    From: "frank drebin" <b...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Jedna więcej
    Date: Tue, 19 Feb 2013 10:53:49 +0100

    news:5askes5hl68o.13djod8t6ttvx.dlg@40tude.net...
    > Webbrowser wymaga wysilku.
    > A tu rzut oka na telefon, podaje ci aktualna pogode dla twojej lokalizacji
    > :-)
    > J.

    No właśnie, nigdy tego nie mogłem zrozumieć.
    Przecież wystarczy że spojrzę przez okno i wiem jaka jest pogoda, a jak
    jestem na zewnątrz, to po kiego grzyba mi żrący niepotrzebnie baterię widżet
    skoro widzę jaka jest pogoda?
    A jak będę chciał sobie sprawdzić pogodę na jutro to sobie uruchomię apkę.

    Ja i tak mało kiedy zerkam na przyszłą pogodę. Kiedyś czytałem wywiad z
    gościem od meteo który powiedział, że w naszym klimacie prognoza dłuższa niż
    2 dni to zwyczajna loteria.