  • Data: 2013-03-26 19:03:56
    Temat: Jeden uart do modemu i komputera
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam prośbę o podsunięcie pomysłu jak to rozwiązać. Atmega32 obsługuje modemem a układ
    jest programowany z komputera. To jest proste i to działa. Niestety muszę dołożyć do
    tego monitor pracy urządzenia. I tu się zaczynają schody. Chciałbym aby układ
    (procesor) blokował wysyłanie danych z modemu a jak modem zgłosi, że ma coś do
    wysłania to zezwalał na to. Modem ma kompletnego uarta ale nie widzę możliwości
    wykorzystania do tego CTS/RTS , DTR/DSR. Wydaje mi się, że CTS/RTS działają inaczej
    albo ja tego nie rozumiem.

    PC