    From: Salata <s...@n...interia.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Jakie głośniki?
    Date: Wed, 20 Apr 2011 18:16:21 +0000 (UTC)

    animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote:
> [...]
    terowy/Peryferia_i_eksploatacja/Creative_GigaWorks_T
    20_II.html

    > MiaBam to dziadostwo i szybko do sklepu oddaBam!
    > Nie ma to jak kupione kiedy[ w Optimusie niedu|e, ale bardzo ci|kie
    > gBo[niki Trust. Dalej ich u|ywam.

    Ja mam je i jestem bsrdzo zadowolony. Bardzo ladnie naturalnie graja
    praktycznie przy kazdej glosnosci. Stereo slucham na innym sprzecie, ale
    mp3 na tych malych, niepozornych glosnikach brzmi naprawde niezle. jakbym
    mial jeszcze raz wybierac system 2.0 do komputera to bym sie nie
    zastanawial i znow wybral ten sam zestaw.

    --
    Regards Marcin