  • 1. Data: 2010-06-15 19:10:22
    Temat: jakie tele do CANONA?
    Od: "friday" <f...@o...com>

    Witam. Prosze o porade jakie optymalnie cenowo tele warto zakupic do CANONA
    500d? Aktualnie posiadam 17-55 EF-S Canona 2,8. Bardzo dziekuje za pomoc. F,

  • 2. Data: 2010-06-15 19:16:39
    Temat: Re: jakie tele do CANONA?
    Od: Krasnal <k...@o...pl>

    Dnia Tue, 15 Jun 2010 21:10:22 +0200, friday napisał(a):

    > Witam. Prosze o porade jakie optymalnie cenowo tele warto zakupic do CANONA
    > 500d? Aktualnie posiadam 17-55 EF-S Canona 2,8. Bardzo dziekuje za pomoc. F,

    A ile możesz na to wydać? Bo jak coś taniego, ale w miarę OK to Sigma
    70-300mm APO, jak dobre, jasne i droższe to coś 70-200mm 2.8 - tylko nie
    wiem jak szkła Canona, brałem pod uwagę Sigma/Tamron.

    --
    Krasnal...

  • 3. Data: 2010-06-15 19:22:10
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

    W dniu 15-06-2010 21:10, friday pisze:
    > Witam. Prosze o porade jakie optymalnie cenowo tele warto zakupic do
    > CANONA 500d? Aktualnie posiadam 17-55 EF-S Canona 2,8. Bardzo dziekuje
    > za pomoc. F,

    L-kę 70-200mm.
    Którą - to już zależy od funduszy, którymi dysponujesz.
    --
    M.

  • 4. Data: 2010-06-15 19:28:19
    Od: "kurdybanek" <k...@n...plt>

    L-kę 70-200, przy mniejszym budżecie EF-S 55-250.

  • 5. Data: 2010-06-15 19:28:52
    Od: "Marlboro" <n...@n...com>

    > L-kę 70-200mm.
    > Którą - to już zależy od funduszy, którymi dysponujesz.

    Stać go było na 17-55 to i na F/4 L IS też go będzie stać. ;-)
    Jeżeli chodzi o ostrość to pewnie nawet nie odczuje, że zmienił swoje ostre
    17-55 na 70-200...

  • 6. Data: 2010-06-16 08:08:59
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    > Witam. Prosze o porade jakie optymalnie cenowo tele warto zakupic do CANONA
    > 500d?

    Econo: ef-s 55-250 IS
    Power: EF 70-200/4 LIS

    pozdrawiam,
    gietrzy

    ps. zależy co kto ma na myśli pisząc tele: nie jeden raz na cropie 300mm to było
    za mało

  • 7. Data: 2010-06-16 19:42:26
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    W dniu 2010-06-15 21:10, friday pisze:
    > Witam. Prosze o porade jakie optymalnie cenowo tele warto zakupic do
    > CANONA 500d? Aktualnie posiadam 17-55 EF-S Canona 2,8. Bardzo dziekuje
    > za pomoc. F,

    Majac 17-55 osobiscie rozwazalbym tylko 70-200L - ktora to juz zaleznie
    od budzetu.

    Stalem przed dokladnie tym samym wyborem co Ty, majac dokladnie to samo
    szklo co Ty.

    Sigme 70-300 mialem - po pracy z 17-55 EF-S szlag mnie trafial na kazdym
    kroku z ta sigma. Sa coprawda alternatywy w postaci 70-200 tamrona i
    sigmy tez z ultrasonicami - ale jednak zdecydowalem sie na Canona (w
    moim przypadki 70-200 f/4L IS) i po prostu kocham ten obiektyw.

    --
    Mateusz Papiernik, Maticomp Webdesign
    Projektowanie i realizacja witryn WWW

  • 8. Data: 2010-06-18 19:39:22
    Od: "friday" <f...@o...com>

    Użytkownik "Marlboro" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > Stać go było na 17-55 to i na F/4 L IS też go będzie stać. ;-)
    > Jeżeli chodzi o ostrość to pewnie nawet nie odczuje, że zmienił swoje
    > ostre 17-55 na 70-200...

    sprzet kupiony, ;-))) 70-200 f4.0 ;-) jednak troche brakuje 2.8, ale w
    terenie przy sloneczku starczy
    fotki ostre jak na 17-55! miod malina! w weekend jade w plener

    z okna w niektorych momentach troche malo zbliza;-)) szkoda ze nie ciagnie
    70-400! - czy ktos wykorzystywal extender? jakie wrazenia?

    fr.

  • 9. Data: 2010-06-20 17:12:35
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    W dniu 2010-06-18 21:39, friday pisze:
    > sprzet kupiony, ;-))) 70-200 f4.0 ;-)

    Gratuluje ;-)

    > jednak troche brakuje 2.8, ale w terenie przy sloneczku starczy

    Tez mialem takie wrazenie, dopoki nie pochodzilem calego dnia ze swoim
    f4 i drugiego calego dnia z pozyczonym w f2.8. Mimo wszystko, cholera,
    wole lzejsze szklo i nadrobic brak swiatla ISO ;-) 2.8 jest kompletnie
    niespacerowa... choc urocza.

    > z okna w niektorych momentach troche malo zbliza;-)) szkoda ze nie
    > ciagnie 70-400! - czy ktos wykorzystywal extender? jakie wrazenia?

    Przylaczam sie do pytania. Tez mi zakresu brakuje - do wyboru extender
    lub oddzielnie 100-400. Extender tak jakby taniej, a potrzeby "dalej" sa
    rzadko i mocno amatorsko, nie musza miec - przynajmniej u mnie -
    studyjnej jakosci. Wtedy wybor bylby raczej jasny.

    --
    Mateusz Papiernik
    m...@m...net, http://www.maticomp.net