  • 1. Data: 2013-06-28 04:18:40
    Temat: mysz programowana
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    czy moze ktos polecic, jakas niedroga, dobrze lezaca pod reka i dobrze
    wykonana mysz, ze sterownikami pod W7, ktora ma 6-7 programowanych
    klawiszy, ktorych definicje, prosto i szybko mozna zmieniac.
    z gory dzieki za porade. <rs>

  • 2. Data: 2013-06-28 10:28:42
    Temat: Re: mysz programowana
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

> [...]
    > wykonana mysz, ze sterownikami pod W7, ktora ma 6-7 programowanych
    > klawiszy, ktorych definicje, prosto i szybko mozna zmieniac.

    Ja proponuję, żebyś wziął programik AutoHotkey (darmowy) i oprogramował
    sobie zwykłą mysz - można tam przypisać praktycznie dowolną akcję do
    wszelakich kombinacji klawiszy, wciśnięć, puszczeń, następstw, obrotów
    kółka itp. Przez dodanie różnego rodzaju menu masz nieograniczone
    praktycznie możliwości.

    Jedyna trudność, że help do tego AutoHotkeya (a można się z niego
    nauczyć pisać nawet skomplikowane skrypty) jest po angielsku.
    --
    Grzexs

  • 3. Data: 2013-06-28 10:29:55
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 27 Jun 2013 22:18:40 -0400, rs napisał(a):

> [...]
    > wykonana mysz, ze sterownikami pod W7, ktora ma 6-7 programowanych
    > klawiszy, ktorych definicje, prosto i szybko mozna zmieniac.

    Logitech MX1000

    [ W piwie są żeńskie hormony. Jak się za dużo wypije, to zaczyna się mówić ]
    [ bezładnie i nie umie się prowadzić samochodu. (Craig David) ]

  • 4. Data: 2013-06-28 18:52:48
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 6/28/2013 4:29 AM, Przemysław Ryk wrote:

    > Logitech MX1000

    dzieki, ale szukam takiej, ktora mialaby klawisze w miare rownomiernie
    porozkladane, na powierzchni pod kciukiem i pod palcami po prawej
    stronie. myslalem moze o jakiejs gierkowej, ale nieprzegiętej. o tym
    sprzecie nie mam bladego pojecia. te mysz akurat mam na jednym z kompow
    w pracy. <rs>

  • 5. Data: 2013-06-28 18:54:44
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 6/28/2013 4:28 AM, Grzexs wrote:

> [...]
    > wszelakich kombinacji klawiszy, wciśnięć, puszczeń, następstw, obrotów
    > kółka itp. Przez dodanie różnego rodzaju menu masz nieograniczone

    jak wyzej, szukam myszy z wieksza liczba, programowalnych klawiszy, nie
    kombinacji mysz|klawiatura. <rs>

  • 6. Data: 2013-06-28 19:18:14
    Od: aL <b...@w...pl>

    W dniu 2013-06-28 18:52, rs pisze:

> [...]
    > stronie. myslalem moze o jakiejs gierkowej, ale nieprzegiętej. o tym
    > sprzecie nie mam bladego pojecia. te mysz akurat mam na jednym z kompow

    Logitecha G600 widział?
    aL

    --
    There's no normal life, Wyatt. There's just life.

  • 7. Data: 2013-06-28 19:33:42
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 6/28/2013 1:18 PM, aL wrote:

    > Logitecha G600 widział?
    > aL

    juz widzial. dzieki. a czegos takiego, zeby ta klawiatura, ale mniejsza
    byla po obu stronach myszy, nie ma?
    tak sie teraz przygladam G300 i mysle, ze moze zalatwiloby to moje
    potrzeby, choc idealnie by bylo, jakby miala po trzy klawisze po obu
    stronach a nie dwa. <rs>

  • 8. Data: 2013-06-29 00:23:53
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    > jak wyzej, szukam myszy z wieksza liczba, programowalnych klawiszy, nie
    > kombinacji mysz|klawiatura. <rs>

    Chodziło mi o kombinacje klawiszy myszy i obrotów kółka myszki.

    --
    Grzexs

  • 9. Data: 2013-06-29 00:51:42
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 6/28/2013 6:23 PM, Grzexs wrote:

    > Chodziło mi o kombinacje klawiszy myszy i obrotów kółka myszki.

    wiem o co ci chodzilo, ale ja szukam innego rozwiazania. <rs>

  • 10. Data: 2014-01-16 15:46:24
    Od: "\(c\)RaSz" <N...@p...onet.pl>

    :
[...]

    - co prawda było to wczerwcu, ale podepnę się pod temat, chociaż problem
    mam nieco inny. Oto on:

    Bardzo mnie irytuje pewien aspekt widzenia standardowego kursora myszki w
    Windowsach. Choć w wielu aplikacjach po najechaniu tym kursorem na niektóre
    pola - pojawia się dymek z dodatkowym opisem, to byłoby znacznie bardziej
    wygodne, gdyby... Otóż jest tak, iż sam kursor myszy zasłania owe "dymki" -
    tak, iż części tekstu nie da się przeczytać. Czyżby tylko mnie to irytowało?

    Dobrym rozwiązaniem byłoby - albo inne rozmieszczanie owych dymków, co
    byłoby raczej trudno wykonalne, albo - co jest zdecydowanie
    dużo prostsze - "zrotowanie" kursora myszy o 180 stopni, tak, aby zamiast
    "w lewo - do góry" - wskazywał punkt "w prawo do dołu".

    Oczywiście trzeba by się na nowo przyzwyczajać do takiego funkcjonowania
    strzałki, parę razy by człowiek kliknął co innego, niż miał zamiar, ale...
    no cóż, i tak póki co, w zestawie podręcznym owych strzałek - takich
    "zrotowanych" nie ma. Ale mam nadzieję, że ktoś z użytkowników zna jakieś
    satysfakcjonujące rozwiązanie, czyli że można skądyś ściągnąć odpowiedni
    zestaw myszowych strzałek?