  • 1. Data: 2011-08-26 17:06:00
    Temat: Dym z kratek nawiewu
    Od: JaromirD <r...@q...pl>

    Od jakiegoś czasu przy dużych obrotach i włączonej klimatyzacji dymi mi się
    ze środkowej kratki nawiewu. Wcześniej nie miałem takich atrakcji. Co to
    może być? Przypadek dotyczy Hondy CR-V I generacji.

  • 2. Data: 2011-08-26 18:24:11
    Temat: Re: Dym z kratek nawiewu
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-08-26 17:06, JaromirD pisze:
    > Od jakiegoś czasu przy dużych obrotach i włączonej klimatyzacji dymi mi się
    > ze środkowej kratki nawiewu. Wcześniej nie miałem takich atrakcji. Co to
    > może być? Przypadek dotyczy Hondy CR-V I generacji.

    Ten dym ma jakiś zapach?

    --
    MZ

  • 3. Data: 2011-08-26 18:42:16
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

> [...]
    > ze środkowej kratki nawiewu. Wcześniej nie miałem takich atrakcji. Co to
    > może być? Przypadek dotyczy Hondy CR-V I generacji.

    Ten "dym" to zapewne skroplona para wodna.

  • 4. Data: 2011-08-26 19:10:37
    Od: JaromirD <r...@q...pl>

    piątek, 26 sierpnia 2011 18:42 Excite napisał na pl.misc.samochody:

    > Ten "dym" to zapewne skroplona para wodna.

    Najprawdopodobniej. Czemu "dymi"?

  • 5. Data: 2011-08-26 19:12:56
    Od: JaromirD <r...@q...pl>

    piątek, 26 sierpnia 2011 18:24 MZ napisał na pl.misc.samochody:

    > Ten dym ma jakiś zapach?

    Nie. Tak, jak napisał Excite, to najprawdopodobniej para wodna. Interesuje
    mnie dlaczego leci?

  • 6. Data: 2011-08-26 19:15:21
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl>

    > Najprawdopodobniej. Czemu "dymi"?

    Nieszczelna nagrzewnica.
    Albo remontujesz, albo dorzucasz jakiegoś uszczelniacza do układu
    chłodzenia, z tym że pierwsze wyjście jest poważniejsze :-)

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 7. Data: 2011-08-26 19:26:27
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2011-08-26 19:15, Adam 'Adak' Kępiński pisze:
    > Nieszczelna nagrzewnica.
    > Albo remontujesz, albo dorzucasz jakiegoś uszczelniacza do układu
    > chłodzenia, z tym że pierwsze wyjście jest poważniejsze :-)

    Niekoniecznie. W nowym prosto z salonu Lancerze też kiedyś poszła taka
    mgiełka z nawiewów jak włączyło, wyłączyło i ponownie włączyło się klimę
    podczas jazdy. W Omedze tak samo, jak nazbiera się wilgoci na parowniku
    to włączenie klimy czasami daje lekką mgiełkę z pary który znika po
    kilku-kilkunastu sekundach.

  • 8. Data: 2011-08-26 19:40:54
    Od: JaromirD <r...@q...pl>

    piątek, 26 sierpnia 2011 19:26 Excite napisał na pl.misc.samochody:

> [...]
    > podczas jazdy. W Omedze tak samo, jak nazbiera się wilgoci na parowniku
    > to włączenie klimy czasami daje lekką mgiełkę z pary który znika po

    Mgiełka, owszem, znika po kilku sekundach ale pojawia się coraz częściej i
    regularnie kiedy silnik pracuje na wysokich obrotach (podjazd pod górkę,
    przyspieszanie). Na początku było raz, dwa dziennie, dzisiaj za każdym
    razem.

  • 9. Data: 2011-08-27 04:02:03
    Od: "Staszek Sosenko" <s...@...sigu.pl>

    Użytkownik "JaromirD" <r...@q...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ze środkowej kratki nawiewu. Wcześniej nie miałem takich atrakcji. Co to
    > może być? Przypadek dotyczy Hondy CR-V I generacji.

    Jeżeli to "lekki" dymek, a nie kłęby, to - jak już napisano - jedną z
    możliwości jest delikatna nieszczelność nagrzewnicy. Powiedz jeszcze, w
    jakim bolidzie Ci się to przytrafiło ;) Jeżeli - nie daj Boże - w Audi, to
    szczerze współczuję :D

    --
    ### Staszek Sosenko - Cesarsko-Królewskie Miasto Kraków ##############
    ### SR20DE by Nissan -> http://picasaweb.google.com/Ssnk87/Nissan# ###

  • 10. Data: 2011-08-27 10:45:55
    Od: JaromirD <r...@q...pl>

    sobota, 27 sierpnia 2011 04:02 Staszek Sosenko napisał na pl.misc.samochody:

> [...]
    > jakim bolidzie Ci się to przytrafiło ;) Jeżeli - nie daj Boże - w Audi, to

    Dymek lekki, przez 3-4 sekundy. Potem znika.
    Honda CR-V I generacji (z 1999 roku).