  • 1. Data: 2010-06-14 15:48:21
    Temat: Wysmażyłem parę fotek i się chwalę
    Od: Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl>

    Oczywiście zdaję sobie sprawę, że to tylko nędzny Canon D550 z matrycą
    APS-C, a ja sam dwa tygodnie temu myślałem, że ogniskowa to taki specjalny
    rodzaj zapalniczki do rozniecania ognia.
    Wiem też, że prawdziwe talenty są doceniane po śmierci, więc możecie sobie
    pojechać po bandzie albo zwyczajnie olać ;)

    http://lh3.ggpht.com/_vdh8J69ZCWw/TBTwnKsa8II/AAAAAA
    AAH7Q/I3nKEF8lUC0/IMG_0646.JPG
    http://lh3.ggpht.com/_vdh8J69ZCWw/TBTxVOl6nFI/AAAAAA
    AAH84/AI0HgWvggVo/IMG_0752.JPG
    http://lh5.ggpht.com/_vdh8J69ZCWw/TBTxcVO_JbI/AAAAAA
    AAH9M/2wBLaKE5H7U/PanoramaIMG0767_8.JPG
    http://lh6.ggpht.com/_vdh8J69ZCWw/TBTyjWJ0DUI/AAAAAA
    AAIAw/QHlRysa1DDA/IMG_0874.JPG
    http://lh4.ggpht.com/_vdh8J69ZCWw/TBTymX3i7FI/AAAAAA
    AAIA4/VOfLGJ9Rg6g/HDRIMG_0885_6_7_tonemapped.jpg
    http://lh3.ggpht.com/_vdh8J69ZCWw/TBTy5voIahI/AAAAAA
    AAICI/WkgeoqU8FPI/IMG_0968.JPG

  • 2. Data: 2010-06-14 15:56:57
    Temat: Re: Wysmażyłem parę fotek i się chwalę
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Zostaw te HDRy w spokoju, ucz sie zamiast tego robic zdjecia :)

  • 3. Data: 2010-06-14 15:58:41
    Od: StaM <q...@g...com>

    On 14 Cze, 17:48, Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl>
    wrote:
    a ja sam dwa tygodnie temu myślałem, że ogniskowa to taki specjalny
    > rodzaj zapalniczki do rozniecania ognia.

    Masz potencjal. Popracuj nad technika zdjec nocnych. To latwiejsze
    niz myslisz.
    StaM

  • 4. Data: 2010-06-14 16:09:50
    Od: Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl>

    Nocne robiłem przy ogniskowej robiłem przy ogniskowej 130mm w sumie z ręki
    opierając sprzęt o jakąś barierkę, więc uznałem, że nie jest najgorsze ;).

  • 5. Data: 2010-06-14 16:11:31
    Od: Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl>

    On Mon, 14 Jun 2010, Jakub Jewuła wrote:

    > Zostaw te HDRy w spokoju, ucz sie zamiast tego robic zdjecia :)

    HDRy dobrze mi się wkomponowują w rytm disco-polo, więc mam zamiar od
    czasu do czasu z nich korzystać ;).

  • 6. Data: 2010-06-14 16:17:16
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "StaM" <q...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...
> [...]
    > a ja sam dwa tygodnie temu myślałem, że ogniskowa to taki specjalny
    >>
    > Masz potencjal. Popracuj nad technika zdjec nocnych. To latwiejsze

    Technika jak technika, ale krzywego horyzontu mozna uniknac..

  • 7. Data: 2010-06-14 16:47:14
    Od: Kombajn Bizon <k...@b...ru>

    Dnia 2010-06-14, o godz. 17:48:21
    Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl> napisał(a):

> [...]
    > Wiem też, że prawdziwe talenty są doceniane po śmierci, więc możecie
    > sobie pojechać po bandzie albo zwyczajnie olać ;)

    Zdjęcia są słabe - pół biedy że technicznie (choćby ten krzywy
    horyzont), ale przede wszystkim niczego nie opowiadają.

    Tak czy inaczej ćwicz i oglądaj mistrzów póki masz zapał, może coś z
    tego będzie.

    Mnie jednak interesuje inna kwestia - co to za miasto?

  • 8. Data: 2010-06-14 17:34:54
    Od: Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl>

    On Mon, 14 Jun 2010, Kombajn Bizon wrote:

    > Zdjęcia są słabe - pół biedy że technicznie (choćby ten krzywy
    > horyzont), ale przede wszystkim niczego nie opowiadają.

    Nic nie opowiadają, bo akurat nic się nie działo. Jak się coś działo to
    robiłem tutaj:

    http://picasaweb.google.com/rafal.jankowski/1Maja201
    0Zurich#5466380804333072610
    Niestety jakość wyszła jak widać, czy raczej nie widać.

    > Tak czy inaczej ćwicz i oglądaj mistrzów póki masz zapał, może coś z
    > tego będzie.
    >
    > Mnie jednak interesuje inna kwestia - co to za miasto?

    Mają geotagi (poza tym z kwiatkami) :)

  • 9. Data: 2010-06-14 18:43:08
    Od: J-L-F <j...@o...pl>

    [ciach]