  • 1. Data: 2013-02-18 08:03:01
    Temat: Re: Dlczego Orange? Re: reklamacja w Orange via www skutkuje failure notice
    Od: "Kamil" <n...@g...com>

    Użytkownik "zgred" napisał:

    > Nie ma dla mnie znaczenia kto figuruje w zarządzie, czy radzie nadzorczej

    Bie chodzi o zarząd, czy radę nazorczą, ale o to gdzie idą zyski.

    > Kupował będę tam, gdzie moim zdaniem warto

    No jesteś mało rozgarniętym lemingiem. W ibbych państwach jest inaczej.
    Byłem niedawno w Niemczech samochodem japońskim. Po powrocie z zakupów na
    parking znalazłem za wycieraczką ulotkę. Kupuj niemieckie samochody.
    Popieraj rodzimą produkcję. Czujesz?

    Pzdr

  • 2. Data: 2013-02-18 10:23:54
    Od: "Zebb" <P...@w...pl>

    > Byłem niedawno w Niemczech samochodem japońskim. Po powrocie z zakupów na
    > parking znalazłem za wycieraczką ulotkę. Kupuj niemieckie samochody.
    > Popieraj rodzimą produkcję.

    Taki sam numer widziałem w USA.
    Podoba mi sie ten pomysł.
    Myślicie, że w Polsce można zrobić coś podobnego?
    Jak się zabrać do czegoś takiego? Gdzie można skrzyknąć ludzi podobnie
    myślących?

  • 3. Data: 2013-02-18 18:00:50
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Mon, 18 Feb 2013 08:03:01 +0100, Kamil napisał(a):

> [...]
    > Byłem niedawno w Niemczech samochodem japońskim. Po powrocie z zakupów na
    > parking znalazłem za wycieraczką ulotkę. Kupuj niemieckie samochody.

    Znaczy telefon masz myPhone.

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

  • 4. Data: 2013-02-18 19:58:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 18 Feb 2013 10:23:54 +0100, Zebb napisał(a):

> [...]
    > Myślicie, że w Polsce można zrobić coś podobnego?
    > Jak się zabrać do czegoś takiego? Gdzie można skrzyknąć ludzi podobnie

    Zacznij wkladac.
    Tylko co by tu kupic ... fiata ? Opla ? Skode ?

    No i drobiazg ... musi byc dobrze zrobiony, bo inaczej to niech nie graja
    na uczuciach, tylko sp* kopac rowy u bauera :-P

    J.

  • 5. Data: 2013-02-22 09:52:08
    Od: "Kamil" <n...@g...com>

    Użytkownik "J.F." napisał:

    > Zacznij wkladac.
    > Tylko co by tu kupic ... fiata ? Opla ? Skode ?

    > No i drobiazg ... musi byc dobrze zrobiony, bo inaczej to niech nie graja
    > na uczuciach, tylko sp* kopac rowy u bauera :-P

    Tylko podziwiać lotność Twojego umysłu. Nie rozumiesz że to jest przykład?
    Chodzi o zasadę. Póki co możemy popierać to co mamy. CHoćby polską żywność,
    mały lokalny handel, czy sieci GSM.

    Pzdr