  • 31. Data: 2013-07-01 02:06:20
    Temat: Re: Karta SD 32GB
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > Tak z ciekawości - w jakim to _sklepie_ na stronie nie jest podana cena
    > produktu? Podasz jakiś przykład?

    http://www.metalmarket.com.pl/oferta.php
    http://www.chieftek.pl/
    http://www.gamma.pl/
    Bardzo czesto wiekszosc produktow ma "zadzwon" zamiast ceny, zdjecie
    produktu tez czesto jest nieosiagalne, brak filtrowania po parametrach i
    ogolnie olewka klienta, takze potencjalnego.
    No ale na szczescie konkurencja istnieje.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 32. Data: 2013-07-01 02:12:40
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 6/30/2013 6:40 PM, aL wrote:

    > Ale wiesz, że ostatecznie konsumenci na tym tracą poprzez obniżoną
    > jakość towaru i przenoszenie produkcji do Azji, bo tylko to pozwala
    > na windowanie narzutu na koszulkę wyprodukowaną w Bangladeszu, by
    > kompensować straty z tytułu bezstresowego podejścia konsumentów.
    > aL

    wcale tego nie widze, zeby tracili. przenoszenie produkcji jest i
    bedzie, ale to czy panienka zwroci sukienke, czy nie (oczywiscie
    zwracany towar nie moze miec sladow uzytkowania) nie ma wplywu na jakosc
    towaru. zauwaz, ze taka sukienka to praktycznie tylko wyglad. zaklada
    sie ja na impreze czy randke. przenoszenie produkcji, natomiast, jest i
    bedzie, ale dlatego, ze sa jeszcze miejsca, gdzie mozna wykonac
    produkcje taniej, przez nie przestrzeganie praw zwiazkowych (bo zwiazkow
    nie ma), przez ciecie kosztow utylizacji odpadow itp. w przypadku
    ciuchow, szczegolnie drogich, designerskich marza jest kosmiczna, wiec
    zaden z posrednikow w lancuchy dystrybucyjnym, nie traci. <rs>

  • 33. Data: 2013-07-01 05:46:02
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "rs" napisał w wiadomości grup
    astraweb.com...

    On 6/30/2013 12:10 PM, Santana wrote:

    > I zapewne zalali się, z tego powodu, łzami :)
    >
    > P.S. Oczywiście winny jest "genialny market" a nie Twoja totalna
    > indolencja. Jakbyś kupił oponki które nie pasują do Twojej furki to też
    > pewnie byłby winny sprzedawca. ROTFL

    >zalozne sa twoje wywody. <rs>

    Napisz po polsku co chciałeś napisać :)

  • 34. Data: 2013-07-01 06:16:01
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 6/30/2013 11:46 PM, Santana wrote:

    > Użytkownik "rs" napisał w wiadomości grup
    astraweb.com...

    > Napisz po polsku co chciałeś napisać :)

    żałosne są twoje wywody. wystarczy, czy dalej za trudno dla ciebie? <rs>

  • 35. Data: 2013-07-01 08:43:45
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    ToMasz nabazgrał(a):

    > o ile wiem, zamienią na inny, ale droższy towar. dla nich 2x16 nie jest
    > droższe, bo liczy się cena towaru a nie paragon. tak było w 2012 roku.

    Nie mogą zamienić bo im się stany magazynowe nie zgodzą, oddajesz jeden
    towar a bierzesz dwa i tu jest problem.
    Tak jak bym kupił auto za 100K przeszedł oddał i wziął dwa po 50K :)

  • 36. Data: 2013-07-01 08:45:05
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    ToMasz nabazgrał(a):

    > i tu jest pies pogrzebany
    > Prawo polskie (handolowe) dopuszcza zwrot towaru, ale nie precyzuje co z
    > owym towarem trzeba zrobić. Moim zdaniem byłoby fajnie, gdyby sprzedawca
    > przyjmował towary -10% i tak samo je - oficjalnie macane - sprzedawał.

    Pokaż mi to prawo bo ja takiego nie widzę .... NIE MA CZEGOŚ TAKIEGO JAK
    ZWROT TOWARU ZAKUPIONEGO W SKLEPIE STACJONARNYM.

  • 37. Data: 2013-07-01 08:48:35
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Michal nabazgrał(a):

    > Tylko na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa. A tu mowa była o
    > zakupie w sklepie stacjonarnym, dla których nie ma wymogu ustawowego,
    > tylko o możliwości takiego zwrotu/wymiany decydują ich własne regulaminy
    > przyjmowane jako forma konkurowania o względy konsumenta.

    MM ma o ile pamiętam 7-10 dni na zwrot towaru o ile jest w stanie
    nienaruszonym a karta SD musiała być wyjęta z kartonika i nie ma szans żeby
    doprowadzić to do stanu nowego, jak by nie otwierał to bez problemu
    wymienią.

    Ja kupieł laptopa u nich i na drugi dzieńwyskoczył martwy pixel, zapakowałem
    wszytko jak z fabryki i bez problemu dali nową sztukę.

