eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetKarta SD 32GBRe: Karta SD 32GB
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: "qwerty" <q...@p...fm>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Karta SD 32GB
    Date: Tue, 2 Jul 2013 23:30:44 +0200
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 13
    Message-ID: <kqvgq8$2pu$1@usenet.news.interia.pl>
    References: <kqo2rh$cmm$1@mx1.internetia.pl>
    <51cfcde6$0$1468$65785112@news.neostrada.pl>
    <kqp4c8$lu7$1@mx1.internetia.pl> <kqp7m5$nkb$1@usenet.news.interia.pl>
    <kqprqn$vpv$1@mx1.internetia.pl> <kqptdo$6a2$1@usenet.news.interia.pl>
    <kqq1vp$jh6$1@mx1.internetia.pl> <kqq5eh$nhi$1@usenet.news.interia.pl>
    <kqqb87$h06$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 84-234-36-177.internetia.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1372800648 2878 84.234.36.177 (2 Jul 2013 21:30:48
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 2 Jul 2013 21:30:48 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <kqqb87$h06$1@mx1.internetia.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3505.912
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3505.912
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1227398
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Michal" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:kqqb87$h06$...@m...internetia.pl...
    > Jedne
    > sklepy starają się iść nabywcy na rękę, inne zostawiają go z problemem.
    > Z realizacją gwarancji też jest różnie i trafiają się lepsze lub gorsze
    > sklepy. Nawet takie, które dają na wszystko 2 lata gwarancji (mniej im
    > się nie opłaca, bo nabywca skorzystałby z ochrony ustawowej), nawet na
    > urządzenia mające 3-5 lat gwarancji która musi być realizowana przez
    > kanał sprzedaży, a nie na zgłoszenie i odesłanie do producenta.

    I jak niektóre sklepy załatwiają reklamację na rękę kupującemu? Wszystkie
    wysyłają do producenta/hurtowni. Nikt nie będzie dokładał ze swojej kieszeni.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: