  • 1. Data: 2010-06-15 15:20:59
    Temat: Ktos ma jeszcze watpliwosci - analog czy trzy dyski?
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    http://krakow.gazeta.pl/krakow/1,35798,8014515,Fotog
    rafik_stracil_w_powodzi_caly_swoj_dorobek.html

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 2. Data: 2010-06-15 15:31:10
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > http://krakow.gazeta.pl/krakow/1,35798,8014515,Fotog
    rafik_stracil_w_powodz
    > i_caly_swoj_dorobek.html

    Rozumiem, ze to argument za zelatyna?

    _Niestety_ plyty CD z gniotami pewnie by przetrwaly.
    Nastepne pokolenia moglyby je ogladac na swoje nieszczescie ;)

  • 3. Data: 2010-06-15 15:32:09
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Ps. Masz wyrazny dolek - pierwszy komentaz na forum
    jest duzo madrzejszy od Twojego :)))

    "Szkoda! Ale cennych rzeczy nie trzyma sią byle gdzie! "

  • 4. Data: 2010-06-15 15:40:18
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Janko Muzykant" napisał
    > http://krakow.gazeta.pl/krakow/1,35798,8014515,Fotog
    rafik_stracil_w_powodzi_caly_swoj_dorobek.html

    Cienki argument, można znaleźć na pęczki lepszych.
    Gdyby trzymał w piwnicy dyski też by dzisiaj płakał.

    Piwnica - świetne miejsce na cokolwiek wartościowego...

    adam

  • 5. Data: 2010-06-15 15:57:48
    Od: "d...@v...pl" <d...@v...pl>

    On 15 Cze, 17:20, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:
    > http://krakow.gazeta.pl/krakow/1,35798,8014515,Fotog
    rafik_stracil_w_p...

    Coś mi tu dziwnie pachnie. Miałem w rękach od groma zamoczonych
    negatywów, i w większości przypadków dało się je uratować.
    Kurde , każdy wywołany film płuczę około godziny w bieżącej wodzie i
    emulsja nie spływa.
    Pozdro Marcin

  • 6. Data: 2010-06-15 16:25:08
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-06-15 17:32:09 +0200, Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> said:

    > "Szkoda! Ale cennych rzeczy nie trzyma sią byle gdzie! "

    np. w piwnicy.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2010-06-15 16:27:24
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-06-15 17:57:48 +0200, "d...@v...pl" <d...@v...pl> said:

> [...]
    > negatywów, i w większości przypadków dało się je uratować.
    > Kurde , każdy wywołany film płuczę około godziny w bieżącej w

    W latach 70-tych była wielka powódź, która zalała równie wielkie
    laboratorium Kodaka.
    Tysiące nie wywołanych filmów. Tysiące gotowych zleceń.
    Żółty gigant chwalił się potem, że uratował 90% materiału.

  • 8. Data: 2010-06-15 16:30:22
    Od: "d...@v...pl" <d...@v...pl>

    On 15 Cze, 18:27, JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> wrote:

    > W latach 70-tych była wielka powódź, która zalała równie wielkie
    > laboratorium Kodaka.
    > Tysiące nie wywołanych filmów. Tysiące gotowych zleceń.
    > Żółty gigant chwalił się potem, że uratował 90% materiału.

    Te dziesięć procent to były zapewne odbitki , których nie opłacało się
    ratować. Łatwiej było zrobić nowe.
    Pozdro Marcin

  • 9. Data: 2010-06-15 16:32:17
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    adam pisze:
    > Cienki argument, można znaleźć na pęczki lepszych.
    > Gdyby trzymał w piwnicy dyski też by dzisiaj płakał.

    Wszystkie trzy?

    > Piwnica - świetne miejsce na cokolwiek wartościowego...

    Na jeden dysk w starej puszce po farbie - bardzo dobry. Drugi trzymamy u
    teściowej, trzeci na półeczce. Szansa, że wszystkie trzy padną mniejsza,
    niż że padnę ja.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /odpowiedź jest natychmiastowa: tak - albo nie; nie wiem... znaczy wiem!/

  • 10. Data: 2010-06-15 16:34:15
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Jakub Jewuła pisze:
    > Ps. Masz wyrazny dolek

    A rozwinąć możesz jakoś tę bystrą myśl? :)

    > "Szkoda! Ale cennych rzeczy nie trzyma sią byle gdzie! "

    Nie dziwi mnie to, że facet zrobił w sumie głupio. Dziwi mnie to, że
    oczywista rzecz (trzy jest o trzy razy więcej od jeden) nie jest dla tak
    wielu oczywista.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl