  • 71. Data: 2013-07-02 23:30:44
    Temat: Re: Karta SD 32GB
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Michal" napisał w wiadomości grup
    > Jedne
    > sklepy starają się iść nabywcy na rękę, inne zostawiają go z problemem.
    > Z realizacją gwarancji też jest różnie i trafiają się lepsze lub gorsze
    > sklepy. Nawet takie, które dają na wszystko 2 lata gwarancji (mniej im
    > się nie opłaca, bo nabywca skorzystałby z ochrony ustawowej), nawet na
    > urządzenia mające 3-5 lat gwarancji która musi być realizowana przez
    > kanał sprzedaży, a nie na zgłoszenie i odesłanie do producenta.

    I jak niektóre sklepy załatwiają reklamację na rękę kupującemu? Wszystkie
    wysyłają do producenta/hurtowni. Nikt nie będzie dokładał ze swojej kieszeni.

  • 72. Data: 2013-07-02 23:36:33
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Old Green :)" napisał w wiadomości grup
    > czy można podzielić partycję karty 32GB na 2x16GB
    > I to pytanie jest dobre na pl.comp.pecet

    I odpowiedziałem. Gówno ci to da, bo sprzęt nie patrzy najpierw na partycję,
    tylko ilość cylindrów (tak, karty SD też tak się adresuje).

  • 73. Data: 2013-07-03 02:36:36
    Od: Michal <s...@d...mailexpire.com>

    W dniu 2013-07-02 23:28, qwerty pisze:
    > Użytkownik "Michal" napisał w wiadomości grup
    >
    > Reklamy nie mają żadnego wpływu na plazmę.

    Rozwiniesz tą obszerną myśl?
    Widziałeś jak wyglądają powidoki na takim PDP wyświetlającym po
    kilka-kilkanaście godzin dziennie bardzo podobne, albo wręcz statyczne
    obrazy?
    Często po takim używaniu wypalenia są wręcz trwałe i nie pomaga żadne
    wybielanie czy wzory.

    --
    /MB

  • 74. Data: 2013-07-03 02:40:15
    Od: Michal <s...@d...mailexpire.com>

    W dniu 2013-07-02 23:30, qwerty pisze:

    > I jak niektóre sklepy załatwiają reklamację na rękę kupującemu?
    > Wszystkie wysyłają do producenta/hurtowni. Nikt nie będzie dokładał ze
    > swojej kieszeni.

    1. Niektóre sklepy na towar mający gwarancję 3-5 lat wystawiają dokument
    gwarancyjny tylko na 2 lata? Zgadnij gdzie robi się zakupy?

    2. Są takie sklepy, niestety sprawdzone w praktyce, które robią wszystko
    by nie przyjąć reklamacji, a bywają też takie, które potrafią
    przetrzymać towar 2-3 tygodnie i nawet nie wysłać dalej.

    --
    /MB

  • 75. Data: 2013-07-03 02:46:45
    Od: Michal <s...@d...mailexpire.com>

    W dniu 2013-07-01 22:11, Lisciasty pisze:

> [...]
    Jak poziom będzie szedł dalej w takim samym kierunku, to niedługo
    zaliczenia będą z ilości lajków (były już bodajże jakieś dziewoje
    z dziennikarstwa, co to przerabiały) :>

    > Łoboszsz, za młodu się skrobało ołówkiem celerony żeby zmienić mnożnik, to dlaczego
    nie podpiłować jakiegoś slotu? A że nie wyszło, cóż, postęp wymaga ofiar.

    Chciałeś chyba napisać durony/athlony pod SocketA.

    --
    /MB

  • 76. Data: 2013-07-03 19:39:23
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Michal" napisał w wiadomości grup
> [...]
    > obrazy?
    > Często po takim używaniu wypalenia są wręcz trwałe i nie pomaga żadne

    Reklamy muszą być jak najbardziej ruchome, aby podświadomie człowiek kierował
    wzrok.
    Gdy jest wyświetlany statycznie obraz to możesz go utrwalić na LCD (czytałem o
    takich przypadkach).

  • 77. Data: 2013-07-03 19:47:11
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-07-03 19:39, Użytkownik qwerty napisał:

    > Reklamy muszą być jak najbardziej ruchome, aby podświadomie człowiek
    > kierował wzrok.
    > Gdy jest wyświetlany statycznie obraz to możesz go utrwalić na LCD
    > (czytałem o takich przypadkach).

    Statyczny obraz po odpowiednio długim wyświetlaniu utrwala się
    chyba na wszystkim z wyjątkiem kinowego ekranu.
    Co do konieczności ruchomych reklam to nie jest to takie oczywiste,
    często widuje się w firmach obrazy z reklamą gdzie część obrazu
    to statyczne i niezmienne logo firmy.

    Pozdrawiam

  • 78. Data: 2013-07-03 21:16:25
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > no to chyba oczywiste, ale to jest nadużycie ze strony sklepu. <rs>

    tak samo nadużyciem jest sprzedaż (za 100%) czegoś co przyjęli od
    niezadowolonego klienta.
    O... sory, zależy komu odpowiadam- raz jest to nadużycie raz nie.
    kumasz już?

