  • 1. Data: 2013-02-18 21:54:35
    Temat: Jedna więcej
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Do wszystkich kilkudziesięciu apek* na androidowe tablety dołączyła jeszcze
    jedna. Jedna z najpopularniejszych apek na mobilne urządzenia ma wreszcie
    stosowną wersję.
    Jeszcze tylko kilkadziesiąt tysięcy innych apek i już być może android
    dogoni konkurencję.
    Jakie to smutne, klient musi wybierać między wielokrotnie przepłaconym i
    wykastrowanym z prawie wszystkiego za to metroseksualnym od kupertyńskich
    guru albo ciekawymi sprzętami bez oprogramowania. Nie licząc głównego
    spyware o nazwie android.

    * - nie licząc gierek i aplikacji do pierdzenia (i podobnie "użytecznych")
    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 2. Data: 2013-02-18 22:24:32
    Temat: Re: Jedna więcej
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 18.02.2013 21:54, Waldek Godel pisze:

> [...]
    > spyware o nazwie android.
    >
    > * - nie licząc gierek i aplikacji do pierdzenia (i podobnie "użytecznych")
    dowiemy się jaką apkę masz na myśli czy mamy zgadywać?

    ToMasz

  • 3. Data: 2013-02-18 22:32:06
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 18 Lut, 22:24, ToMasz <n...@n...neostrada.pl> wrote:

    > dowiemy się jaką apkę masz na myśli czy mamy zgadywać?

    Moze o ta do rozliczania pit za 2012 ? :)

  • 4. Data: 2013-02-18 22:53:06
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    On 18/02/2013 20:54, Waldek Godel wrote:

> [...]
    > spyware o nazwie android.
    >
    > * - nie licząc gierek i aplikacji do pierdzenia (i podobnie "użytecznych")

    Najpierw pouzywaj Windows Phone 8 a pozniej narzekaj na Androida.

    --
    Pozdr

  • 5. Data: 2013-02-18 22:55:48
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 18 Feb 2013 22:24:32 +0100, ToMasz napisał(a):

    > dowiemy się jaką apkę masz na myśli czy mamy zgadywać?

    jagupiacipa, linek się nie wkleił
    http://www.engadget.com/2013/02/18/weather-channel-f
    or-android-gets-tablet-optimization/

  • 6. Data: 2013-02-18 22:57:32
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 18 Feb 2013 21:53:06 +0000, G Nowak napisał(a):

    > Najpierw pouzywaj Windows Phone 8 a pozniej narzekaj na Androida.

    Próbowałem, ale nigdy nie zdążyłem między odpięciem od ładowarki a
    wyładowaniem się baterii.
    Oprócz tego jakoś nie słyszałem jeszcze o tabletach z WP8, chyba, że liczyć
    W8RT, który faktycznie, jest jeszcze większą porażką. Ale za to można kupić
    np. Surface Pro, który jest świetnym sprzętem. W kompletnie chorej cenie.

  • 7. Data: 2013-02-18 23:18:44
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 18.02.2013 Waldek Godel <n...@o...info> napisał/a:

    > jagupiacipa, linek się nie wkleił
    > http://www.engadget.com/2013/02/18/weather-channel-f
    or-android-
    gets-tablet-optimization/

    Nie no, "must have" jak się patrzy. Kolejna apka z chmurkami
    i słoneczkiem. Ech.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 8. Data: 2013-02-19 00:44:46
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2013-02-18 21:54, Waldek Godel pisze:
    > Nie licząc głównego
    > spyware o nazwie android.

    cos za cos, to jedyny sensowny system ktory bezposrednio nie afektuje na
    cene koncowa sluchawki.
    Ma, co prawda, juz niedlugo uderzyc Ubuntu, ale wg mnie natywny system w
    rekach przecietnego uzyszkodnika to jak brzytwa w rekach dziecka.

    --
    the_foe

  • 9. Data: 2013-02-19 05:02:06
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kakmar" <k...@g...com> wrote in message

    or-android-gets-tablet-optimization/

    > Nie no, "must have" jak się patrzy. Kolejna apka z chmurkami
    > i słoneczkiem. Ech.

    Właśnie nie wiem po jasnego grzyba ludzie robią aplikacje
    do tego samego co bardzo sprawnie działa w webbrowserze.
    Po co?

  • 10. Data: 2013-02-19 05:02:44
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "G Nowak" <g...@g...com> wrote in message

    > Najpierw pouzywaj Windows Phone 8 a pozniej narzekaj na Androida.

    Myślę, że nie ponarzeka bo po krótkim używaniu WP8 popełni samobójstwo ;-)