  • 11. Data: 2011-07-22 19:47:36
    Temat: Re: Komu nastepny album fotograficzny?
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-07-22 12:28, Łatwa Jolka pisze:
    > Piękna inicjatywa, proponuję Marek Wyszomirski oraz Janko Muzykant ;)
    > Pozdr.J

    To miłe, co piszecie, ale ja również podziękuję. Byłoby to... nazwijmy
    okrężnie - w tych warunkach - niesmaczne.
    A jeśli w ogóle, to na jakiś cel charytatywny. I chyba raczej społem,
    jako album zbiorowy. Indywidualizm mógłby zrodzić takie różne...

    Idea albumu, ale takiego w typie ''merytorycznym'', z dobrym
    komentarzem, interpretacją konkretnych postaci czy trendów, byłaby
    ciekawa. Jeśli zrobione byłoby to na poziomie, powstałby nietuzinkowy
    dokument epoki, pierwszej ery cyfry. Tylko to już kosztowałoby, bo
    trudno myśleć o czymś takim przy kilkudziesięciu stronach.
    Jeśli ów charytatywny charakter zostałby zachowany, można by wypuścić
    wersję w pdf-ie. W przypadku albumów nie jest to konkurencja do wersji
    papierowej, a mogłaby pozytywnie wpłynąć na jej popularność.

    --
    pozdrawia Adam
    /mnie wkurza, że się poszewka odposzewia od jaśka kiedy chce/

  • 12. Data: 2011-07-24 16:57:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 22.07.2011 11:26, Maurice de Poszepszynski pisze:

    > Bo ja wiem? Moze Zygmunt Dariusz?

    On byłby kandydatem do nagrody dla największej mendy...

  • 13. Data: 2011-07-24 23:19:03
    Od: marek augustynski <m...@g...com>

> [...]
    > slon a zmarlych nie tragicznie to tylko mozna wspomniec jak to bylo
    > ostatnio.
    > Zacznijmy doceniac zywych.
    > Ja moge finansowo do 50% zasponsorowac wydanie jakiegos albumu
    > poswieconego promowamiu takiego zdolnego fotografa, ktorego mozemy
    > wspolnie wylonic z uczestnikow tej grupy.
    >
    > Ciekaw jestem, kto wedlug was, moglby byc takim kandydatem.
    > Oczywiscie nie bierzmy tu pod uwage gniotorobow slubnych, tylko kogos
    > z dobrym podejsciem artystycznym.
    >
    > Doceniajmy zywych a nie tylko umarlych.
    > Umarlemu juz nic po tym a zyjacemu moze w jakis sposob pomoc.

    Ale pieprzenie. Jeśli znajdziesz w NY wydawcę moich zapisków podzielę
    się z tobą po połowie. Czysty tekst, bez zdjęć.
    marek

  • 14. Data: 2011-07-25 01:00:27
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jul 24, 7:19 pm, marek augustynski <m...@g...com>
    wrote:

    > Ale pieprzenie. Jeśli znajdziesz w NY wydawcę moich zapisków podzielę
    > się z tobą po połowie. Czysty tekst, bez zdjęć.

    Ale pieprzenie. Jesli nawet tragicznie skonczysz zywot jak kolega
    slon, to z pewnoscia nikt nawet nie pomysli o wydawaniu twoich
    tekstow.
    Tym bardziej wiec nie licz na to, za swego zywota.
    Dzielenie sie po polowie wydawca, tez mnie nie interesuje - po co mi
    polowa wydawcy.

    -----
    Ziggy Photo - American Professional Photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/

  • 15. Data: 2011-07-25 07:50:57
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-07-22 06:00, Zygmunt Dariusz pisze:
    > Ja moge finansowo do 50% zasponsorowac wydanie jakiegos albumu
    > poswieconego promowamiu takiego zdolnego fotografa, ktorego mozemy
    > wspolnie wylonic z uczestnikow tej grupy.

    Spadaj ze swoją łaską, mendo grupowa. Myślisz, że pokazując kilka
    dolarów kupisz sympatię po tym, jak od lat mieszasz ludzi z błotem? Wbij
    sobie do swojego tępego, polonusowatego łba, że nie jesteś żaden ''my''.
    A także to, że tu jest trochę inny kraj, niż ten, z którego
    spierdzielałeś ongiś i na puszkę coli już się tu nie leci.
    A jak będziesz musiał wkrótce uciekać za chlebem, bo i taki scenariusz
    jest możliwy, wybierz sobie inny kraj. Najlepiej bez internetu.

    --
    pozdrawia Adam
    /dojrzałość to czas, gdy już wszystko człowiekowi wisi i to jest fajny czas/

  • 16. Data: 2011-07-25 08:21:42
    Od: marek augustynski <m...@g...com>

    > Ale pieprzenie. Jesli  nawet tragicznie skonczysz zywot jak kolega
    > slon, to z pewnoscia nikt nawet nie pomysli o wydawaniu twoich
    > tekstow.
    > Tym bardziej wiec nie licz na to, za swego zywota.

    Dokładnie z taką determinacją masz wyciągnąć kogoś wartościowego. I
    sam.
    Więc nie pierdol mi o moich tekstach bo na pierwszym się wykładasz.

    marek

  • 17. Data: 2011-07-25 09:08:41
    Od: StaM <k...@y...com>

    On 25 Lip, 10:21, marek augustynski <m...@g...com>
    wrote:

    > Dokładnie z taką determinacją masz wyciągnąć kogoś wartościowego. I
    > sam.
    > Więc nie pierdol mi o moich tekstach bo na pierwszym się wykładasz.
    >
    > marek

    ...cos mi sie wydaje ze ten osobnik Cie troszke obnazyl.
    StaM

  • 18. Data: 2011-07-25 09:45:43
    Od: marek augustynski <m...@g...com>

    > ...cos mi sie wydaje ze ten osobnik Cie troszke obnazyl.
    > StaM

    Nie da się obnażyć kogoś kto jest obnażony.

    marek

  • 19. Data: 2011-07-25 17:00:16
    Od: EMPI <e...@p...onet.pl>

    Hej !

    > Nie da się obnażyć kogoś kto jest obnażony.

    Da się - patrz bajka o Nagim Królu.

    EMPI

  • 20. Data: 2011-07-25 17:51:52
    Od: marek augustynski <m...@g...com>

    > Da się - patrz bajka o Nagim Królu.

    Kładę się pod topór, a ty go zwalniasz tylko dlatego żeby porozmawiać
    o moje toczącej się głowie. Weź.

    marek