  • 1. Data: 2013-06-30 03:49:37
    Temat: Karta SD 32GB
    Od: "Old Green :)" <a...@a...pl>

    Niestety, pomyłkowo zakupiłem w Media Expercie taka kartę, nie upewniwszy się,
    czy sprzet ja łyknie.(kamera rejestracji trasy).
    I nie łyknął.
    Niestety ponowne, nie jest to karta mikro, ale w duzym formacie.

    Pytanie; czy można ja jakoś podzielić na "partycje",po np. połowie(16) by sprzet
    ja zaakceptował?
    W genialnym markecie mi odmówili wymiany na np. dwie po 16GB.
    (I stracili klienta)

    --
    Pozdr
    ____________________

  • 2. Data: 2013-06-30 08:19:18
    Temat: Re: Karta SD 32GB
    Od: Filip454 <f...@f...pl>

    Dnia Sun, 30 Jun 2013 01:49:37 +0000 (UTC), Old Green :) napisał(a):

> [...]
    > ja zaakceptował?
    > W genialnym markecie mi odmówili wymiany na np. dwie po 16GB.

    Nie dziwię się, że odmówili Ci wymiany - wiesz, każda karta to inna
    prędkość. Nie da się tak zrobić.
    --
    Twoje źródło informacji na temat serii Grand Theft Auto! http://swiatgta.pl

    Filip454 = Filip dla nieuświadomionych

  • 3. Data: 2013-06-30 13:08:37
    Od: "xcpy" <x...@x...xcpy>

    > Pytanie; czy można ja jakoś podzielić na "partycje",po np. połowie(16) by
    > sprzet
    > ja zaakceptował?

    Podzielic mozna, ale raczej nic to nie da.

    > W genialnym markecie mi odmówili wymiany na np. dwie po 16GB.
    > (I stracili klienta)

    Takiego prawa (do zwrotu/wymiany towaru) nie ma,
    ale dziwie sie, ze robili problemy.

  • 4. Data: 2013-06-30 13:21:44
    Od: "Old Green :)" <a...@a...pl>

    W artykule <51cfcde6$0$1468$65785112@news.neostrada.pl> Filip454 napisal(a):

    > Dnia Sun, 30 Jun 2013 01:49:37 +0000 (UTC), Old Green :) napisał(a):

    > Nie dziwię się, że odmówili Ci wymiany - wiesz, każda karta to inna
    > prędkość. Nie da się tak zrobić.

    Nie rozumiem:
    1. DLACZEGO sie nie dziwisz? Rozumiem,że WG. CIEBIE poniesli b y stratę,
    zarabiając WIECEJ (na dwu kartach) i mając Nadal klienta zadowolonego?

    2. Co mają do sprawy inne predkości? O co chodzi z tymi prędkościami??

    3. Wykazując zrozumienie dla odmowy wymiany,
    w takich sprawach ty tez tak reagujesz? "Nie,bo nie".
    --
    Pozdr.
    ____________________

  • 5. Data: 2013-06-30 14:15:26
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Old Green :)" napisał w wiadomości grup
    > Pytanie; czy można ja jakoś podzielić na "partycje",po np. połowie(16) by
    > sprzet
    > ja zaakceptował?

    Nawet jakbyś włożył kartę 16 GB to też by nie działała. Partycja nic nie ma do
    tego.

  • 6. Data: 2013-06-30 14:16:42
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Old Green :)" napisał w wiadomości grup
    > Nie rozumiem:
    > 1. DLACZEGO sie nie dziwisz? Rozumiem,że WG. CIEBIE poniesli b y stratę,
    > zarabiając WIECEJ (na dwu kartach) i mając Nadal klienta zadowolonego?

    W dupie mają takiego klienta (gdybym miał DG też bym pogonił).
    Po pierwsze na kartach 16 GiB mogą mieć mniejszą marżę.
    Po drugie jak wyobrażasz sobie przyjęcie karty z rozerwanym opakowaniem.
    Przecież takiej ponownie nie sprzedadzą. Myśl!

  • 7. Data: 2013-06-30 14:38:25
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 30.06.2013 14:16, qwerty pisze:
> [...]
    > Po drugie jak wyobrażasz sobie przyjęcie karty z rozerwanym opakowaniem.
    > Przecież takiej ponownie nie sprzedadzą. Myśl!
    o ile wiem, zamienią na inny, ale droższy towar. dla nich 2x16 nie jest
    droższe, bo liczy się cena towaru a nie paragon. tak było w 2012 roku.

    ToMasz

  • 8. Data: 2013-06-30 18:10:22
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

> [...]

    >się,
    >czy sprzet ja łyknie.(kamera rejestracji trasy).

    Twój błąd. Kupiłeś coś co zupełnie nie jest Ci potrzebne :)

    >Niestety ponowne, nie jest to karta mikro, ale w duzym formacie.

    To pewien problem przy próbie odsprzedaży.

    >Pytanie; czy można ja jakoś podzielić na "partycje",po np. połowie(16) by
    >sprzet
    >ja zaakceptował?

    Szkoda czasu :)

    >W genialnym markecie mi odmówili wymiany na np. dwie po 16GB.

    Kluczowe pytanie. Rozpakowałeś kartę?

    >(I stracili klienta)

    I zapewne zalali się, z tego powodu, łzami :)

    P.S. Oczywiście winny jest "genialny market" a nie Twoja totalna indolencja.
    Jakbyś kupił oponki które nie pasują do Twojej furki to też pewnie byłby
    winny sprzedawca. ROTFL

  • 9. Data: 2013-06-30 18:27:17
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 6/30/2013 8:16 AM, qwerty wrote:
> [...]
    > Po drugie jak wyobrażasz sobie przyjęcie karty z rozerwanym opakowaniem.
    > Przecież takiej ponownie nie sprzedadzą. Myśl!

    ales mu powiedzial. pewnie wlasnie przez takich jak ty, ktorzy klada
    uszy po sobie, niektore duze sklepy maja klientow w glebokim powazaniu.
    a jesli chcesz bronic interesu sklepu, to raczej ty pomysl, bo OG opowie
    o tym co go w tym sklepie spotkalo, znajomym, ktorzy moze rowniez w tym
    sklepie zakupow nie beda juz robic. <rs>

  • 10. Data: 2013-06-30 18:28:25
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 6/30/2013 12:10 PM, Santana wrote:

    > I zapewne zalali się, z tego powodu, łzami :)
    >
    > P.S. Oczywiście winny jest "genialny market" a nie Twoja totalna
    > indolencja. Jakbyś kupił oponki które nie pasują do Twojej furki to też
    > pewnie byłby winny sprzedawca. ROTFL

    zalozne sa twoje wywody. <rs>