  • 81. Data: 2013-07-03 22:18:27
    Temat: Re: Karta SD 32GB
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 7/3/2013 3:34 PM, ToMasz wrote:

    > sory, ale jesteś w głębokim błędzie.

    jestem w bledzie, bo widze te sklepy swietnie funkcjonujace od wielu
    lat. no tak.

    > Ostateczny konsument zapłaci za
    > wszystko. JEśli jeden sklep splajtuje, jego miejsce zajmie inny, i jego
    > bilans będzie taki jak poprzednika, plus minus parę procent. Dzisiaj
    > masz kilka sieci które nie przyjmują kart płatniczych, albo doliczają
    > 2.5% - więc margines jest wąski.

    i co w zwiazku z tym?

    > Twoim zdaniem. Moim zdaniem nazywa się to second hand - towary na
    > wycenie. (czyli nie na wagę) Każdy z nich jest w stanie idelanym, za
    > połowę ceny nowego.

    nie zrozumiales o czym rozmawialismy. mowa byla generalnie o jakosci
    towarow i przenoszeniu produkcji, a nie tego konkretnego produktu.

    > nie. Nie wiem jak na zachodzie, ale w Polsce dałoby się więcej
    > produkować, gdyby prawo było bardziej spójne, gdyby nie było
    > papierkologii, 100000 pierdółek które trzeba mieć, załatwić, żeby coś
    > wyprodukować, sprzedać. za wszystko co "wywalczysz" jakoklient, wszystko
    > co dostaniesz z prawem unijnym, w końcu zapłacisz.

    nie mozna by bylo wiecej produkowac, bo spoleczenstwo polskie sklada sie
    w duzej mierze z takich qwerych, ktorzy, jak to sam przyznal, kupuja
    zawsze rzeczy najtansze. nie jestes w stanie wyprodukowac w polsce
    rzeczy tak tanio jak one sa produkowane w chinach, meksyku itp. po
    prostu nie jestes chocbyc sie skichal, nawet przy odrzuceniu biurokracji
    i wprowadzeniu ulg podatkowych.

    > To Ci się tak tylko wydaje.

    nie. nie wydaje mi sie. uzasadnij mi cene 700$ na zwykly t-shirt
    varvatosa, z logiem CBGB. slucham.

    > To tylko przykład, ale zastanów się.
    > Kupujesz hamburgera w macdonaldzie. Jesteś niezadowolony, mimo że
    > posiłek wykonano zgodnie z procerurami. zwracasz go. Czy myślisz że po
    > zwróceniu obiadku za 15zł jakaś część tej kwoty wraca z zagranicy do
    > kieszeni właściciela restauracji? Tak samo jest z każdą inną instytucją
    > pochodzenia zagranicznego: NazwaSwiatowejFirmy.pl Polscy przedsiębiorcy
    > sami muszą coś tam kupić, zapłacić i sprzedać, jak każdy drobny
    > przedsiębiorca. Za WSZYSTKO zapłaci klient

    przyklad od czapy. jestes w stanie sprzedac nadgryzionego hamburgera tak
    jak, uzywana czesc elektroniczna. <rs>

  • 82. Data: 2013-07-03 23:46:05
    Od: Michal <s...@d...mailexpire.com>

    W dniu 2013-07-03 19:47, RadoslawF pisze:

    > Statyczny obraz po odpowiednio długim wyświetlaniu utrwala się
    > chyba na wszystkim z wyjątkiem kinowego ekranu.
    > Co do konieczności ruchomych reklam to nie jest to takie oczywiste,
    > często widuje się w firmach obrazy z reklamą gdzie część obrazu
    > to statyczne i niezmienne logo firmy.

