  • 1. Data: 2013-02-18 15:43:02
    Temat: virgin mobile
    Od: z...@g...pl

    Czy w sieci virgin mobile nie wykorzystane
    środki przepadają czy są tylko blokowane?

    kupiłem niedawno nr w żabce, mam termin
    środków do 19 lutego - co się stanie 20go?

    jeśli doładuję 5zł dopiero 25go, to czy
    wtedy odzyskam środki zablokowane/skasowane?

  • 2. Data: 2013-02-19 02:53:33
    Temat: Re: virgin mobile
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-02-18 15:43, z...@g...pl pisze:
> [...]
    > środków do 19 lutego - co się stanie 20go?
    >
    > jeśli doładuję 5zł dopiero 25go, to czy
    > wtedy odzyskam środki zablokowane/skasowane?

    http://virginmobile.pl/pl/pomoc/kontakt/
    Niemazaco.

    --