  • 11. Data: 2013-02-19 05:04:04
    Temat: Re: Jedna więcej
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "the_foe" <t...@w...pl> wrote in message
    news:kfuede$sfk$1@news.dialog.net.pl...

    > cos za cos, to jedyny sensowny system ktory bezposrednio nie afektuje na
    > cene koncowa sluchawki.
    > Ma, co prawda, juz niedlugo uderzyc Ubuntu, ale wg mnie natywny system
    > w rekach przecietnego uzyszkodnika to jak brzytwa w rekach dziecka.

    Czy możesz nieco rozwinąć pojęcie "natywny system"?
    Jesteś pewny, że używasz ten termin zgodnie z jego znaczeniem? :-)

  • 12. Data: 2013-02-19 07:44:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 19 Feb 2013 00:44:46 +0100, the_foe napisał(a):

> [...]
    > Ma, co prawda, juz niedlugo uderzyc Ubuntu, ale wg mnie natywny system w
    > rekach przecietnego uzyszkodnika to jak brzytwa w rekach dziecka.

    Przecietny uzytkownik systemu nie bedzie tykal.
    A wirusy na androida tez sa, wiec to wszystko jedno :-)

    J.

  • 13. Data: 2013-02-19 07:59:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 18 Feb 2013 22:02:06 -0600, Pszemol napisał(a):
> [...]
    or-android-gets-tablet-optimization/

    > Właśnie nie wiem po jasnego grzyba ludzie robią aplikacje
    > do tego samego co bardzo sprawnie działa w webbrowserze.
    > Po co?

    Webbrowser wymaga wysilku.
    A tu rzut oka na telefon, podaje ci aktualna pogode dla twojej lokalizacji
    :-)

    J.

  • 14. Data: 2013-02-19 09:08:57
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-02-18 22:53, G Nowak pisze:

    > Najpierw pouzywaj Windows Phone 8 a pozniej narzekaj na Androida.

    Myślisz że zakup Nokii z WP8 to zły wybór? W sklepie Nokii widzę
    praktycznie to samo co w Google Play, a więc chyba Ci nie chodzi o programy?

  • 15. Data: 2013-02-19 09:55:15
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    On 18/02/2013 21:57, Waldek Godel wrote:

    > Próbowałem, ale nigdy nie zdążyłem między odpięciem od ładowarki a
    > wyładowaniem się baterii.
    > Oprócz tego jakoś nie słyszałem jeszcze o tabletach z WP8, chyba, że liczyć
    > W8RT, który faktycznie, jest jeszcze większą porażką. Ale za to można kupić
    > np. Surface Pro, który jest świetnym sprzętem. W kompletnie chorej cenie.

    Wasc raczy pierdolic. Nokia 920 akurat dziala calkiem troche bez
    widzenia ladowarki, pomimo to nic nie da sie na niej zrobic.

    --
    Pozdr

  • 16. Data: 2013-02-19 10:24:13
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    > Myślisz że zakup Nokii z WP8 to zły wybór? W sklepie Nokii widzę
    > praktycznie to samo co w Google Play, a więc chyba Ci nie chodzi o
    > programy?

    "Zly" to eufemizm. System zrobiony bez glowy, aplikacji nie ma nawet
    garstki (i chyba nie bedzie, na stronach IT zaczyna mowic sie glosno o
    tym, iz WP8 to niewypal) juz nie mowiac o glupich restrykcjach w typu:
    mam te pliki w pamieci flash, ale ich nie przeczytam dopoki nie odbiore
    takich samych z Live Drive przez internet. Poza tym odtwarzacz muzyki
    nie za bardzo daje przewijac mp3 (jak ktos slucha audiobooki) a czcionka
    jest tak duza, ze nie widac listy utworow w albumach. Oczywiscie godny
    zamiennik nie zostal jeszcze wytypowany posrod tej namiastki aplikacji w
    markecie, w ktorym jest drozej niz w androidowym zapewne z baku
    konkurencji. Jadac dalej to brak Adobe Readera lub podobnego, bo ten od
    MS dziala tylko z Live Drive i sie wiesza przy wielu dokumentach (znany
    bug, lekarstwa brak). Office natomast nie pozwala na pomniejszenie
    widoku wiec pomimo rozdzielczosci HD praca z Wordem przypomina ogladanie
    czegos przez dziurke od klucza. Poza tym 920tka jest ladna, ma bardzo
    dobry wyswietlacz, czarna czern, daje sie dotykac w rekawiczkach, milo
    czuc ja w dloni (wazy prawie 2x wiecej od porownywalych telefonow) i
    robi dobre zdjecia. Jesli ktos ceni sobie ladne zdjecia i dotykanie w
    rekawiczkach to polecam, w innym przypadku wybor pada na HTC.

