  • 11. Data: 2010-01-12 17:42:37
    Temat: Re: Jakie lustro
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <hiibbt$6fr$1@inews.gazeta.pl>,
    Pan Piskorz nabazgrał:

    > to powiedz czemu skreśliłeś K20D z taką damą matrycą
    > i znacznie niższej od K7 (i D90) cenie?
    >
    > jedyna praktyczna wada AF to brak doświetlania,
    > ilość punktów można olać

    Oj słyszałem, że AF w K7 miał być lepszy. Jeśli serio w K7 jest taki
    jak w K20D, a w K20D nie był jakoś widocznie lepszy od K10D, to jest
    to parodia... Coś mi tu nie pasuje.

    --
    Ostatnio na http://blog.lrem.net/ wymajaczyłem:
    Aż się chce iść na mszę

  • 12. Data: 2010-01-12 17:46:02
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-01-12 18:23:13 +0100, "Pan Piskorz" <p...@b...pl> said:

    > do tego, że LCD nie często, a "na żywo nie pokazuje nic "
    > w lustrzance na lcd spogląda się po zrobieniu fotki

    Możesz rozwinąć to nieskładne bajdurzenie?

    de Fresz

  • 13. Data: 2010-01-12 17:49:09
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-01-12 18:26:18 +0100, "Pan Piskorz" <p...@b...pl> said:

    > to powiedz czemu skreśliłeś K20D z taką damą matrycą
    > i znacznie niższej od K7 (i D90) cenie?
    >
    > jedyna praktyczna wada AF to brak doświetlania,
    > ilość punktów można olać

    Ilość punktów jest ta sama. K7 ma podświetlanie dedykowaną lampką,
    analizę barwy światła oraz przeprogramowany AF oraz mocniejszy silnik,
    co w większości porównań stawia go prawie na równi z D90 (choć ten
    ostatni ma lepsze śledzenie). K20 wypadał gorzej.

    de Fresz

  • 14. Data: 2010-01-12 17:58:13
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <hiicml$bf6$1@inews.gazeta.pl>,
    de Fresz nabazgrał:
    > Ilość punktów jest ta sama. K7 ma podświetlanie dedykowaną lampką,
    > analizę barwy światła oraz przeprogramowany AF oraz mocniejszy silnik,

    Jesteś pewien, że nic się nie zmieniło w samych czujnikach?
    Jakoś nie widzę jak przeprogramowanie miałoby zwiększyć skuteczność
    AF w słabym świetle... Czy też całe odtrąbione zwycięstwo tkwi w lampce?

    --
    Od tłumaczenia sa tłumacze. Od nauczania nauczyciele. Grupa jest do
    grupowania. Grupa dyskusyjna jest do dyskutowania w grupie. Pytania

  • 15. Data: 2010-01-12 18:06:50
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-01-12 18:58:13 +0100, l...@l...localdomain said:

    > Jesteś pewien, że nic się nie zmieniło w samych czujnikach?

    Pewien nie jestem, bo nie miałem na stole obu rozebranych na części ;-)

    > Jakoś nie widzę jak przeprogramowanie miałoby zwiększyć skuteczność
    > AF w słabym świetle...

    Szybkość owszem. Ponoć podobnie z racji szybszego/lepiej
    oporgramowanego procka sterującego AFem 50D ma minimalną przewagę nad
    40D, a D90 nad D80.

    > Czy też całe odtrąbione zwycięstwo tkwi w lampce?

    Znakomita większość użytkowników, która się przesiadła z K20 odczuwa
    różnicę, więc zakładam że nie jest to tylko kwestia placebo.

    de Fresz

  • 16. Data: 2010-01-12 18:18:01
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <hiidnl$fe1$1@inews.gazeta.pl>,
    de Fresz nabazgrał:

    > Pewien nie jestem, bo nie miałem na stole obu rozebranych na części ;-)

    Miałem nadzieję na wiedzę z jakichś poważniejszych lektur...

    > Znakomita większość użytkowników, która się przesiadła z K20 odczuwa
    > różnicę, więc zakładam że nie jest to tylko kwestia placebo.

    ...ale pozostaje wierzyć, że masz rację. I czekać aż K10D się rozpadnie,
    zgubi, zostanie ukradzione lub nastąpi inny dobry pretekst ;)

  • 17. Data: 2010-01-12 18:22:00
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 12 Jan 2010, "Paweł W." wrote:

    > Wybacz, ale nie widzę tu logiki.

    Bo wyciąłeś tekst:
    "czy istnieje cos takiego jak D90 z wbudowanym VRem"

    Wystarczy jedna jasna stałka aby docenić stabilizację matrycy.

    pzdr, Gotfryd

  • 18. Data: 2010-01-12 18:56:23
    Od: "085" <z...@g...pl>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@N...pl> napisał w wiadomości

    > Przy sensownie rozwiązanym statusie na LCD? Do czego? Przy przestawianiu
    > parametrów z poziomu pasa różnica w wygodzie żadna, przy przestawianiu z
    > poziomu oczu - LCD znacznie wygodniejszy. Jedyne co, to może dłużej da się
    > pociągnąć na baterii.

    Aaabsolutnie nie zgodze sie z Toba. Mialem pare dni C400D - TRAGEDIA -
    obracanie aparatu, zeby zobaczyc jakikolwiek parametr, kalectwo.

    p, zul

  • 19. Data: 2010-01-12 19:35:09
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    085 pisze:
    > Aaabsolutnie nie zgodze sie z Toba. Mialem pare dni C400D - TRAGEDIA -
    > obracanie aparatu, zeby zobaczyc jakikolwiek parametr, kalectwo.

    Sorry, ale to chyba obraca się właśnie jak się spogląda na wyświetlacz
    na górze. Co innego jakby to była lustrzanka dwuobiektywowa :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 20. Data: 2010-01-12 19:56:16
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <hiiitj$os8$1@news.onet.pl>,
    Janko Muzykant nabazgrał:

    > Sorry, ale to chyba obraca się właśnie jak się spogląda na wyświetlacz
    > na górze. Co innego jakby to była lustrzanka dwuobiektywowa :)

    Nie odnosisz wrażenia, że niektórzy po prostu robią zdjęcia serią z biodra? ;)