  • 38. Data: 2013-07-01 10:54:25
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Mon, 01 Jul 2013 02:06:20 +0200, Pawel O'Pajak napisał(a):

    > Powitanko,

    > http://www.metalmarket.com.pl/oferta.php
    > http://www.chieftek.pl/
    > http://www.gamma.pl/

    :-OO

> [...]
    > ogolnie olewka klienta, takze potencjalnego.
    > No ale na szczescie konkurencja istnieje.

    True.

    [ Twa opowieść mnie znudziła, albowiem nie była o mnie... kumasz zależność? ]
    [ (Król Julian, ,,Madagaskar") ]

  • 39. Data: 2013-07-01 12:33:35
    Od: "Old Green :)" <a...@a...pl>

    W artykule <X...@l...net> PiteR napisal(a):

    > Nie łyknął bo wyraźnie jest napisane w instrukcji rejestratora czy nie
    > bo nie?

    Nie mam do niego o to pretensji,ze nie łyknął, jesli o to chodzi.
    > Jaka to karta dokładnie?

    Nie ma to znaczenia, dla istoty sprawy .
    SanDisc SD

    Problem własnie w tym,że jest w formacie SD (jedynie).
    Dokonując jej zakupu, nie ryzyko było najistotniejsze,
    ze moze rejestrator jej nie "łyknie".
    Tego sie spodziewałem, i nie to było największym dla mnie zaskoczeniem.
    FORMAT był problemem.
    Bo zakładałem,że gdy nie podejdzie, bedzie mi do telefonu magazyem muzy.

    Gdyby była micro na przejściówce, to bym nawet bąka w tym Media Expercie
    nie zamierzał puścić, znizajac sie do uprzejmych próśb o wymianę.

    No a na miejscu w sklepie to przez mysl mi nie przeszło, zeby JEDYNIE oddać.
    "Oddać" -tak, ale:
    1. biorąc jedną, lecz micro (miałbym drugą,jako zapas do mojego HTC)
    2. płacąc np.10% kosztów (za zwrot, i otwarte opakowanie) i
    dokupując inny towar,wg.wartosci
    3. np. równowartośc kwotową kart 4GB, nawet w SD

    Pozdrowienia dla tych cfaniaczków, którzy maja czelność
    okreslać mnie "inteligentnym inaczej".
    Tacy powinni być w sklepach oznaczani specjalnymi plakietkami,
    czerwonymi, z napisem
    : PSZYJACIEL SKLEPU - znaczy PACHNIE- INACZEJ. (podkreslenie zamierzone).

    Medal dla tego z piszących, którzy sugerował OTWARCIE opakowania z kartą, bez
    czynienia na niej TOTALNEGO spustoszenia.(przykład z laptopem,
    sprawdzonym w domu,i zwróconym do sklepu).
    Nie powinni ci tego laptopa przyjąć, bo zapewne TY tego piksela uszkodziłes.....
    No i opakowanie było otwarte.

    Tych, co TAK pakują karty pamieci i rózne inne bzdety, np kardridże do drukarek,
    kazałbym za karę do końca zycia je otwierać.

    Podziekowania dla Kolegów, którzy mielu cywilna odwagę wziąć mnie w obronę.
    Gdyby była w sklepie UMOZLIWIANA PRÓBA takiej karty,
    na pewno pomyłki bym nie popełnił.
    Watek rozrósł sie dla mnie zupełnie niespodziewanie.
    Na pewno wniósł nieco materiału do przymysleń.
    Ale jedynie tym, co myślą.

    Nauka z zdzarzenia (dla mnie, nikogo nie namawiam);
    1. omijac Media Expert-a bo raczej PRZYJAZNEGO
    potraktowania nie mozna się spodziewać.
    2. straciłem 120 zł (a mogłem jedynie koszt za tzw. uzycie,
    i o tyle mogła ta karta lezeć taniej na półce) Np. o 20,30zł.
    Zapewne komus by podpasowała mimo tego ,ze otwierana.

    --
    Pozdr.
    ____________________

  • 40. Data: 2013-07-01 12:54:23
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Mon, 1 Jul 2013 10:33:35 +0000 (UTC), Old Green :) napisał(a):

> [...]
    > i o tyle mogła ta karta lezeć taniej na półce) Np. o 20,30zł.
    > Zapewne komus by podpasowała mimo tego ,ze otwierana.

    Stary, ale to Ty zrobiłeś źle.
    1. Kupiłeś złą kartę licząc się z tym, że może jednak nie pójśc w sprzęcie
    (rejestrator).
    2. Założyłeś w ciemno, że pomimo braku oznaczenia na opakowaniu, w śrdoku
    jest micro SD + adaptor. Skąd ten pomysł? Było taniej?
    3. Pomimo tego wszystkiego rozerwałeś opakowanie i się dziwisz, że nie chcą
    od Ciebie przyjąc zwrotu i zrobić wymiany na inne karty.
    Pomyśl - jak otworzysz opakowanie z cukrem, to w sklepie wymienisz go na
    opakowanie z mąką?

    Jakbyś nie rozerwał opakowania, to na pewno byś wymienił na inną. Spokojnie
    sam tak robiłem z takich molochach (ostatnio w Media).
    Dlatego przestań obwiniać ludzi dookoła za to, że Ty źle zrobiłeś.

    --
    Franc