  • 41. Data: 2013-07-01 13:07:55
    Temat: Re: Karta SD 32GB
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Old Green :) nabazgrał(a):

    > Medal dla tego z piszących, którzy sugerował OTWARCIE opakowania z
    > kartą, bez czynienia na niej TOTALNEGO spustoszenia.(przykład z laptopem,
    > sprawdzonym w domu,i zwróconym do sklepu).
    > Nie powinni ci tego laptopa przyjąć, bo zapewne TY tego piksela
    > uszkodziłes..... No i opakowanie było otwarte.

    Jednak jesteś inteligenty inaczej ...

    > Tych, co TAK pakują karty pamieci i rózne inne bzdety, np kardridże do
    > drukarek, kazałbym za karę do końca zycia je otwierać.
    > Podziekowania dla Kolegów, którzy mielu cywilna odwagę wziąć mnie w
    > obronę. Gdyby była w sklepie UMOZLIWIANA PRÓBA takiej karty,
    > na pewno pomyłki bym nie popełnił.

    RTFM się kłania ....

    > Watek rozrósł sie dla mnie zupełnie niespodziewanie.
    > Na pewno wniósł nieco materiału do przymysleń.
    > Ale jedynie tym, co myślą.
    > Nauka z zdzarzenia (dla mnie, nikogo nie namawiam);
    > 1. omijac Media Expert-a bo raczej PRZYJAZNEGO
    > potraktowania nie mozna się spodziewać.

    Sam sobie jesteś winien to co się czepiasz sklpeu ?? mógł to być każdy inny
    w okolicy.

    > 2. straciłem 120 zł (a mogłem jedynie koszt za tzw. uzycie,
    > i o tyle mogła ta karta lezeć taniej na półce) Np. o 20,30zł.
    > Zapewne komus by podpasowała mimo tego ,ze otwierana.

    Sklep to nie allegro że sprzedają towary używane bo rozpakoany znaczy
    używany.

    Nie masz co zrobić z pamięciąto sprzedaj ja na Allego i przestań płakać jak
    dziecko jaki ty biedny ,...

  • 42. Data: 2013-07-01 13:09:49
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Franc nabazgrał(a):

    > Pomyśl - jak otworzysz opakowanie z cukrem, to w sklepie wymienisz go na
    > opakowanie z mąką?

    Proponuje kupić Colę Light otworzyć i swierdzić że chciało się zwykłą
    classic, ciekawe czy też by się pluł że BANDYCI/ZŁODZIEJE nie chąc mi oddać
    kasy albo za 2l cole dać 2 x po 1 litr .. żenada ..

  • 43. Data: 2013-07-01 13:24:09
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2013-06-30 03:49, Old Green :) wrote:

    > W genialnym markecie mi odmówili wymiany na np. dwie po 16GB.
    > (I stracili klienta)

    Czyli przyjecia sprawnego towaru, zapewne z rozerwanym blistrem w ktore
    to z reguly pakuje sie karty pamieci? Hmm, ciekawe czemu ich taka opcja
    nie interesowala, niechze sie zastanowie..

    (wciaz nie mam pomyslu, ale moze ktos inny podpowie?)

    --

    memento lorem ipsum

  • 44. Data: 2013-07-01 13:27:25
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    elmer radi radisson nabazgrał(a):

> [...]
    > nie interesowala, niechze sie zastanowie..
    > (wciaz nie mam pomyslu, ale moze ktos inny podpowie?)

    Bo są czystym złem i nie potrafią uszanować klienta ...

    ps. Właśnie wpadłem na pomysł żeby brać z MM/Sat.. czy inna sieć film na BD
    i po tygodniu otwarty zwracać że to nie to coi chciałem i brać nowy, chyba
    taniej nie da się bezterminowo wypożyczyczać filmów :)

  • 45. Data: 2013-07-01 13:40:39
    Od: Filip454 <f...@f...pl>

    Dnia Mon, 1 Jul 2013 13:27:25 +0200, Chris napisał(a):

> [...]
    > i po tygodniu otwarty zwracać że to nie to coi chciałem i brać nowy, chyba
    > taniej nie da się bezterminowo wypożyczyczać filmów :)

    Ja myślę, że Chris ma rację. Są jakieś granice reklamacji towaru.

