  • 1. Data: 2011-07-22 04:47:02
    Temat: Do oddania Canon 20D
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    Do oddania za free, zdechly Canon 20D.
    Korpus wyglada na malo uzywany ale w srodku cos grzechocze po
    wstrzasie jakiego doznal kilka lat temu w czasie kraksy samochodowej.
    Korpus nigdy nie byl rozbierany i nie posiada zadnych widocznych
    uszkodzen.
    Moze byc jako dawca czesci a moze nawet lepszy do naprawy niz jako
    dawca.
    Kiedys juz juz go oglaszalem, ale dwie chetne osoby zrezygnowaly z
    powodu problemow z odbiorem a przesylka do polski, to najmniej 25
    dolarow.
    Moze go odebrac ktokolwiek za darmo w NJ, albo za jakies 7 dolcow moge
    przeslac gdzies na terenie hameryki.

    -----
    Ziggy Photo - American Professional Photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/

  • 2. Data: 2011-07-22 10:10:40
    Temat: Re: Do oddania Canon 20D
    Od: StaM <k...@y...com>

    On 22 Lip, 06:47, Zygmunt Dariusz <z...@g...com> wrote:

    > Moze go odebrac ktokolwiek za darmo w NJ, albo za jakies 7 dolcow moge
    > przeslac gdzies na terenie hameryki.

    Masz za duzo czasu?
    > -----
    > Ziggy Photo - American Professional Photographerhttp://www.ziggyphotoonline.com/

    Co sie bedziesz uzeral. wywal to w garbicz, a nie zachowuj sie tak
    jak "dobroczyncy" ktorzy w czasach "solidarnosci" wysylali do Polski
    stare niemodne, lub dwa lewe buty.
    StaM

  • 3. Data: 2011-07-22 11:09:01
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jul 22, 6:10 am, StaM <k...@y...com> wrote:

    > Masz za duzo czasu?

    Mam tyle samo czasu co wszyscy.
    Jednak moglbym i jego wielokrotnosc dobrze sobie zagospodarowac.

    > Co sie bedziesz uzeral. wywal to w garbicz, a nie zachowuj sie tak
    > jak "dobroczyncy" ktorzy w czasach "solidarnosci" wysylali do Polski
    > stare niemodne, lub dwa lewe buty.

    Podsylaj te rady takim, co to oglqaszaja sie tutaj, ze chca sprzedac
    na allegro jakies pierdoly za pare groszy.
    Ten moj oferowany za darmo aparat caly czas jest warty przynajmniej
    kilkudziesieciu dolarow.
    Jak sam nie potrzebujesz, to nie badz psem ogrodnika i daj innym
    skorzystac.
    Wiele razy dopytywali sie tu ludzie o jakies czesci zamienne do
    roznego rodzaju sprzetu.
    Ten aparat posiada bardzo dobry stan zewnetrzny i nigdy nie byl
    rozbierany.

    --------

  • 4. Data: 2011-07-22 11:15:00
    Od: StaM <k...@y...com>

    On 22 Lip, 13:09, Zygmunt Dariusz <z...@g...com> wrote:

    > Ten aparat posiada bardzo dobry stan zewnetrzny i nigdy nie byl
    > rozbierany.
    >
    > --------
    > Ziggy Photo - American Professional Photographerhttp://www.ziggyphotoonline.com/

    To wycen go na 80 dolcow i mozliwoscia targowania, ale na amerykanskim
    ebayu.
    Ty nie wiesz jakie super sprzecicho maja Polacy w Polsce. ;)
    StaM

  • 5. Data: 2011-07-22 11:44:15
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jul 22, 7:15 am, StaM <k...@y...com> wrote:

    > To wycen go na 80 dolcow i mozliwoscia targowania, ale na amerykanskim
    > ebayu.

    Bez ciebie, nigdy bym nie wpadl na taki pomysl, ze tak mozna.

    > Ty nie wiesz jakie super sprzecicho maja Polacy w Polsce. ;)

    Nie rznij glupa, ze ten rzeczy, ktore tu czasami oglaszam do oddania,
    sa dla tych co to maja super sprzecicho w polsce.
    Czasami to az mi zal jak na tej grupie, ludzie kombinuja, zeby chocby
    jakimis polsrodkami moc sie posluzyc przy fotografowaniu.
    Ale takie jak ty, "psy ogrodnika", staraja sie osmieszac tego typu
    uczynki i tylko pozostaje pytanie, jaki maja w tym cel?

    ---------

  • 6. Data: 2011-07-22 12:03:37
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2011-07-22 12:10, StaM wrote:

    > Co sie bedziesz uzeral. wywal to w garbicz, a nie zachowuj sie tak
    > jak "dobroczyncy" ktorzy w czasach "solidarnosci" wysylali do Polski
    > stare niemodne, lub dwa lewe buty.

    +++

  • 7. Data: 2011-07-22 12:19:31
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jul 22, 8:03 am, Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> wrote:

    > +++

    Jeszcze nie zaistniales chloptysiu w moim watku, "Komu nastepny album
    fotograficzny".

    -----

  • 8. Data: 2011-07-22 17:46:20
    Od: StaM <k...@y...com>

    On 22 Lip, 13:44, Zygmunt Dariusz <z...@g...com> wrote:

    > Ale takie jak ty, "psy ogrodnika", staraja sie osmieszac tego typu
    > uczynki i tylko pozostaje pytanie, jaki maja w tym cel?

> [...]

    Jezeli to ma byc dobry uczynek to oplac wysylke do Europy. Nie narazaj
    na koszty za
    "niewiadomoco" (i ewentualne clo, chociaz za moje wysylki przez
    Polamer nigdy nikt cla nie placil) ludzi ktorzy maja limitowany
    "budget"
    Pozdrawiam goraco. Bo dobre checi to tez cnota;)
    StaM

  • 9. Data: 2011-07-22 20:08:51
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jul 22, 1:46 pm, StaM <k...@y...com> wrote:

> [...]
    > "budget"
    > Pozdrawiam goraco. Bo dobre checi to tez cnota;)

    Jesli chcesz byc tez dobry, to chetnie skorzystam z twoich oplat za
    przesylki.
    Mam do oddania i przeslania kilkaset rzeczy, poczynajac od pierscieni
    redukcyjnych, filtrow, adapterkow roznego rodzaju, do kilkunastu
    aparatow fotograficznych, procesora filmu i urzadzen reprodukcyjnych.
    Jak nie masz zamiaru pomagac, tylko podszczekiwac, to lepiej stul pysk
    i nie doradzaj, co ja mam robic ze swoim sprzetem, ktory mam ochote
    oddac za darmo.

    ---

  • 10. Data: 2011-07-23 08:49:50
    Od: StaM <k...@y...com>