    O to mi właśnie chodziło - w sieciówkach bardzo często cały czas, albo
    prawie cały czas wyświetlane są filmy z nieruchomą oprawą graficzną z
    logo sieci, a tylko 1/2-1/3 obrazu w oknie zmienia się. Od tego powstają
    powidoki/wypalenia. Często widać je na pierwszy rzut oka, czasem w
    sklepie nie a dopiero wieczorem w domu przy przygaszonym świetle i
    dopasowaniu jasności przez czujnik oświetlenia to wychodzi.
    Sam nieźle spanikowałem, jak przy oglądaniu jakiegoś trailera chyba
    zapowiadającego Bioshocka bluray zatrzymał się zamiast wyłączyć na
    końcowej planszy PEGI/ESRB - to są naprawdę DUUŻE (zwłaszcza na 50" PDP)
    jaskrawobiałe litery na czarnym tle - po ~5h były wypalone doskonale
    mimo orbitera/pixel shift domyślnie włączonego - to było
    po prostu wielkie. Najlepsze że na środku ekranu od razu rzucało się na
    powidoku coś w rzucik ...18+/ADULT ONLY/NOT FOR CHILDREN. SEX, ALKOHOL,
    DRUGS REFERENCE ITD. Zniknęło kompletnie dopiero po ~tygodniu, a to było
    tylko około 5h zatrzymanego obrazu.

    P.S.
    W takie sytuacji nawet nie usiłujcie tłumaczyć się piękniejszej połowie.
    Sprawa nie do obrony - i tak będzie "wiedziała lepiej",
    co oglądaliście.

    --
    /MB

  • 83. Data: 2013-07-04 01:28:55
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 03 Jul 2013 16:18:27 -0400, rs napisał(a):

    (ciach...)
    > nie. nie wydaje mi sie. uzasadnij mi cene 700$ na zwykly t-shirt
    > varvatosa, z logiem CBGB. slucham.

    Ile kosztowała licencja na wykorzystanie owego logo? :)

    (ciach...)

    [ Jest tylko jedna rzecz droższa od żony. Była żona. (Jack Nicholson) ]

  • 84. Data: 2013-07-04 07:22:17
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 7/3/2013 7:28 PM, Przemysław Ryk wrote:
    > Dnia Wed, 03 Jul 2013 16:18:27 -0400, rs napisał(a):
    >
    > (ciach...)
    >
    > Ile kosztowała licencja na wykorzystanie owego logo? :)
    >
    > (ciach...)

    nic nie kosztowala, bo varvatos wykupil caly ten klub na swoj boutique.
    a teraz ty mi powiedz ile taka licencja kosztowala, zeby uzasadnic taka
    cene pojedynczej koszulki sprzedawanej seryjnie. <rs>

  • 85. Data: 2013-07-04 17:10:27
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2013-07-04 07:22, rs pisze:

    > nic nie kosztowala, bo varvatos wykupil caly ten klub na swoj boutique.
    > a teraz ty mi powiedz ile taka licencja kosztowala, zeby uzasadnic taka
    > cene pojedynczej koszulki sprzedawanej seryjnie. <rs>

    Każdy towar kosztuje tyle, ile klient za niego zapłaci.
    Jeżeli nikt nie kupi tych zasranych koszulek, to cena gwałtownie
    spadnie, ale ludzie to idioci i żeby się dowartościować kupią i nawet
    będą z metkami chodzić, a co niech wszyscy widzą kto wymiata.

  • 86. Data: 2013-07-04 21:50:04
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 7/4/2013 11:10 AM, Dawid wrote:

> [...]
    > spadnie, ale ludzie to idioci i żeby się dowartościować kupią i nawet
    > będą z metkami chodzić, a co niech wszyscy widzą kto wymiata.

    no wiec kupi, czy nie kupi. zdecyduj sie.
    jednak obecna rozmowa dotyczy nie jest klienta, ale niezwykle wysokich
    marż, na designerskie ciuchy. <rs>

  • 87. Data: 2013-07-05 01:48:57
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 04 Jul 2013 01:22:17 -0400, rs napisał(a):

