  • 21. Data: 2013-02-19 13:36:45
    Temat: Re: Jedna więcej
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    On 19/02/2013 10:04, Waldek Godel wrote:

    > I tam dopiero poznasz, co to znaczą durne ograniczenia.
    > (nie, żebym zaraz był wielkim fanem ostatnich Nokii, co to, to nie)

    Nie wiem, o jakich mowisz, ale zapewne da sie je wyeliminowac rootem w
    30 sekund, developerzy juz dawno to rowiazali a HTC oferuje odblokowanie
    bootloadera. Na Nokii zas masz secure boot a dodatki stworzone przez
    developerow sa juz bezuzyteczne bo programy pod WP 7.5 nie sa
    kompatybilne z WP8. Nowe pewnie nawet nie powstana zanim opadnie
    excytacja malzenstem finskiego giganta i Redmond.

    --
    Pozdr

  • 22. Data: 2013-02-19 14:44:59
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-02-19 10:24, G Nowak pisze:

> [...]
    > podobnego, bo ten od MS dziala tylko z Live Drive i sie wiesza przy
    > wielu dokumentach (znany bug, lekarstwa brak). Office natomast nie
    > pozwala na pomniejszenie widoku wiec pomimo rozdzielczosci HD praca z
    > Wordem przypomina ogladanie czegos przez dziurke od klucza. Poza tym
    > 920tka jest ladna, ma bardzo dobry wyswietlacz, czarna czern, daje sie
    > dotykac w rekawiczkach, milo czuc ja w dloni (wazy prawie 2x wiecej od
    > porownywalych telefonow) i robi dobre zdjecia. Jesli ktos ceni sobie
    > ladne zdjecia i dotykanie w rekawiczkach to polecam, w innym przypadku

    Oj. dzięki za cenne informacje.. Nie zdawałem sobie sprawy że Windows na
    komórki to taki kłopotliwy system. Zaś do Nokii mnie przekonywały
    poprzednie styczności z tą firmą. Miałem w sumie 3 sztuki ich
    telefonów, i muszę powiedzieć że najlepiej się sprawowały ze wszystkich
    co miałem do tej pory. Trwałość, wytrzymałość baterii itd. były to
    wartości którymi przewyższały takie firmy jak SE, Motorola czy Samsung o
    lata świetlne.
    Skoro piszesz że lepiej sobie darować W8, to wybiorę coś z Andkiem.
    Jednak raczej nie HTC, - z prozaicznej przyczyny - po prostu za wysoko
    się ceni:-(

  • 23. Data: 2013-02-19 15:07:27
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>

> [...]
    > Skoro piszesz że lepiej sobie darować W8, to wybiorę coś z Andkiem. Jednak
    > raczej nie HTC, - z prozaicznej przyczyny - po prostu za wysoko się

    Od 97roku korzystałem tylko z noki od 5110 skończyłem po 8krotych serwisach
    mojej e52, bardzo chciałem nokie wciąż mieć,
    po 8 serwisie w odpowiedzi na moje pismo wymienili mi na nową, która
    wylądowała na allegro i przesiadłem się, choć tego nie chciałem
    na dotykowca, broiłem się przed nimi długo obecnie mam gt-i9300 samsunga i
    nie wyobrażam sobie przejścia na nokię :)

  • 24. Data: 2013-02-19 17:46:29
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 19 Feb 2013 12:36:45 +0000, G Nowak napisał(a):

    > Nie wiem, o jakich mowisz, ale zapewne da sie je wyeliminowac rootem w
    > 30 sekund, developerzy juz dawno to rowiazali a HTC oferuje odblokowanie

    Ok, proszę pokaż jak rootem w 30 sekund zademonstrujesz odblokowanie video
    połączeń 3G na HTC One X

    Albo USB host/OTG (sam root, bez wgrywania moddowanego softu z hackowanym
    kernelem).

    To tylko takie pierwsze z brzegu funkcje, żeby o czymś bardziej
    skomplikowanym nawet nie wspominać. Takie proste, a nawet debilne
    ograniczenia. Telefon ma sprzęt który coś może zrobić bez pierdnięcia, a
    tymczasem jest to zablokowane na zasadzie "nie bo nie". Normalnie jakby to
    Dżobs projektował. Wstyyyyyyd.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 25. Data: 2013-02-19 18:14:53
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "frank drebin" <b...@v...pl>

    > No właśnie, nigdy tego nie mogłem zrozumieć.
    > Przecież wystarczy że spojrzę przez okno i wiem jaka jest pogoda, a jak
    > jestem na zewnątrz, to po kiego grzyba mi żrący niepotrzebnie baterię
    > widżet skoro widzę jaka jest pogoda?
    > A jak będę chciał sobie sprawdzić pogodę na jutro to sobie uruchomię apkę.
    >
    > Ja i tak mało kiedy zerkam na przyszłą pogodę. Kiedyś czytałem wywiad z
    > gościem od meteo który powiedział, że w naszym klimacie prognoza dłuższa
    > niż 2 dni to zwyczajna loteria.

    To wiadomo, ale właśnie jutro może nadejść śnieżyca ... oj właśnie nadeszła
    ... i trzeba buty zimowe jutro ubrać by dojść do samochodu

  • 26. Data: 2013-02-19 19:22:59
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Green_thread

    --
    the_foe

  • 27. Data: 2013-02-19 20:40:57
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    J.F. wrote:
> [...]
    or-android-gets-tablet-optimization/

    > Webbrowser wymaga wysilku.
    > A tu rzut oka na telefon, podaje ci aktualna pogode dla twojej
    > lokalizacji :-)

    kurwa ci ludzie to w bunkrach żyją? nie łaska za okno wyjrzeć?

    imho to jest to najmniej potrzebny apek świata...

  • 28. Data: 2013-02-19 20:44:44
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Waldek Godel wrote:

    > jagupiacipa, linek się nie wkleił
    > http://www.engadget.com/2013/02/18/weather-channel-f
    or-android-gets-tablet-optimization/

    powiedz że żartujesz... ;)

  • 29. Data: 2013-02-19 22:55:43
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    > Skoro piszesz że lepiej sobie darować W8, to wybiorę coś z Andkiem.
    > Jednak raczej nie HTC, - z prozaicznej przyczyny - po prostu za wysoko
    > się ceni:-(

    Przypadkiem Nokia 920 nie jest drozsza od HOX+?

    --
    Pozdr

  • 30. Data: 2013-02-20 00:12:48
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    or-android-gets-tablet-optimization/

    > powiedz że żartujesz... ;)

    No właśnie też czytałem i nie wierzę że to dla niego cenny apek jest... :-))