piątek, 18 czerwca 2010 12:51, Henry(k) wyraził następujacą opinię:

    > Że może to pisał, ale że mu to zaproponuje to już nie widziałem.

    Nie, no sam Janko pisał że wyraża chęć, Ty powiedziałeś że możliwość
    istnieje a ja jedynie skojarzyłem te dwie wypowiedzi, ale oczywiście nie
    znaczy to, że cokolwiek będę kazał Jankowi zrobić i to jeszcze za darmo.

    > W końcu komu na tych zdjęciach zależy?

    Ja tam zawsze twierdziłem że wyłącznie właścicielowi za co zostałem przez
    Janka obdarzony paroma epitetami, znaczy że Jankowi zależy i to bardzo ;-)

    > Jakby nawet to mały sukces - ilu jest takich którzy nadal trzymają takie
    > rzeczy w pudle? Żałowanie po fakcie to przecież nasz sport narodowy ;-)

    Ja trzymam, ale jak je szlak trafi to nie będę się żalił - w końcu mam
    przecież świadomość tego co robię :-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

  • 171. Data: 2010-06-18 11:18:52
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "JD" napisał

    > NIE, pociągnijcie trochę :)

    To ktoś musi podlać trochę paliwka bo płomień słabnie.
    Niech ktoś np. rzuci słowo... SYFRA !
    ; )

    adam