    > nic nie kosztowala, bo varvatos wykupil caly ten klub na swoj boutique.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^ ^^^^^^^

    No jak wykupił, to jednak nabył też prawa do marki. Czyli za friko to nie
    poszło. ;D

    > a teraz ty mi powiedz ile taka licencja kosztowala, zeby uzasadnic taka
    > cene pojedynczej koszulki sprzedawanej seryjnie. <rs>

    Wiesz - jeżeli liczysz tylko i wyłącznie koszt licencji i produkcji, to w
    życiu takiego uzasadnienia nie znajdziesz. :) Popatrz na sprzęt Apple'a -
    biorą dysk WD Green, dokładają marketingowy bełkot o amejzingu i nagle ów WD
    Green staje się w Time Capsule dyskiem klasy serwerowej. :D

    [ Gadać, kto tu odczuwa do mnie pociąg! (Król Julian, ,,Madagaskar") ]

  • 88. Data: 2013-07-05 06:11:58
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 7/4/2013 7:48 PM, Przemysław Ryk wrote:

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^ ^^^^^^^
    >
    > No jak wykupił, to jednak nabył też prawa do marki. Czyli za friko to nie
    > poszło. ;D

    kupil caly pakiet. z tego co wiem, nie bylo umowy o marke czy znak
    handlowy. klub przestal istniec, a ze to nie byla zadna firma, ktora
    musiala dbac o logo na swoich produktach, to logo poszlo sie ryckac
    razem z klubem.

    > Wiesz - jeżeli liczysz tylko i wyłącznie koszt licencji i produkcji, to w
    > życiu takiego uzasadnienia nie znajdziesz. :) Popatrz na sprzęt Apple'a -

    nie bede patrzyl, bo rozmawiamy tu o marzy na *ciuchy*. wiec chce sie od
    ciebie dowiedziec co uzasadnia tak ogromna marze, tym bardziej, ze przez
    pare pierwszych miesiecy byly sprzedawane t-shirty, ktore byly jeszcze
    na skladzie w klubie i kosztowaly po 25$-30$. <rs>

  • 89. Data: 2013-07-07 13:03:32
    Od: Z_D <a...@a...pl>

    W artykule <kqu2q1$itd$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    elmer radi radisson napisal(a):

    > "a gdyby tu bylo przedszkole w przyszlosci".

    > Dziwny jestes. Wpierw oburzasz sie ze nie chca od Ciebie przyjac
    > rozpakowanego sprawnego towaru, a tymczasem sam zakladasz a priori,
    > ze jakis kupujacy od Ciebie z allegro bedzie cwaniakiem. Komentarz
    > wydaje sie zbyteczny. Znaj proporcje, mocium panie.

    A nie jest to tak, ze na Alledrogo skupia sie kwintesencja
    cwaniackiej czesci polskiego spoleczenstwa?
    Nie jest tak??
    Przeciez duza czesc sprzedajaco/kupującej gawiedzi[tam] to kretacze.
    Ja z własnego doswiadczenia moge podać chwyty, których sie imają.

    Uprzedzam pieniackie zastrzezenia : NIE CAŁA SPOŁECZNOŚĆ!

    --
    Pozdr. Z_Dr
    ____________________

  • 90. Data: 2013-07-07 13:16:32
    Od: Z_D <a...@a...pl>

    W artykule <kr1o32$jnn$1@node1.news.atman.pl> RadoslawF napisal(a):

    > Statyczny obraz po odpowiednio długim wyświetlaniu utrwala się
    > chyba na wszystkim z wyjątkiem kinowego ekranu.

    I Całun Turyński tez temu prawu podlega...

    > Co do konieczności ruchomych reklam to nie jest to takie oczywiste,
    > często widuje się w firmach obrazy z reklamą gdzie część obrazu
    > to statyczne i niezmienne logo firmy.

    Zapewne wszystko zalezy od *odpornosci* konkretnego ekranu.

    --
    Pozdr. Z_D