    Date: Wed, 03 Jul 2013 21:34:27 +0200
    From: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Karta SD 32GB
    <kqp4c8$lu7$1@mx1.internetia.pl> <kqp7m5$nkb$1@usenet.news.interia.pl>
    <51d05c61$0$38133$c3e8da3$f6268168@news.astraweb.com>
    <51d06006$0$1268$65785112@news.neostrada.pl>
    <51d065fc$0$1672$c3e8da3$dbd57e7@news.astraweb.com>
    <51d072c9$0$1263$65785112@news.neostrada.pl>
    <51d0795f$0$1658$c3e8da3$92d0a893@news.astraweb.com>
    <kqq5to$t6h$1@node1.news.atman.pl>
    <51d0a666$0$12294$c3e8da3$69010069@news.astraweb.com>
    <51d0b3d5$0$1231$65785112@news.neostrada.pl>
    <51d0c974$0$13492$c3e8da3$dd9697d2@news.astraweb.com>

    > wcale tego nie widze, zeby tracili.
    sory, ale jesteś w głębokim błędzie. Ostateczny konsument zapłaci za
    wszystko. JEśli jeden sklep splajtuje, jego miejsce zajmie inny, i jego
    bilans będzie taki jak poprzednika, plus minus parę procent. Dzisiaj
    masz kilka sieci które nie przyjmują kart płatniczych, albo doliczają
    2.5% - więc margines jest wąski.
    > ale to czy panienka zwroci sukienke, czy nie (oczywiscie
    > zwracany towar nie moze miec sladow uzytkowania) nie ma wplywu na jakosc
    > towaru.
    Twoim zdaniem. Moim zdaniem nazywa się to second hand - towary na
    wycenie. (czyli nie na wagę) Każdy z nich jest w stanie idelanym, za
    połowę ceny nowego.

    > przenoszenie produkcji, natomiast, jest i
    > bedzie, ale dlatego, ze sa jeszcze miejsca, gdzie mozna wykonac
    > produkcje taniej, przez nie przestrzeganie praw zwiazkowych (bo zwiazkow
    > nie ma), przez ciecie kosztow utylizacji odpadow itp.
    nie. Nie wiem jak na zachodzie, ale w Polsce dałoby się więcej
    produkować, gdyby prawo było bardziej spójne, gdyby nie było
    papierkologii, 100000 pierdółek które trzeba mieć, załatwić, żeby coś
    wyprodukować, sprzedać. za wszystko co "wywalczysz" jakoklient, wszystko
    co dostaniesz z prawem unijnym, w końcu zapłacisz.
    > w przypadku
    > ciuchow, szczegolnie drogich, designerskich marza jest kosmiczna, wiec
    > zaden z posrednikow w lancuchy dystrybucyjnym, nie traci. <rs>
    To Ci się tak tylko wydaje. To tylko przykład, ale zastanów się.
    Kupujesz hamburgera w macdonaldzie. Jesteś niezadowolony, mimo że
    posiłek wykonano zgodnie z procerurami. zwracasz go. Czy myślisz że po
    zwróceniu obiadku za 15zł jakaś część tej kwoty wraca z zagranicy do
    kieszeni właściciela restauracji? Tak samo jest z każdą inną instytucją
    pochodzenia zagranicznego: NazwaSwiatowejFirmy.pl Polscy przedsiębiorcy
    sami muszą coś tam kupić, zapłacić i sprzedać, jak każdy drobny
    przedsiębiorca. Za WSZYSTKO zapłaci klient
    ToMasz