eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaKocioł gazowy - Vaillant VUW 240/2-3 - sterownik nie załącza się › Kocioł gazowy - Vaillant VUW 240/2-3 - sterownik nie załącza się
    From: sword <n...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Kocioł gazowy - Vaillant VUW 240/2-3 - sterownik nie załącza się
    Date: Thu, 15 Jan 2015 10:54:33 +0100

    Witam,

    Mam problem z uruchomieniem płyty. Podczas pracy kocioł zawiesił się
    i po ponownym załączeniu już nie wstał. Kiedyś naprawiłem generator
    iskry na tej płycie więc może coś się uda zdziałać również tym razem.

    Problem w tym, że po załączeniu sterownik w ogóle nie daje znaku życia,
    wszystkie diody LED są martwe. Do tej pory sprawdziłem półprzewodniki,
    które wyglądają na sprawne. Napięcie na części sterującej również jest
    poprawne ze stabilizatora 5V.

    Jakie uszkodzenie może być przyczyną takiego zachowania?

    Płyta jak na tym zdjęciu:

    http://www.bartoszserwis.pl/gfx1/plyta3.jpg

    Pozdrawiam,
    --