  • 1. Data: 2013-02-18 10:26:45
    Temat: Tani abonament - bez telefonu
    Od: "Zebb" <P...@w...pl>

    Szukam jakiegoś taniego abonamentu bez telefonu.
    Gdzie duży pakiet minut, smsów, pakiet danych (który wystarczy do czytania
    stron www i sciągania poczty) ...
    Umowa najchętniej na 12 miesięcy.
    Kiedyś play za 19 zlotych + VAT miało coś takiego ale teraz najtańszy chyba
    za 29 pln.
    Może, któryś z wielkich ma coś podobnego?
    A może nie opłaca się i lepiej korzystać np. z virgin albo play na kartę? I
    tak wyjdzie taniej przy rozmowach max 100 min na miesiąc?

  • 2. Data: 2013-02-18 13:13:47
    Temat: Re: Tani abonament - bez telefonu
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 18.02.2013 10:26, Zebb pisze:
> [...]
    > A może nie opłaca się i lepiej korzystać np. z virgin albo play na
    > kartę? I tak wyjdzie taniej przy rozmowach max 100 min na miesiąc?

    19+vat, brzmi firmowo. jeśli tak, to zadzwoń do doradcy firmowego, oni
    mają taryfy z pod lady
    ToMasz

  • 3. Data: 2013-02-18 15:06:09
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Mon, 18 Feb 2013 10:26:45 +0100, "Zebb" <P...@w...pl> wrote:

> [...]
    >A może nie opłaca się i lepiej korzystać np. z virgin albo play na kartę? I
    >tak wyjdzie taniej przy rozmowach max 100 min na miesiąc?

    Jeśli chodzi o abo dla indywidualnych to można by podciągnąć pod to
    formułę s w play ale po dodaniu pakietu minut i danych wyjdzie 29pln
    jeśli spełni się odpowiednie warunki do tego. 200 minut do wszystkich
    niewymienne na smsy, 512MB danych i darmo w play
    Virgin mobile cennikowo 0,19gr/min + do każdego doładowania 50% na
    konto promocyjne ważne rok więc cena minuty spada, mają trochę droższe
    pakiety netu ale do przeżycia, 200MB za 12pln, albo 100MB za 9pln na
    przykład.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2013-02-19 21:36:23
    Od: grupy <m...@g...pl>

    W dniu 2013-02-18 15:06, dizel pisze:

> [...]
    > konto promocyjne ważne rok więc cena minuty spada, mają trochę droższe
    > pakiety netu ale do przeżycia, 200MB za 12pln, albo 100MB za 9pln na

    W play dla firm jest coś takiego ale tylko gdy przedłużasz umowę - sam
    korzystam 12,50 netto m/c
    Dan

  • 5. Data: 2013-02-20 10:35:37
    Od: "Zebb" <P...@w...pl>

    > W play dla firm jest coś takiego ale tylko gdy przedłużasz umowę - sam
    > korzystam 12,50 netto m/c

    I co masz za te 12,5 pln?
    A może lepiej kupić w plus za 79 pln abo i tam jest wszystko w cenie (no
    limit - gadanie, mms, smsy etc.).

  • 6. Data: 2013-02-23 17:50:28
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>

    W dniu 2013-02-20 10:35, Zebb pisze:

    > I co masz za te 12,5 pln?

    pewnie 150-200minut + darmowe w sieci i na stacjonarne. Mam to samo w
    starszej wersji - za 15czy 16zł, 150minut, ale dla mnie ważne że i w
    sieci i na stacjonarki za free

    > A może lepiej kupić w plus za 79 pln abo i tam jest wszystko w cenie (no
    > limit - gadanie, mms, smsy etc.).

    ale po co jak potrzebuje 100minut poza sieć? ja na dwóch kartach mam
    wyższe taryfy, w pozostałych trzech wystarcza 150minut - bo w większości
    dzwonią do siebie i niektóre z numerów po kilkaset minut na stacjonarki.

    Lukasz