  • 1. Data: 2013-02-18 18:09:30
    Temat: Mapy GPS
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Nokia ma swoje mapy, i do Symbiana i do WP.
    A jak wygląda sytuacja z darmowymi mapami offline do:
    -WP nie Nokii
    -Bada/Tizen
    -Droid

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

  • 2. Data: 2013-02-18 19:35:00
    Temat: Re: Mapy GPS
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 18 Feb 2013 18:09:30 +0100, ALEX Alpha MR napisał(a):
    > Nokia ma swoje mapy, i do Symbiana i do WP.

    Ma, ale jakos kiepsko sie z nich korzysta.
    Przynajmniej na starym C6-00

    > A jak wygląda sytuacja z darmowymi mapami offline do:
    > -WP nie Nokii
    > -Bada/Tizen
    > -Droid

    Na Androida jest osmand, a na niego mapa Polski UMP.
    A i mapy OSM mozna ciagnac.

    J.

  • 3. Data: 2013-02-19 09:12:53
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-02-18 19:35, J.F. pisze:

    > A i mapy OSM mozna ciagnac.
    >
    > J.

    Tylko po co.. - nawet połowy dróg nie pokazuje.

  • 4. Data: 2013-02-19 15:55:19
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup

    >Tylko po co.. - nawet połowy dróg nie pokazuje.

    OSM mial niedawno powazna reorganizacje ... ale mysle ze sie odbuduje.
    i 95% bedzie pokazywal.

    A Nokia ... kto ma, ten niech sprawdzi obwodnice poznania, S11 czy
    jakos tak.
    Bo u mnie juz jest, a tymczasem ... kawalka jeszcze nie zaczeli
    budowac :-)

    J.

  • 5. Data: 2013-02-19 17:04:35
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Mon, 18 Feb 2013 19:35:00 +0100, J.F. napisał(a):

    > Ma, ale jakos kiepsko sie z nich korzysta.
    > Przynajmniej na starym C6-00

    C6 to dziś zabytek, pod każdym względem.

    > Na Androida jest osmand, a na niego mapa Polski UMP.
    > A i mapy OSM mozna ciagnac.

    Ciągnąć?

  • 6. Data: 2013-02-19 19:03:49
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-02-19 15:55, J.F pisze:

> [...]
    > jakos tak.
    > Bo u mnie juz jest, a tymczasem ... kawalka jeszcze nie zaczeli

    No, może OSM kiedyś dojdzie do tego stopnia że można będzie tej mapy
    używać jako nawigacji. Na dzień dzisiejszy nie jest ciekawie. Myślę że
    te zmiany powinny obejmować możliwość edycji mapy przez użytkowników,
    jak to ma miejsce w UMP.

    Bardzo poważnie biorę pod uwagę zakup Nokii.. M.in. z powodu darmowej
    nawigacji z dożywotnia możliwością aktualizacji. A co do błędu z tą
    obwodnicą - no cóż - nie ma map idealnych.

  • 7. Data: 2013-02-19 19:11:08
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Trybun" <i...@y...com>

> [...]
    > zmiany powinny obejmować możliwość edycji mapy przez użytkowników, jak to

    To przecież tak było. Mieli taki edytor łebowy chyba nawet. Zmieniło się coś
    ?

  • 8. Data: 2013-02-19 19:30:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 19 Feb 2013 19:03:49 +0100, Trybun napisał(a):
    > Bardzo poważnie biorę pod uwagę zakup Nokii.. M.in. z powodu darmowej
    > nawigacji z dożywotnia możliwością aktualizacji.

    Na dozywotnia nie licz. Nokia jako firma padnie, albo przestanie robic
    telefony i wroci do kaloszy, a w ogole to sie okaze ze twoj telefon jest
    juz za stary i czas kupic nowy..

    >A co do błędu z tą obwodnicą - no cóż - nie ma map idealnych.

    Ale program do obslugi tez daleki od idealu.
    Informacja o korkach imo nie dziala, i w koncu nie uzywam.

    J.

  • 9. Data: 2013-02-19 19:36:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 19 Feb 2013 17:04:35 +0100, ALEX Alpha MR napisał(a):
    > C6 to dziś zabytek, pod każdym względem.

    Byc moze, ale przynajmniej nie ma takiego parcia na kase jak aplikacje na
    Androida.
    A program do navi przeciez nowy - tzn jakis dziwnie stary.

    > Ciągnąć?

    a co - pchac ?

    J.

  • 10. Data: 2013-02-19 20:01:40
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Tue, 19 Feb 2013 19:36:24 +0100, J.F. napisał(a):

    > Byc moze, ale przynajmniej nie ma takiego parcia na kase jak aplikacje na
    > Androida.
    > A program do navi przeciez nowy - tzn jakis dziwnie stary.

    Obawiam się jednak że nawigacja w v5 i Belle nie jest identyczna.

    > a co - pchac ?

    Online mnie nie interesuje. IMAO bezsens.