  • 1. Data: 2013-06-26 14:58:42
    Temat: Jak zobaczyć zawartość HDD nie mając kompa?
    Od: s...@g...com

    Kiedyś miałem laptopa HP. Padł mi. Trudno.
    Teraz mam Sony.
    Po kilku miesiącach okazało się że na starym dysku
    CHYBA została jedna ważna rzecz.

    Pytanie: Czy da się podmienić dyski (dysk HP włożyć do laptopa Sony)
    i np w trybie awaryjnym wejść na niego pogrzebać
    i najlepiej skopiować na DVD/USB.

    ps
    Niestety nikt ze znajomych nie ma już stacjonarnego,
    oczywiście zawsze mogę kupić kieszeń ale nie wiem
    czy to COŚ tam jest.

    Jakieś inne TANIE/proste opcje?

  • 2. Data: 2013-06-26 15:02:37
    Temat: Re: Jak zobaczyć zawartość HDD nie mając kompa?
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2013-06-26 14:58:42 niejaki s...@g...com napisał:
    > oczywiście zawsze mogę kupić kieszeń ale nie wiem
    > czy to COŚ tam jest.
    >
    > Jakieś inne TANIE/proste opcje?

    pożyczyć kieszeń

    --
    P0zdrawiam
    p0li p0li(at)poczta.onet.pl

  • 3. Data: 2013-06-26 15:12:06
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    s...@g...com nabazgrał(a):

    > Jakieś inne TANIE/proste opcje?

    Adapter USB 2.0 do IDE/SATA Combo 2.5'' i 3.5''

    Poszukać czegoś takiego .. ostatnio sprzedałem takie za 15zł .. a można
    podpiąć właściwie każdy dysk.

  • 4. Data: 2013-06-26 18:17:49
    Od: gadacz <g...@o...pl>

    W dniu 2013-06-26 14:58, s...@g...com pisze:
> [...]
    >

    > ps
    > Niestety nikt ze znajomych nie ma już stacjonarnego,
    > oczywiście zawsze mogę kupić kieszeń ale nie wiem

    darmowe są:)

    zrzuć sobie jakieś liveCD np. Ubuntu

    pozdrawiam
    gadacz

  • 5. Data: 2013-06-26 20:13:56
    Od: "xcpy" <x...@x...xcpy>

    > zrzuć sobie jakieś liveCD np. Ubuntu

    Jak na pendrive'a to predzej liveUSB :)

  • 6. Data: 2013-06-26 22:35:04
    Od: Michal <s...@d...mailexpire.com>

> [...]

    > Niestety nikt ze znajomych nie ma już stacjonarnego,
    > oczywiście zawsze mogę kupić kieszeń ale nie wiem

    Jak nie masz kabla/kieszeni usb to można, ale nie polecany tryb awaryjny
    Windows, tylko jak wspomniano Linux live - może być dowolny
    wg upodobań, mc czy inny graficzny commander i przekopiować co trzeba na
    USB. Jak pokasowałeś coś wcześniej to możesz dodatkowo przygotować sobie
    Ultimate Boot CD i spróbować to odzyskać jednym z dostępnych narzędzi, a
    na koniec jak już będziesz pewny że masz wszystko zgrane
    i dysk podłaczony do laptopa potraktować dysk DBanem - nie wiadomo czy
    komuś go nie pożyczysz/sprzedasz itp. Sam jestem zaskoczony jak często
    trafiają w kupnie używane dyski które nie są skasowane albo mają
    zrobiony zwykły format niedestrukcyjny - gdyby to trafiło do osoby
    mającej złe intencje mogłaby ona poprzedniemu właścicielowi napsuć
    bardzo dużo krwi. Ostrożności nigdy za wiele.

    --
    /MB

  • 7. Data: 2013-06-27 07:32:16
    Od: jg <j...@f...pl>

    Dnia Wed, 26 Jun 2013 05:58:42 -0700 (PDT), s...@g...com napisał(a):

    > Jakieś inne TANIE/proste opcje?

    ja bym wlozyl hdd do sony, odpalil knoppix'a z plyty, wpial pendrive'a i
    liczyl na odrobine szczescia, ze wszystko sie samo wykryje...

    --
    jg

  • 8. Data: 2013-06-28 20:41:49
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu środa, 26 czerwca 2013 14:58:42 UTC+2 użytkownik s...@g...com napisał:
    > Jakieś inne TANIE/proste opcje?

    Tanie czy nie tanie, ja kiedyś musiałem żonie przegrać dysk ze zdechniętego laptoka.
    Kupiłem kieszeń z przejściem na usb, metalowe zgrabne i poręczne. Służy do dzisiaj
    razem z tym dyskiem jako duży pendrive ;)
    To było coś z enermaxa chyba, o ile dobrze pamiętam.

    L.