  • 1. Data: 2010-06-14 21:54:46
    Temat: Zachod slonca w trochę innym ujęciu [ZDJECIA]
    Od: "Marlboro" <n...@n...com>

    Czy ktoś widzi w tym jakiś potencjał i artyzm?

    http://members.chello.pl/xtr/zachod1.jpg
    http://members.chello.pl/xtr/zachod2.jpg
    http://members.chello.pl/xtr/zachod3.jpg
    http://members.chello.pl/xtr/zachod4.jpg

    Negatywne i pozytywne komentarze mile widziane.

    Pozdrawiam,
    Marl

  • 2. Data: 2010-06-14 22:56:07
    Temat: Re: Zachod slonca w trochę innym ujęciu [ZDJECIA]
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Marlboro:

    > http://members.chello.pl/xtr/zachod3.jpg
    > http://members.chello.pl/xtr/zachod4.jpg

    Te ciekawe.

  • 3. Data: 2010-06-15 04:48:00
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    Marlboro pisze:
> [...]
    > http://members.chello.pl/xtr/zachod3.jpg
    > http://members.chello.pl/xtr/zachod4.jpg
    >
    > Negatywne i pozytywne komentarze mile widziane.

    Zachod plus miejsko-przemyslowe akcenty, ok - mozna to bardzo fajne
    rozgrywac, ale jakos tak czysciej kadry trzeba zrobic. Jest cwierc
    drzewa pokazane, jakis ulamek bloku, nie wiadomomo czy blok jest tematem
    zdjecia, czy to tylko oprawa dla zachodu itd...

    Mocne druty dla mnie OK - sa w temacie, ale te slabiutkie mysle, czy by
    ich nie wyretuszowac.

    Barierka jest OK.

  • 4. Data: 2010-06-15 09:25:52
    Od: "Gamariel" <g...@p...onet.pl>

    Witam

    Dla mnie osobiscie najciekawszy + z doza artystycznej nutki jest
    zdecydowanie http://members.chello.pl/xtr/zachod4.jpg - reszta sztampowa do
    bolu + srednio wykadrowana.

    Pozdrawiam
    Dav

  • 5. Data: 2010-06-15 11:26:54
    Od: "Omo" <k...@p...pl>

    Użytkownik "Marlboro" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    > Czy ktoś widzi w tym jakiś potencjał i artyzm?

    Artyzm pokazała tylko przyroda.

    Pozdrawiam - Omo

  • 6. Data: 2010-06-15 16:32:03

    On 15 Cze, 06:48, Jacek Czerwinski <x...@...z.pl> wrote: