    From: Salata <s...@n...interia.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Jakie głośniki?
    Date: Wed, 20 Apr 2011 18:54:35 +0000 (UTC)

    "UK" <<> wrote:

    > http://www.komputronik.pl/product/63558/Sprzet_kompu
    terowy/Peryferia_i_eksploatacja/Creative_GigaWorks_T
    20_II.html

    > Czy piszesz konkretnie o "Creative GigaWorks T20 II" za 229 zł wg ceny
    internetowej?
    > Ponadto mnie chodzi nie tyle o słuchanie mp3 co oryginalnych płyt dźwiękowych CD,
    > a te są stereo.
    >
    > Pozdrawiam
    > UK

    Tak pisze o tych samych. Slucham na nich mp3 bo:
    1) szkoda mi katowac cda na integrze realtek'a
    2) do stereo mam osobne zestawy hi-fi
    3) czasami jakies flaci pograja i jest bardzo OK.

    Jednak majac na uwadze brzmienie to sprzet gra naprawde fajnie. Mozna do
    niego podpiac zewnetrzne zrodlo dzwieku jak np odtwarzacz z flac. Wtedy
    wrazenia sie poteguja na plus.
    Z doswiadczenia wiem, ze jak sluchac audio to tylko na 2.0. Sub nadaje sie
    tylko do filmow, a te male popierdolki daja rade we wszystkim.

    --
    Regards
    Marcin