  • 1. Data: 2011-07-22 04:00:32
    Temat: Komu nastepny album fotograficzny?
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    Jeden album juz byl dla niejakiego slonia, bylego uczestnika tej
    grupy.
    Moze warto nie czekajac na nastepna smierc, zorganizowac jakies
    wydanie albumu dla obecnego zdolnego fotografa z tejze grupy.
    Niech nie bedzie tak, ze docenia sie tylko tragicznie zmarlych jak
    slon a zmarlych nie tragicznie to tylko mozna wspomniec jak to bylo
    ostatnio.
    Zacznijmy doceniac zywych.
    Ja moge finansowo do 50% zasponsorowac wydanie jakiegos albumu
    poswieconego promowamiu takiego zdolnego fotografa, ktorego mozemy
    wspolnie wylonic z uczestnikow tej grupy.

    Ciekaw jestem, kto wedlug was, moglby byc takim kandydatem.
    Oczywiscie nie bierzmy tu pod uwage gniotorobow slubnych, tylko kogos
    z dobrym podejsciem artystycznym.

    Doceniajmy zywych a nie tylko umarlych.
    Umarlemu juz nic po tym a zyjacemu moze w jakis sposob pomoc.
    ----
    Ziggy Photo - American Professional Photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/

  • 2. Data: 2011-07-22 09:19:48
    Temat: Re: Komu nastepny album fotograficzny?
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 21 Jul 2011 21:00:32 -0700 (PDT), Zygmunt Dariusz napisał(a):

    > ktorego mozemy
    > wspolnie wylonic z uczestnikow tej grupy.

    Nierealne - przecież gdzie dwóch Polaków tam trzy opinie ;-)

    Poza tym nie warto promować dobrych zdjęć, tylko trzeba by wybrać kogoś z
    wyjątkową osobowością i charyzmą. Więc jeszcze trudniej.

    Henry

  • 3. Data: 2011-07-22 09:26:31
    Od: Maurice de Poszepszynski <s...@d...najt>

    Użytkownik - Zygmunt Dariusz napisał:
> [...]
    > wspolnie wylonic z uczestnikow tej grupy.
    >
    > Ciekaw jestem, kto wedlug was, moglby byc takim kandydatem.

    Bo ja wiem? Moze Zygmunt Dariusz?
    --
    Wendy! I'm home.
    http://patrz.pl/filmy/debata-tusk-kaczynski-kurczaki

  • 4. Data: 2011-07-22 09:57:52
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jul 22, 5:19 am, "Henry(k)"
    <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> wrote:
    > Dnia Thu, 21 Jul 2011 21:00:32 -0700 (PDT), Zygmunt Dariusz napisa (a):

    > Nierealne - przecie gdzie dw ch Polak w tam trzy opinie ;-)
    >
    > Poza tym nie warto promowa dobrych zdj , tylko trzeba by wybra kogo z
    > wyj tkow osobowo ci i charyzm . Wi c jeszcze trudniej.

    Ze ja nie wierze w polactwo na tej grupie to wiadomo, ale dlaczego ty
    nie wierzysz?
    Ja jestem gotow nawet zasponsorowac to przedsiewziecie i sam sobie
    udowodnic, ze sie mylilem.
    Daj ludziom szanse.
    Nie utwierdzaj mnie w przekonaniu, ze mialem racje.
    Bierzmy przyklad z zydow i promojmy swoich, tak jak to robia oni.
    Ty juz na starcie watpisz w naszych ludzi z dobrym gustem.
    Zrobmy cos razem, na poczatek, chocby dla jednej wartej tego osoby.
    Nie wierze, ze nie mozna cos takiego zrobic jesli sie chce wspolnie
    popierac najlepszych swojakow.
    Zydzi potrafia to robic.
    Czy uwarzasz, ze polacy tego nie potrafia?
    Ja mam caly czas wiare w naszych ludzi.
    Przeciez wlasnie tutaj zebrala sie elita wiedzacych i potrafiacych
    wszystko zrobic lepiej od innych.
    Jak dlugo bedzie sie docenialo ludzi w polsce, tylko posmiertnie?
    Pisze calkiem powaznie o wyroznieniu jakiegos zdolnego na tej grupie
    czlowieka.
    Jak dojdzie do skutku to co proponuje, to nastepnie moge na wlasny
    koszt zorganizowac takiemu komus wystawe w metropolii nowojorskiej.
    Nie wierze, zebysmy byli az takimi lazegami, ze nie potrafimy promowac
    swoich dobrych kolegow.
    Ja jestem gotow poswiecic na ten cel, drugie tyle funduszy, co wszyscy
    razem z tej grupy.
    Jest tu tylu rwacych sie do osmieszania innych, niech wiec pokaza, ze
    potrafia rowniez pomoc tym, ktorych doceniaja.
    Skoro taki jak ja miernota ma na to checi, fundusze i czas, to
    przeciez wszyscy, ktorzy staraja sie mnie tutaj osmieszyc, moga
    wykazac sie, ze sa wlasnie lepsi.

