  • 21. Data: 2011-04-19 21:11:53
    Temat: Re: Jakie głośniki?
    Od: "UK" <<>@[].com>

    > ojej... W klasie do 100zł to mogą być przedziwne parametry (PMPO) typu
    > 240W ;)
    > Poważnie Ci mówię, pasmo przenoszenia w tej klasie nie ma aż takiego
    > znaczenia. Weź coś z Logitecha (zastanów się, że może lepiej wziąć
    > z głośnikiem niskotonowym).
    To znaczy z subwooferem?

    Pozdrawiam
    UK

  • 22. Data: 2011-04-19 22:35:51
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Liczy się moc RMS, a nie moc PMPO
    Czy taki zestaw głośników może skutecznie zastąpić zestaw kina domowego?
    /materiały prasowe
    Podczas zakupu głośników zwróć uwagę na ich moc. Nie daj się zwieść
    chwytom marketingowym, które wykorzystują do podawania mocy zestawów moc
    PMPO. Są to dane nieadekwatne do możliwości głośników, jest to moc
    chwilowa. Natomiast powinieneś kierować się mocą wyrażoną w RMS. Często
    klienci dają się oszukać i kupując zestaw, są przekonani, że ma on moc
    2000 watów, a w rzeczywistości głośniki mają zaledwie 20-30 watów mocy
    skutecznej. Zazwyczaj zestaw o mocy RMS 40 W gra głośniej niż głośniki z
    zadeklarowaną przez producenta 1000

    Całość tu:
    http://nt.interia.pl/news/jak-kupowac-glosniki-do-ko
    mputera,1353081,,2

    --
    animka

  • 23. Data: 2011-04-20 05:10:03
    Od: z <z...@g...pl>

    UK < pisze:
    > Witam!
    >
    > Jakie głośniki w tej chwili warto kupić?
    > Czym się kierować przy wyborze?
    > Chodzi o takie do Skype'a (użytkownik nie lubi słuchawek),
    > a także do słuchania muzyki z płyt CD.

    Mam takie:
    http://www.komputronik.pl/product/42678/Sprzet_kompu
    terowy/Peryferia_i_eksploatacja/Logitech_OEM_S220_Bl
    ack.html
    Dostałem w prezencie od ERY i nie spodziewałem się cudów (100zł) i
    faktycznie basy były ale tylko basy.
    Po dołożeniu wysokotonowych takich za 30 zł w sklepie z radiami
    samochodowymi jest OK.
    Bardzo fajny jest ten kabelek ze sterowaniem głośności. Jak nie
    spróbujesz to nie docenisz.

    PS. Do Skype to basy trzeba ciąć

  • 24. Data: 2011-04-20 05:55:48
    Od: DooMiniK <f...@m...com>

    On 19/04/2011 22:11, UK < wrote:
    > To znaczy z subwooferem?

    Wszystko zależy, na ile masz 'drewnianie ucho'. Sporo osób
    bierze z głośnikiem niskotonowym, bo robi 'tak fajnie boo-boom-boom'.
    Poważnie - postarj się posłuchać.
    Ja nie tak dawno kupiłem za jakieś 15Euro (potrzebowałem coś taniego do
    konsoli do gier) Creative T3030 i jestem nawet mile zaskoczony.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 25. Data: 2011-04-20 18:16:21
    Od: Salata <s...@n...interia.pl>

    animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote:
> [...]
    terowy/Peryferia_i_eksploatacja/Creative_GigaWorks_T
    20_II.html

    > MiaBam to dziadostwo i szybko do sklepu oddaBam!
    > Nie ma to jak kupione kiedy[ w Optimusie niedu|e, ale bardzo ci|kie
    > gBo[niki Trust. Dalej ich u|ywam.

    Ja mam je i jestem bsrdzo zadowolony. Bardzo ladnie naturalnie graja
    praktycznie przy kazdej glosnosci. Stereo slucham na innym sprzecie, ale
    mp3 na tych malych, niepozornych glosnikach brzmi naprawde niezle. jakbym
    mial jeszcze raz wybierac system 2.0 do komputera to bym sie nie
    zastanawial i znow wybral ten sam zestaw.

    --
    Regards Marcin

  • 26. Data: 2011-04-20 18:29:53
    Od: "UK" <<>@[].com>

> [...]

    > mial jeszcze raz wybierac system 2.0 do komputera to bym sie nie
    > zastanawial i znow wybral ten sam zestaw.

    Czy piszesz konkretnie o "Creative GigaWorks T20 II" za 229 zł wg ceny internetowej?
    Ponadto mnie chodzi nie tyle o słuchanie mp3 co oryginalnych płyt dźwiękowych CD,
    a te są stereo.

    Pozdrawiam
    UK

  • 27. Data: 2011-04-20 18:51:44
    Od: z <z...@g...pl>

    UK < pisze:

    > Ponadto mnie chodzi nie tyle o słuchanie mp3 co oryginalnych płyt
    > dźwiękowych CD,
    > a te są stereo.

    Jeśli masz taki słuch, odróżniasz PORZĄDNE mp3 od CD to potrzebujesz
    więcej kasy niż 100 zł. Pewnie fachowcy doradzą Ci zaraz wtyczki, kable
    wzmacniacze lampowe itd. :-)

    PS. Sugerujesz że mp3=mono? :-)

  • 28. Data: 2011-04-20 18:54:35
    Od: Salata <s...@n...interia.pl>

    "UK" <<> wrote:

> [...]
    internetowej?
    > Ponadto mnie chodzi nie tyle o słuchanie mp3 co oryginalnych płyt dźwiękowych CD,

    Tak pisze o tych samych. Slucham na nich mp3 bo:
    1) szkoda mi katowac cda na integrze realtek'a
    2) do stereo mam osobne zestawy hi-fi
    3) czasami jakies flaci pograja i jest bardzo OK.

    Jednak majac na uwadze brzmienie to sprzet gra naprawde fajnie. Mozna do
    niego podpiac zewnetrzne zrodlo dzwieku jak np odtwarzacz z flac. Wtedy
    wrazenia sie poteguja na plus.
    Z doswiadczenia wiem, ze jak sluchac audio to tylko na 2.0. Sub nadaje sie
    tylko do filmow, a te male popierdolki daja rade we wszystkim.

    --
    Regards
    Marcin

  • 29. Data: 2011-04-20 19:49:16
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-20 20:16, Salata pisze:

> [...]
    > mial jeszcze raz wybierac system 2.0 do komputera to bym sie nie
    > zastanawial i znow wybral ten sam zestaw.

    A ja słucham wszystkiego. Nawet filmy 3D w formacie Matroska oglądam.
    Ważny jest efekt.

    --
    animka

  • 30. Data: 2011-04-20 20:15:30
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "animka" napisał w wiadomości grup
    > A ja słucham wszystkiego. Nawet filmy 3D w formacie Matroska oglądam.

    Od kiedy Matroska to format?