  • 11. Data: 2011-04-19 16:16:33
    Temat: Re: Jakie głośniki?
    Od: "UK" <<>@[].com>

    > Jakiś zestaw 2.0 mieszczący się w budżecie. Przyzwoicie brzmi:
    http://www.komputronik.pl/product/63558/Sprzet_kompu
    terowy/Peryferia_i_eksploatacja/Creative_GigaWorks_T
    20_II.html

    To jest dwukrotność przewidywanego budżetu. :-(

    Pozdrawiam
    UK

  • 12. Data: 2011-04-19 18:18:12
    Od: DooMiniK <f...@m...com>

    On 19/04/2011 17:16, UK < wrote:

    > http://www.komputronik.pl/product/63558/Sprzet_kompu
    terowy/Peryferia_i_eksploatacja/Creative_GigaWorks_T
    20_II.html

    > To jest dwukrotność przewidywanego budżetu. :-(

    Na allegro czasem można znaleźć ciekawe głośniki, ale szukaj
    najlepiej ze swoich okolic - koszt wysyłki może być sporym
    uszczerbkiem przy tym budżecie ;)

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 13. Data: 2011-04-19 18:39:30
    Od: "UK" <<>@[].com>

    > Na allegro czasem można znaleźć ciekawe głośniki, ale szukaj
    > najlepiej ze swoich okolic - koszt wysyłki może być sporym
    > uszczerbkiem przy tym budżecie ;)
    Jeszcze jest giełda, ale wraca moje początkowe pytanie:
    czym się kierować przy wyborze, na jakie parametry zwrócić
    uwagę?

    Pozdrawiam
    UK

  • 14. Data: 2011-04-19 18:42:04
    Od: DooMiniK <f...@m...com>

    On 19/04/2011 19:39, UK < wrote:
    > Jeszcze jest giełda, ale wraca moje początkowe pytanie:
    > czym się kierować przy wyborze, na jakie parametry zwrócić
    > uwagę?

    Wyraźnie napisałeś, że się nie znasz na tym, więc patrzysz
    na parametry "żeby dobrze grały".
    Jak masz możliwość, to idź do Saturna, czy innego Media-Markt - tam
    głośniki są podłączone. Posłuchaj sobie jak grają, znajdź
    takie za 150zł i kup w 'normalnym' sklepie za 100zł.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 15. Data: 2011-04-19 18:48:32
    Od: "UK" <<>@[].com>

> [...]
    > głośniki są podłączone. Posłuchaj sobie jak grają, znajdź
    > takie za 150zł i kup w 'normalnym' sklepie za 100zł.

    Nie trzeba być znawcą żeby porównać kilka podstawowych parametrów
    znajdujących się w opisach. Trzeba tylko wiedzieć które są istotone i jakie
    powinny być. Na przykład, na użytek domowyy, żeby słuchać myzyki
    klasycznej - ile powinno być decybeli?
    Moje dotychczasowe głośniki są tach archaiczne, że nijak się mają
    do obecnych.

    Pozdrawiam
    UK

  • 16. Data: 2011-04-19 19:06:30
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-19 18:16, UK < pisze:

    > http://www.komputronik.pl/product/63558/Sprzet_kompu
    terowy/Peryferia_i_eksploatacja/Creative_GigaWorks_T
    20_II.html

    > To jest dwukrotność przewidywanego budżetu. :-(

    Wybierz sobie w/g swojego gustu:
    http://www.skapiec.pl/site/cat/50/filtr/_9720_0_0_0_
    0_0_0_0_0_0

    --
    animka

  • 17. Data: 2011-04-19 19:07:11
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-04-19 20:48, UK < pisze:
    > Nie trzeba być znawcą żeby porównać kilka podstawowych parametrów
    > znajdujących się w opisach
    ... które są z sufitu przez marketingowców wzięte i nijak się nie mają
    do realnych walorów użytkowych. Często im badziewniejsze głośniczki, tym
    bardziej mają "wyśrubowane" parametry w opisie, bo "szary kowalski i tak
    tego nie ma jak zweryfikować".

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 18. Data: 2011-04-19 19:09:12
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-19 13:44, tomasz parowuz pisze:

    > kiedyś był głupek wioskowy
    > a teraz animek grupowy

    A nie przypadkiem "parowuz"?

    --
    animka

  • 19. Data: 2011-04-19 19:36:23
    Od: Brodi <m...@i...pl>

    On Sun, 17 Apr 2011 09:12:45 +0200, UK <">"@[].com> wrote:

> [...]
    >
    > Jakie głośniki w tej chwili warto kupić?
    > Czym się kierować przy wyborze?
    > Chodzi o takie do Skype'a (użytkownik nie lubi słuchawek),

    W sklepach wszystko co da się podpiąć pod kategorie Głośniki Komputerowe
    to zwykłe piszczałki z plastiku.
    Chcesz się cieszyć przyzwoitym dzwiękiem to kup coś z drewna/płyty
    ciężkiego i dużego. I koniecznie 2.0 ! Nie daj się nabrać na tzw zestawi
    2.1 gdzie subwoofer po 1 tygodniu pierdzi, a potencjometry do regulacji
    głośności nie działają od nowości :]

    Osobiście polecam kupić wieże/miniwieże i używać jej jako sprzętu
    nagłaśniającego do kompa :]
    Efekt 100 razy lepszy.
    Pierwsze z brzegu z allegro
    http://allegro.pl/micro-wieza-essentielb-piano-fm-mp
    3-usb-sd-pilot-i1551389751.html
    No i radia można posłuchać :]

    No chyba że nie masz miejsca na biurku, wtedy zostają jakieś pierdziawki
    creative albo logitech, jakiś model który mieści się w twoim budżecie.
    Jakość głośniczków przyzwoita, co do jakości dzwięku , kwestia gustu. Ja
    wole słuchawki np
    http://allegro.pl/sluchawki-philips-shp2500-shp-2500
    -hifi-slask-i1561087154.html
    , 5m kabla więc mogę słuchać muzy nie będąc uwiązanym do kompa.

  • 20. Data: 2011-04-19 21:03:18
    Od: DooMiniK <f...@m...com>

    On 19/04/2011 19:48, UK < wrote:

> [...]
    > klasycznej - ile powinno być decybeli?
    > Moje dotychczasowe głośniki są tach archaiczne, że nijak się mają

    ojej... W klasie do 100zł to mogą być przedziwne parametry (PMPO) typu
    240W ;)
    Poważnie Ci mówię, pasmo przenoszenia w tej klasie nie ma aż takiego
    znaczenia. Weź coś z Logitecha (zastanów się, że może lepiej wziąć
    z głośnikiem niskotonowym).
    Patrz np. na długość przewodów (żeby Ci starczyły), możliwości regulacji
    tonów, wygodny włącznik, etc.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel