  • 41. Data: 2010-04-21 12:21:42
    Temat: Re: Jaki PC do 1500zl
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "RadoslawF"
    >Znam dwa podejścia informatyka do komputerów i pracujących
    >na nich ludzi, ludzkie które generuje takie problemy i
    >profesjonalne które do takich problemów nie dopuszcza.
    >Zamiast dawać z nowym komputerem Pani Kasi z księgowości
    >komplet płyt ze sterownikami i dokumentację która w większości
    >przypadków trafi do śmieci razem z pudłami trzeba samemu zadbać
    >o przechowanie tych rzeczy.
    >A jak bardzo lubisz być swój chłop i mieć popularność w księgowości,
    >kadrach i jeszcze gdzieś to musisz za to zapłacić swoim czasem.

    Nie rozumiesz, prawda? Co z tego, że sam przechowujesz materiały, skoro
    i tak musisz je przekopywać, żeby wymyślić który zestaw będzie pasować
    do danego komputera? Że o fafdziesięciu rebootach w czasie instalacji
    nie wspomnę. BTDTGTT.

    --
    [------------------------]
    [ K...@e...eu.org ]

  • 42. Data: 2010-04-21 12:51:26
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-04-21 14:21, Użytkownik Mariusz Kruk napisał:

> [...]
    > i tak musisz je przekopywać, żeby wymyślić który zestaw będzie pasować
    > do danego komputera? Że o fafdziesięciu rebootach w czasie instalacji

    Nie muszę nic przekopywać, biorę odpowiednio opisaną kopertę
    i instaluje system. Ale chętnie się dowiem co ty robisz aby
    była potrzeba "fafdziesięciu rebootach w czasie instalacji" ?
    Nie przypominam sobie przypadku aby ich liczba miała więcej
    niż jedną cyfrę.
    :-)

    Pozdrawiam

  • 43. Data: 2010-04-21 13:01:17
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl>

    Dnia 21-04-2010 o 16:29:33 Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>
    napisał(a):

    > Czyli masz 18 minut stracone na samo restartowanie systemu. W tyle czasu
    > można często postawić gotowy do pracy system z rescue CD z kompletem
    > sterowników.

    A ktoś broni zrobienia sobie takiego CD i odtwarzania z niego systemu
    gotowego do pracy?
    Czy rescue CD użyty po dwóch latach od zakupu komputera nie będzie wymagał
    instalacji poprawek?
    --
    Brak sygnaturki.

  • 44. Data: 2010-04-21 13:07:37
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

> [...]
    >niż jedną cyfrę.
    >:-)

    Sam Windows z poprawkami to zwykle co najmniej ze trzy rebooty.

    }-> epsilon.eu.org |
    http:// -/ |

  • 45. Data: 2010-04-21 13:27:35
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-04-21 15:07, Użytkownik Mariusz Kruk napisał:

> [...]

    Trzy na system plus trzy na resztę razy 3 minuty na powstanie
    systemu (tyle starczy bo system goły) to raptem 6 razy 3 minuty
    czyli 18 minut. A ty siedź sobie dalej i wypisuj bzdury o
    wielogodzinnych stratach na instalacje.

    Pozdrawiam

  • 46. Data: 2010-04-21 13:29:33
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    \------------------------/
    | K...@e...eu.org |
    | http://epsilon.eu.org/ |
    /------------------------\

  • 47. Data: 2010-04-21 13:57:17
    Od: Olek <a...@d...pl>

    On 2010-04-21 13:19, Mariusz Kruk wrote:

> [...]
    > a szukaniem płyt z driverami i zastanawianiem się dlaczego tym razem
    > sterowniki od grafiki gryzą się z sieciówką jest istotna.

    z każdym komputerem zrobisz sobie płytki recovery i masz spokój... jak
    robisz to jak chłop z pola instalując czysty system i pieprząc się na
    nowo z softem i sterownikami to już nie mój problem. Widocznie jesteś
    sadomaso :) Przy okazji totalnie odbiegłeś od tematu.

  • 48. Data: 2010-04-21 14:31:45
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Sławek Maculewicz"
    >A ktoś broni zrobienia sobie takiego CD i odtwarzania z niego systemu
    >gotowego do pracy?

    Jak pisałem, slipstreaming to trochę nie ta klasa zastosowań. Wątpię
    żeby ktoś, kto ma kilka różnych składaków (bo zwykle kupuje się "co
    dobre", a nie standard) bujał się z przygotowywaniem takiej instalacji.

    >Czy rescue CD użyty po dwóch latach od zakupu komputera nie będzie wymagał
    >instalacji poprawek?

    Owszem. Co daje nam jednak ładne kilka rebootów mniej. (i oszczędność
    czasu).

    Ja wiem, że się da robić samemu zintegrowane obrazy, razem z aplikacjami
    i występem Chóru Aleksandrowa. Ale nie o tym mowa, co się da, a tym, co
    jest opłacalne przy pewnych wielkościach instalacji.

    --
    [------------------------]
    [ K...@e...eu.org ]

  • 49. Data: 2010-04-21 14:46:13
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-04-21 16:31, Użytkownik Mariusz Kruk napisał:

    > Ja wiem, że się da robić samemu zintegrowane obrazy, razem z aplikacjami
    > i występem Chóru Aleksandrowa. Ale nie o tym mowa, co się da, a tym, co
    > jest opłacalne przy pewnych wielkościach instalacji.

    Ilość godzin pracy informatyka przy instalacji razy jego stawka minus
    różnica w cenie między składakiem firmowym a nie firmowym.
    Co wyszło ?

    Pozdrawiam

  • 50. Data: 2010-04-21 16:12:21
    Od: MarcinCz <t...@g...pl_wytnij_to>

    Dnia Wed, 21 Apr 2010 16:31:45 +0200, Mariusz Kruk napisał(a):

    > Ja wiem, że się da robić samemu zintegrowane obrazy, razem z aplikacjami
    > i występem Chóru Aleksandrowa. Ale nie o tym mowa, co się da, a tym, co
    > jest opłacalne przy pewnych wielkościach instalacji.

    Pracowałem kiedyś w miejscu, w którym stacji było kilkanaście tysięcy i
    zintegrowane obrazy uaktualniane co kwartał o m.in. Windows Update to był
    jedyny sposób by jakoś to ogarnąć. Zastanawiam się tylko jaka jest Twoja
    skala...
    --
    Marcin