  • 21. Data: 2011-07-25 23:35:36
    Temat: Re: Komu nastepny album fotograficzny?
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jul 25, 3:50 am, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Spadaj ze swoją łaską, mendo grupowa. Myślisz, że pokazując kilka
    > dolarów kupisz sympatię po tym, jak od lat mieszasz ludzi z błotem? Wbij
    > sobie do swojego tępego, polonusowatego łba, że nie jesteś żaden ''my''.
    > A także to, że tu jest trochę inny kraj, niż ten, z którego
    > spierdzielałeś ongiś i na puszkę coli już się tu nie leci.
    > A jak będziesz musiał wkrótce uciekać za chlebem, bo i taki scenariusz
    > jest możliwy, wybierz sobie inny kraj. Najlepiej bez internetu.

    Znajdz sobie dobrego psychiatre i zacznij sie leczyc.
    W razie potrzeby moge podeslac ci pare dolarow na ten cel, bo juz mi
    cie szkoda widzac jak sie meczysz i cierpisz.
    Martwie sie o ciebie zebys psychopata nie zostal z powodu odczuwania
    ciernia w odbycie.
    Trzymam za ciebie kciuki, zeby ci sie poprawilo, bo stales sie
    smieszny i nieslowny nawet wobec swoich kolegow, ktorym obiecujesz
    ciagle, nie wyciaganie mnie z KF.
    Lacze sie "bulu i nadzieji" oraz bardzo ci wspolczuje.

    ---
    Ziggy Photo - American Professional Photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/

  • 22. Data: 2011-07-26 20:12:27
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    W dniu 2011-07-25 09:50, Janko Muzykant pisze:
> [...]
    Widzę, że "kolega" ZD znowu dostał przepustkę na kilka dni
    i się "udziela".
    Stanowczo za często te przepustki...

  • 23. Data: 2011-07-27 00:27:09
    Od: Łatwa Jolka <l...@v...pl>

    W dniu 2011-07-26 22:12, jo44 pisze:

    > Widzę, że "kolega" ZD znowu dostał przepustkę na kilka dni
    > i się "udziela".
    > Stanowczo za często te przepustki...

    Ci co decydują o przepustkach, nie czytają tej grupy, bo po pierwszym
    jego poście by go na powrót do łóżka przywiązali...
    Pozd.J.

  • 24. Data: 2011-07-28 12:38:44
    Od: Waldemarrr <m...@n...mojej.str>

    > Doceniajmy zywych a nie tylko umarlych.
    > Umarlemu juz nic po tym a zyjacemu moze w jakis sposob pomoc.

    Wolno miec ci taka wlasnie opinie, ale nie do konca sie z nia zgadzam.
    Zywi maja glowe na karku i dwie rece, aby - lepiej lub gorzej - samemu
    zadbac o swoj los. W przypadku zmarlych - zwlaszcza tych tragicznie -
    mamy wrazenie, ze ich sciezka zostala nagle przerwana. Wtedy rola zywych
    moze byc dokonczenie dziela. Dzieki temu powstaje wspaniala pamiatka, a
    pamiec po zmarlym pozostaje bardzo, bardzo dlugo.

    Waldek.

    --

    www.waldemar.katowice.pl