    Date: Wed, 03 Jul 2013 16:06:41 -0400
    From: rs <n...@n...spam.info>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Karta SD 32GB
    <kqp4c8$lu7$1@mx1.internetia.pl> <kqp7m5$nkb$1@usenet.news.interia.pl>
    <51d05c61$0$38133$c3e8da3$f6268168@news.astraweb.com>
    <51d06006$0$1268$65785112@news.neostrada.pl>
    <51d065fc$0$1672$c3e8da3$dbd57e7@news.astraweb.com>
    <51d072c9$0$1263$65785112@news.neostrada.pl>
    <51d0795f$0$1658$c3e8da3$92d0a893@news.astraweb.com>
    <kqq5to$t6h$1@node1.news.atman.pl>
    <51d0a666$0$12294$c3e8da3$69010069@news.astraweb.com>
    <kqqbkr$i6n$1@mx1.internetia.pl>
    <51d0b146$1$12252$c3e8da3$69010069@news.astraweb.com>
    <51d47889$0$1217$65785112@news.neostrada.pl>

    On 7/3/2013 3:16 PM, ToMasz wrote:

    > tak samo nadużyciem jest sprzedaż (za 100%) czegoś co przyjęli od
    > niezadowolonego klienta.

    zalezy. jesli nosi slady wczesniejszego uzytkowania, albo nawet
    posiadania (rozdarte opakowanie) to tak. ale to jest moje prywatne
    zdanie w tej sprawie oparte na moim doswiadczeniu. ale jak aL tlumaczyl,
    sa na to okreslone paragrafy. chore, niemniej paragrafy.

    > O... sory, zależy komu odpowiadam- raz jest to nadużycie raz nie.
    > kumasz już?

    nie odpowiadam za to co pisza inni, wiec jesli odpowiadasz na moje posty
    staraj sie, rozwazac moje opinie.

    > Wyobraź sobie że zamiast tworzyć bzdurne ograniczenia (włączając w to
    > handel w święta) robimy jednoznaczne, spójne przepisy. Sprzedawca może
    > przyjąć zwrot.... ALE?! Teraz jest tak, że SPRZEDAWCA musi się tłumaczyć
    > dlaczego przyjął zwrot, bo jest posądzany że paragon wycofał (podatek!)
    > ale kasy nie oddał.
    > Więc TERAZ Ty możesz mówić o zadowoleniu klienta, a wielu, naprawdę
    > wielu ludzi, jak widzi 30 towarów na półce, nie sięga po ten pierwszy,
    > tylko kopie z tyłu, z nadzieją na nieużywany....

    jak chcesz to ty sobie wyobrazaj i konfabuluj. mi to wisi. jak kupuje
    towar, to chce miec go w 100% sprawnego bez widocznych sladow
    wczesniejszego uzytkowania, jesli place pelna cene. tylko to mnie
    interesuje. jesli sklep ma na polkach pootwierane pudelka, z towarami w
    pelnej ich cenie, to ide do innego sklepu. mnie malo obchodzi polityka
    sklepu. nie interesuje mnie, czy sklep traci czy zarabia i na czym. jest
    wolny rynek, a to zeby sie utrzymac na powierzchni to jest sprawa
    managerow sklepu. to sklep powinien walczyc o klienta, a nie odwrotnie.
    klient grzebac w otwartych pudelkach. chore. <rs>