  • 1. Data: 2011-07-21 20:41:17
    Temat: Cyfrówka do 850zł
    Od: Norbert <n...@M...com>

    Prosba, znajoma wyjezdza na wycieczke zycia i potrzebuje kupic aparat w
    podanej kwocie.
    Interesuja ja znane firmy i odrzuca na wstepie wszelkie prostokatne-
    plaskie malpki
    Poleccie cos w tej kwocie prosze.

  • 2. Data: 2011-07-21 22:21:34
    Temat: Re: Cyfrówka do 850zł
    Od: mt <t...@i...pl>

    Norbert pisze:
> [...]
    > podanej kwocie.
    > Interesuja ja znane firmy i odrzuca na wstepie wszelkie prostokatne-

    Za wiele to w tej kwocie nie ma, przynajmniej wśród nowych, zostaje
    jakiś Nikon L120 i kilka ultrazumów Fuji.

    --
    marcin

  • 3. Data: 2011-07-22 00:12:09
    Od: Norbert <n...@M...com>

    W dniu 2011-07-22 00:21, mt pisze:

    > Za wiele to w tej kwocie nie ma, przynajmniej wśród nowych, zostaje
    > jakiś Nikon L120 i kilka ultrazumów Fuji.

    Właśnie tego L120 ogladalem. To najlepszy wybor czy jest jeszcze jakas
    alternatywa?
    Aparat wedle wymagan osoby zainteresowanej ma byc kupiony jako nowy.

  • 4. Data: 2011-07-22 07:29:43
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    W dniu 2011-07-21 22:41, Norbert pisze:
> [...]
    > podanej kwocie.
    > Interesuja ja znane firmy i odrzuca na wstepie wszelkie prostokatne-

    Casio Exilim EX-H20G H20 GPS