    Wyobraź sobie że zamiast tworzyć bzdurne ograniczenia (włączając w to
    handel w święta) robimy jednoznaczne, spójne przepisy. Sprzedawca może
    przyjąć zwrot.... ALE?! Teraz jest tak, że SPRZEDAWCA musi się tłumaczyć
    dlaczego przyjął zwrot, bo jest posądzany że paragon wycofał (podatek!)
    ale kasy nie oddał.
    Więc TERAZ Ty możesz mówić o zadowoleniu klienta, a wielu, naprawdę
    wielu ludzi, jak widzi 30 towarów na półce, nie sięga po ten pierwszy,
    tylko kopie z tyłu, z nadzieją na nieużywany....

    ToMasz

  • 79. Data: 2013-07-03 21:34:27
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > wcale tego nie widze, zeby tracili.
    sory, ale jesteś w głębokim błędzie. Ostateczny konsument zapłaci za
    wszystko. JEśli jeden sklep splajtuje, jego miejsce zajmie inny, i jego
    bilans będzie taki jak poprzednika, plus minus parę procent. Dzisiaj
    masz kilka sieci które nie przyjmują kart płatniczych, albo doliczają
    2.5% - więc margines jest wąski.
    > ale to czy panienka zwroci sukienke, czy nie (oczywiscie
    > zwracany towar nie moze miec sladow uzytkowania) nie ma wplywu na jakosc
    > towaru.
    Twoim zdaniem. Moim zdaniem nazywa się to second hand - towary na
    wycenie. (czyli nie na wagę) Każdy z nich jest w stanie idelanym, za
    połowę ceny nowego.

    > przenoszenie produkcji, natomiast, jest i
    > bedzie, ale dlatego, ze sa jeszcze miejsca, gdzie mozna wykonac
    > produkcje taniej, przez nie przestrzeganie praw zwiazkowych (bo zwiazkow
    > nie ma), przez ciecie kosztow utylizacji odpadow itp.
    nie. Nie wiem jak na zachodzie, ale w Polsce dałoby się więcej
    produkować, gdyby prawo było bardziej spójne, gdyby nie było
    papierkologii, 100000 pierdółek które trzeba mieć, załatwić, żeby coś
    wyprodukować, sprzedać. za wszystko co "wywalczysz" jakoklient, wszystko
    co dostaniesz z prawem unijnym, w końcu zapłacisz.
    > w przypadku
    > ciuchow, szczegolnie drogich, designerskich marza jest kosmiczna, wiec
    > zaden z posrednikow w lancuchy dystrybucyjnym, nie traci. <rs>
    To Ci się tak tylko wydaje. To tylko przykład, ale zastanów się.
    Kupujesz hamburgera w macdonaldzie. Jesteś niezadowolony, mimo że
    posiłek wykonano zgodnie z procerurami. zwracasz go. Czy myślisz że po
    zwróceniu obiadku za 15zł jakaś część tej kwoty wraca z zagranicy do
    kieszeni właściciela restauracji? Tak samo jest z każdą inną instytucją
    pochodzenia zagranicznego: NazwaSwiatowejFirmy.pl Polscy przedsiębiorcy
    sami muszą coś tam kupić, zapłacić i sprzedać, jak każdy drobny
    przedsiębiorca. Za WSZYSTKO zapłaci klient
    ToMasz

  • 80. Data: 2013-07-03 22:06:41
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 7/3/2013 3:16 PM, ToMasz wrote:

    > tak samo nadużyciem jest sprzedaż (za 100%) czegoś co przyjęli od
    > niezadowolonego klienta.

    zalezy. jesli nosi slady wczesniejszego uzytkowania, albo nawet
    posiadania (rozdarte opakowanie) to tak. ale to jest moje prywatne
    zdanie w tej sprawie oparte na moim doswiadczeniu. ale jak aL tlumaczyl,
    sa na to okreslone paragrafy. chore, niemniej paragrafy.

    > O... sory, zależy komu odpowiadam- raz jest to nadużycie raz nie.
    > kumasz już?

    nie odpowiadam za to co pisza inni, wiec jesli odpowiadasz na moje posty
    staraj sie, rozwazac moje opinie.

> [...]
    > wielu ludzi, jak widzi 30 towarów na półce, nie sięga po ten pierwszy,
    > tylko kopie z tyłu, z nadzieją na nieużywany....

    jak chcesz to ty sobie wyobrazaj i konfabuluj. mi to wisi. jak kupuje
    towar, to chce miec go w 100% sprawnego bez widocznych sladow
    wczesniejszego uzytkowania, jesli place pelna cene. tylko to mnie
    interesuje. jesli sklep ma na polkach pootwierane pudelka, z towarami w
    pelnej ich cenie, to ide do innego sklepu. mnie malo obchodzi polityka
    sklepu. nie interesuje mnie, czy sklep traci czy zarabia i na czym. jest
    wolny rynek, a to zeby sie utrzymac na powierzchni to jest sprawa
    managerow sklepu. to sklep powinien walczyc o klienta, a nie odwrotnie.
    klient grzebac w otwartych pudelkach. chore. <rs>