  • 11. Data: 2011-08-27 18:25:58
    Temat: Re: Jaki terenowy?
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-08-27 04:04, RudeBoy pisze:

    > Opel Frontera pierwszej generacji Cię zadowoli.
    > Klasyczny napęd 4x4 50:50. Dużej średnicy koła w standardzie.

    Korozja też w standardzie. I to w dużej ilości, na kluczowych elementach
    (np. rama).

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 12. Data: 2011-08-27 23:16:15
    Od: "Michał" <n...@l...spamu.pl>

    Użytkownik "Michał" napiasł:
    > Tak więc chciał bym kupić samochód terenowy którym będę dojrzał na stację,
    > zwłaszcza zimą

    Bardzo dziękuję za odpowiedzi.

    A co sądzicie o Jeep Grand Cherokee. Silnik benzyna Mogę trochę zwiększyć
    budżet i zbliżyć się do 10 latka.

    Wygląda solidnie. Może ktoś się podzieli opinią na temat tego auta.

    Michał

  • 13. Data: 2011-08-28 20:16:29
    Od: "Sawa" <f...@m...pl>

    Użytkownik "Michał" <n...@l...spamu.pl> napisał w wiadomości

    > Bardzo dziękuję za odpowiedzi.
    >

    > A co sądzicie o Jeep Grand Cherokee. Silnik benzyna Mogę trochę zwiększyć
    > budżet i zbliżyć się do 10 latka.
    >
    > Wygląda solidnie. Może ktoś się podzieli opinią na temat tego auta.

    Dużo pali, psuje się. Poczytałeś popytałeś na www.forum4x4.pl?
    wedle mnie zostaje Suzuki Vitara, lub większy Nissan Terrano z fajnym
    silnikiem 2,7 TDI. Teranno to już prawie Patrol duży i ma LSD w tylnym
    moście a suza ani jep nie ma ;-) LSD fajna sprawa na śniegu.

    Pozdro
    Sawa

  • 14. Data: 2011-08-28 21:02:56
    Od: inigo <n...@m...com>

    On Sat, 27 Aug 2011 05:32:08 -0700, Jerry wrote:
    > Z tym człowiekiem nie ma co dyskutować. On pewnie potrafi jeździć
    > zwykłym dieslem pod wodą. Przeszedł kurs "Jazda podwodna samochodem
    > osobowym - Kategoria PW1" + kursy uzupełniające (oddychanie spalinami,
    > nawigacja w wodach o wysokim zamuleniu, itd.).

    Zaraz spalinami... zwykła butla wystarczy:
    http://www.youtube.com/watch?v=qRBGr39uJBo
    ;-)

    --
    inigo

  • 15. Data: 2011-08-28 21:45:18
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-08-28 20:16, Sawa pisze:
    > U?ytkownik "Micha?"<n...@l...spamu.pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Du?o pali, psuje si?. Poczyta?e? popyta?e? na www.forum4x4.pl?
    > wedle mnie zostaje Suzuki Vitara, lub wi?kszy Nissan Terrano z fajnym
    > silnikiem 2,7 TDI. Teranno to ju? prawie Patrol du?y i ma LSD w tylnym
    > mo?cie a suza ani jep nie ma ;-) LSD fajna sprawa na ?niegu.
    >
    > Pozdro
    > Sawa

    OT: LUDZIE! Weźcie sobie połatajcie/poustawiajcie te swoje Outlook
    Expressy! Czytać Was nie idzie.

  • 16. Data: 2011-08-28 23:48:49
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl>

    > Zaraz spalinami... zwykła butla wystarczy:
    > http://www.youtube.com/watch?v=qRBGr39uJBo
    > ;-)

    Widzialem podobne z Vitarką, ale ona miała tylko zwykłego snorkela
    (chociaż woda sięgała sufitu i nie wiem jak kierownik oddychał ;-)

    Co on tak na końcu nagle zaczął dymić?

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 17. Data: 2011-08-29 00:50:08
    Od: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl>

> [...]

    > silnikiem 2,7 TDI. Teranno to już prawie Patrol duży i ma LSD w tylnym
    > moście a suza ani jep nie ma ;-) LSD fajna sprawa na śniegu.

    Spoko Vitara jak najbardziej. Ale że mu Terrano polecasz a mówisz że
    Frontera nie robi... bredzisz...
    Frota ubrana w dobre gumy tak samo dobrze poradzi sobie jak Terrano i
    jest szansa ze jej głowica nie wybuchnie...

    Jak gość ma tym pokonywać jedna krótką trasę to niechaj bierze jakąś
    suke najlepiej samuraja. Będzie w sam raz jak bakcyla na ostrzejsze
    klimaty załapie.

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 18. Data: 2011-08-29 06:24:06
    Od: "Andrzej R" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Adam 'Adak' Kępiński" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Co on tak na końcu nagle zaczął dymić?

    Było napisane (po rusku) "Woda papała w masło", czyli po naszemu to "woda
    poszła do oleju".

  • 19. Data: 2011-08-29 08:13:10
    Od: "Sawa" <f...@m...pl>

    Użytkownik "RudeBoy" <news@SPAM_BLOKmwds.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Frontera nie robi... bredzisz...
    > Frota ubrana w dobre gumy tak samo dobrze poradzi sobie jak Terrano i jest

    Głowice w tyranusie nie podskakują bo to jest całkiem inny silnik niż w
    Patrolu, silnik tej jest jego jedną z mocniejszych stron. Byłeś kiedyś na
    jakimś rajdzie typu turystycznego, gdzie śmigały frotki i tyrany? Frotki
    zawsze się topiły a terrano stawał jakieś 5-10m dalej ;-D Chodzi tez o
    mechanizmy, we frocie siada wszystko przy oponach 33', terano znosi je bez
    większych problemów, a jak się stawi z przodu sztywny most... no ale to już
    zmota się robi, również widziałem kilka Frotek na mostach z Patrola...
    Miałem Nivę niezmotaną objeżdzałem 2 kolesi co mają niezmotane frotki, a nas
    3 zawsze wyciągał koleś Terrano. Michał jak kupi auto, na pewno nie będzie
    od razu robił liftu, zmieniał opon, a niezmotany nissan zajedzie dalej, ale
    ja mu też polecam Suzę.

    Sawa