    From: "UK" <<>@[].com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Jakie głośniki?
    Date: Wed, 20 Apr 2011 20:29:53 +0200

    >>> Jaki[ zestaw 2.0 mieszczcy si w bud|ecie. Przyzwoicie brzmi:
    http://www.komputronik.pl/product/63558/Sprzet_kompu
    terowy/Peryferia_i_eksploatacja/Creative_GigaWorks_T
    20_II.html

    > Ja mam je i jestem bsrdzo zadowolony. Bardzo ladnie naturalnie graja
    > praktycznie przy kazdej glosnosci. Stereo slucham na innym sprzecie, ale
    > mp3 na tych malych, niepozornych glosnikach brzmi naprawde niezle. jakbym
    > mial jeszcze raz wybierac system 2.0 do komputera to bym sie nie
    > zastanawial i znow wybral ten sam zestaw.

    Czy piszesz konkretnie o "Creative GigaWorks T20 II" za 229 zł wg ceny internetowej?
    Ponadto mnie chodzi nie tyle o słuchanie mp3 co oryginalnych płyt dźwiękowych CD,
    a te są stereo.

    Pozdrawiam
    UK