    --
    Twoje źródło informacji na temat serii Grand Theft Auto! http://swiatgta.pl

    Filip454 = Filip dla nieuświadomionych

  • 46. Data: 2013-07-01 14:02:38
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Filip454 nabazgrał(a):

    > Ja myślę, że Chris ma rację. Są jakieś granice reklamacji towaru.

    Tylko to nie jest reklamacja tylko zwrot używanego towaru na podstawie
    pomyliłem się i nie jest mi to potrzebne bo nie działa z moim sprzętem.
    Reklamacja jest wtedy gdy towar ma wadę np. nie działa a tu już muszą
    przyjąć sprzęt do reklamacji ale to dyskusja na inny temat :)

  • 47. Data: 2013-07-01 14:03:26
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Mon, 1 Jul 2013 13:09:49 +0200, Chris napisał(a):

    > Proponuje kupić Colę Light otworzyć i swierdzić że chciało się zwykłą
    > classic, ciekawe czy też by się pluł że BANDYCI/ZŁODZIEJE nie chąc mi oddać
    > kasy albo za 2l cole dać 2 x po 1 litr .. żenada ..
    Jeszcze lepsze porównanie.

    Z tym, że to my nie wiemy jak powinien wyglądać standard obsługi klienta i
    pewnie za bardzo wyrozumiali jesteśmy.

    PS.
    Kto zamawia plakietki?
    PSZYJACIEL SKLEPU - znaczy PACHNIE- INACZEJ.

    --
    Franc

  • 48. Data: 2013-07-01 15:04:11
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 01.07.2013 14:02, Chris wrote:
    > Tylko to nie jest reklamacja tylko zwrot używanego towaru na podstawie
    > pomyliłem się i nie jest mi to potrzebne bo nie działa z moim sprzętem.

    Ale i pewnie gdyby przyszedł do domu, stwierdził, że na opakowaniu
    podają max 16GB i chciał zwrócić nieotwarte to by nie było problemu.

    Znam człowieka który kupił przypadkowo DDR2 zamiast DDR3 więc odrobinę
    doszlifował ale nadal nie działała. Też miałby zwrócić, bo przecież w
    prawidłowym gnieździe będzie działać?

    Michoo

  • 49. Data: 2013-07-01 15:58:04
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "rs" napisał w wiadomości grup
    astraweb.com...

    On 6/30/2013 11:46 PM, Santana wrote:

    > Użytkownik "rs" napisał w wiadomości grup
    astraweb.com...

    > Napisz po polsku co chciałeś napisać :)

    >żałosne są twoje wywody. wystarczy, czy dalej za trudno dla ciebie? <rs>

    Za trudne to słowo było dla Ciebie. Ale przynajmniej się czegoś nauczyłeś.
    Jeszcze popracuj nad kulturą i może wyjdziesz na ludzi :P

  • 50. Data: 2013-07-01 16:42:10
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Old Green :) pisze tak:

    > Nie mam do niego o to pretensji,ze nie łyknął, jesli o to chodzi.

    Nie nie o to chodzi. Ile GB ma napisane w instrukcji.

    > Nie ma to znaczenia, dla istoty sprawy
    > SanDisc SD

    no właśnie, że ma dla szukania w google rozwiazań to są keywords.
    i która to jest z nich czy SDHC czy SDXC ?

    Widzę że jesteś z tych Tajnos Agentos ale zrozum że inni mogą inaczej
    czytać grupy np

    "Mój rejestrator typ KJYFGG785 nie działa z kartą SanDisk SDXC 32GB"

    To jest dla mnie info na przyszłość żeby nie kupic takiego zestawu lub
    poczytać w goglarce co ludzie w tej sytuacji zrobili.

    --
    Piter