    Na poczatek moze warto wskazac kilka osob, ktore sa warte wspolnego
    docenienia.
    Nastepnie wybrac najlepszego.
    Samo to nic nie kosztuje.

    ------

  • 5. Data: 2011-07-22 10:04:35
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jul 22, 5:26 am, Maurice de Poszepszynski <s...@d...najt>
    wrote:
    > U ytkownik - Zygmunt Dariusz napisa :

    > Bo ja wiem? Moze Zygmunt Dariusz?

    Ja juz osiagnalem to co chcialem.
    Teraz moge dolozyc sie, do promowania jakiegos zdolnego czlowieka
    sposrod uczestnikow tej grupy.
    Prawie wszyscy tu wiedza, ze nikt nie moze byc gorszy odemnie, wiec
    nie bedzie trudnosci ze wskazaniem odpowiedniich kilku osob, z ktorych
    wybierze sie najlepszego.

    ---------

  • 6. Data: 2011-07-22 10:28:59
    Od: Łatwa Jolka <l...@v...pl>

    W dniu 2011-07-22 06:00, Zygmunt Dariusz pisze:
> [...]
    > ----
    > Ziggy Photo - American Professional Photographer

    Piękna inicjatywa, proponuję Marek Wyszomirski oraz Janko Muzykant ;)
    Pozdr.J

  • 7. Data: 2011-07-22 10:36:09
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jul 22, 6:28 am, Łatwa Jolka <l...@v...pl> wrote:

    > Piękna inicjatywa, proponuję Marek Wyszomirski oraz Janko Muzykant ;)

    No to zapraszam do tej inicjatywy.
    Ciekawe ilu osobom sie spodoba i ile jest gotowych wesprzec ta
    inicjatywe.

    -----

  • 8. Data: 2011-07-22 12:32:22
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 22 Jul 2011 12:28:59 +0200, Łatwa Jolka napisał(a):

    > Piękna inicjatywa, proponuję Marek Wyszomirski oraz Janko Muzykant ;)

    Adam to artysta - lubi chodzić swoimi drogami, choć fakt że jego dziecięca
    ciekawość i chęć wsadzenia wszędzie palca wniosła dużo ciekawych rzeczy na
    prfc. Ale za tę jego niechęć do fotografii analogowej... :->

    Marek dla znających go z plenerów fotograficznych, to ktoś za kogo można
    dać się pokroić. Zawsze lubiłem słuchać jak coś komuś tłumaczy sprzętowego
    albo o makrofotografii - dla samej przyjemności posłuchania. No i zawsze
    przyjeżdżał na plenery ze zdjęciami. To ktoś o kim zdecydowanie można
    powiedzieć że fotografia dużo dla niego znaczy :-) Miał już kilka wystaw -
    nie wiem jak z albumami, ale gdyby była okazja zrobienia mu prezentu i
    złożenia się na album - jestem za.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 9. Data: 2011-07-22 16:48:58
    Od: "henry1" <h...@i...pl>

    Uzytkownik "Zygmunt Dariusz" <z...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
> [...]
    > ----
    > Ziggy Photo - American Professional Photographer

    Proponuje, moze sie zgodza na taka promocje :

    Janko Muzykant
    Marek Wyszomirski

  • 10. Data: 2011-07-22 19:31:20
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>

    W dniu 2011-07-22 12:28, Łatwa Jolka pisze:

    > Piękna inicjatywa, proponuję Marek Wyszomirski oraz Janko Muzykant ;)
    > Pozdr.J

    Dzięki, ale nie bierzcie mnie pod uwagę. Inicjatywa jest ciekawa, ale
    znaczenie dla mnie ma też to, kto z nią występuje. Istnieją osoby,
    którym bym ręki nie podał i od których nic dostawać nie chcę. I ten
    'profesjonalista z Ameryki' właśnie do nich się zalicza.
    Nie odczuwałem jak dotąd potrzeby wydawania własnego albumu - wystawy mi
    wystarczają. A gdy zechcę wydać - albo wydam za własne pieniądze, albo
    poszukam sponsorów, których będę szanował.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)