    --
    Pozdr

  • 17. Data: 2013-02-19 10:53:49
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    > Webbrowser wymaga wysilku.
    > A tu rzut oka na telefon, podaje ci aktualna pogode dla twojej lokalizacji
    > :-)
    > J.

    No właśnie, nigdy tego nie mogłem zrozumieć.
    Przecież wystarczy że spojrzę przez okno i wiem jaka jest pogoda, a jak
    jestem na zewnątrz, to po kiego grzyba mi żrący niepotrzebnie baterię widżet
    skoro widzę jaka jest pogoda?
    A jak będę chciał sobie sprawdzić pogodę na jutro to sobie uruchomię apkę.

    Ja i tak mało kiedy zerkam na przyszłą pogodę. Kiedyś czytałem wywiad z
    gościem od meteo który powiedział, że w naszym klimacie prognoza dłuższa niż
    2 dni to zwyczajna loteria.

  • 18. Data: 2013-02-19 11:04:37
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 19 Feb 2013 09:24:13 +0000, G Nowak napisał(a):

    > rekawiczkach to polecam, w innym przypadku wybor pada na HTC.

    I tam dopiero poznasz, co to znaczą durne ograniczenia.
    (nie, żebym zaraz był wielkim fanem ostatnich Nokii, co to, to nie)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 19. Data: 2013-02-19 11:20:22
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Tue, 19 Feb 2013 10:53:49 +0100, frank drebin wrote:
    > No właśnie, nigdy tego nie mogłem zrozumieć.
    > Przecież wystarczy że spojrzę przez okno i wiem jaka jest pogoda,

    Nie wszedzie za oknem jest termometr ;-)

    > Ja i tak mało kiedy zerkam na przyszłą pogodę. Kiedyś czytałem wywiad z
    > gościem od meteo który powiedział, że w naszym klimacie prognoza dłuższa niż
    > 2 dni to zwyczajna loteria.

    Te 2-3 dni się przydaja, jak masz do zrobienia trase, albo się pakujesz
    na weekend.
    A longtermy... generalnie wiadomo, ze im dalej tym mniej w szczegolach
    wiarygodne, ale tak do konca loteryjką nie są. IMO oczywiscie.

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 20. Data: 2013-02-19 11:36:52
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 19.02.2013 frank drebin <b...@v...pl> napisał/a:
    > No właśnie, nigdy tego nie mogłem zrozumieć.
    > Przecież wystarczy że spojrzę przez okno i wiem jaka jest pogoda,

    Ale jak siedzisz w box'ie, w openspace, to masz namiastkę tego co
    za oknem. To chyba jedyne zastosowanie ;)

> [...]
    > skoro widzę jaka jest pogoda?
    > A jak będę chciał sobie sprawdzić pogodę na jutro to sobie uruchomię apkę.

    Masz w podręcznym szpiegu, GoogleNow. Sama się uruchomi, przypomni że czas
    wyjść i założyć ciepłe buty, bo śnieg za oknem.

    > Ja i tak mało kiedy zerkam na przyszłą pogodę. Kiedyś czytałem wywiad z
    > gościem od meteo który powiedział, że w naszym klimacie prognoza dłuższa niż
    > 2 dni to zwyczajna loteria.

    Raczej dłuższa niż 24h. Przynajmniej tak mi wychodzi, jeśli mam poważnie
    na nią liczyć.

    --
    kakmaratgmaildotcom