  • 91. Data: 2013-07-15 18:55:45
    Temat: Re: Karta SD 32GB
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "RadoslawF" napisał:

    > Można, ale w niczym ci to nie pomoże.
    > [...]
    > Można podzielić kartę na partycję chyba pod każdym systemem.
    > Ale tobie to w niczym nie pomoże.

    No nie wiem. Wczoraj kupiłem za 2 dychy w Biedronce kartę microSD, co prawda
    nie 32 GB ino 8 GB, ale zawszeć to SDHC. Pomyślałem sobie, że sprawdzę, jak
    to się będzie zachowywać w czytniku nie obsługującym SDHC. Wsadziłem ją do
    LG Viewty i o dziwo - telefon ją "zobaczył" i nawet sformatował, oczywiście
    na 2 GB (a właściwie na 1,7 GB). Tak samo się działo po założeniu na tej
    karcie partycji 2 GiB. Stąd wniosek, że spreparowawszy kartę w innym
    urządzeniu, wątkopodawca prawdopodobnie mógłby jej użyć w tym swoim
    rejestratorze, oczywiście nie w pełnej pojemności..Ale skoro woli toczyć
    bezowocnie pianę i topić kartę w kiblu... ;->

    JoteR